Η Carglass®, και φέτος ως μέλος του ΕΙΕΠ, συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2020 που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία από 5 έως 10 Οκτωβρίου.
Με σύνθημα «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε ΜΑΖΙ», ο φετινός εορτασμός αποτέλεσε για την εταιρεία, περισσότερο από ποτέ, μια ευκαιρία να αναδείξει και να επιβραβεύσει τους Ανθρώπους του οργανισμού, οι οποίοι μέσα στις πρωτόγνωρες συνθήκες που η κοινωνία βιώνει, καταφέρνουν συστηματικά να επιτυγχάνουν τον Σκοπό της Carglass®, που είναι να κάνει τη Διαφορά με πραγματικό ενδιαφέρον.
Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε μια μεγάλη γιορτή στην οποία συμμετείχαν τόσο οι τελικοί πελάτες, όσο και οι εργαζόμενοι της εταιρείας. Με αφορμή τους εορτασμούς, η Carglass® παρείχε προσφορές σε επιλεγμένες υπηρεσίες της και αναμνηστικά δώρα και συνδιοργάνωσε διαγωνισμό στα social media με μοναδικά δώρα για το αυτοκίνητο.
Επιπλέον, με τα μάτια στραμμένα προς τους εργαζομένους, η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε ακόμα ένα έναυσμα για την διάκριση και βράβευση των Ανθρώπων της εταιρείας, που αυτή την ιδιαίτερη χρονιά, συνέχισαν μέσα από το ρόλο τους να συνεισφέρουν στο έργο της Carglass® και στην ομαλή και απαραίτητη συντήρηση των οχημάτων προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφαλής μετακίνηση των αυτοκινητιστών. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανέδειξε τα δύο εταιρικά καταστήματα με το μεγαλύτερο Net Promoter Score για το 2020, ενώ παράλληλα, επιβραβεύτηκαν οι τρεις καλύτεροι Agents του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών βάσει των ποιοτικών KPIs που διαμορφώνουν τη διαρκή διαδικασία αξιολόγησής τους.
Ο ετήσιος αυτός εορτασμός που διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, αποτελεί για την Carglass® μια ακόμα ευκαιρία να ευχαριστήσει τους πελάτες της για την εμπιστοσύνη που σταθερά δείχνουν στις υπηρεσίες της εταιρείας, και πρωτίστως να αναδείξει τους Ανθρώπους και τις πρακτικές της που ειδικά φέτος, αποτέλεσαν παράδειγμα ανθρωποκεντρικότητας και προσφοράς προς την ομαλή και ασφαλή μετακίνηση των συμπολιτών μας.