Σε σημαντική επένδυση για την αναβάθμιση της ηλεκτρονικής υποδομής Intranet προχώρησε η Crédit Agricole Life, λανσάροντας την ανανεωμένη έκδοση στις 18 Ιανουαρίου. Το νέο Ιntranet της Crédit Agricole Life, με την ονομασία «eλύση», ανανεώθηκε πλήρως, τόσο σε εικαστικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο, ακολουθώντας την εταιρική εικόνα του μητρικού ομίλου. Δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στο “look & feel” του site, ώστε να είναι εύχρηστο και ελκυστικό για αναζήτηση. Επιπλέον, εμπλουτίστηκε σημαντικά και το περιεχόμενό του, το οποίο δίνει δυναμικές/on line πληροφορίες για τα επίπεδα παραγωγής, τις εκκρεμότητες των συμβολαίων που αντιστοιχούν σε κάθε χρήστη, ενώ παράλληλα αναδεικνύει ευκαιρίες για επικοινωνία με τους πελάτες με στόχο up sell & cross sell ενέργειες. Οι αναλυτικές πληροφορίες για τα τραπεζοασφαλιστικά προγράμματα της εταιρείας εμπλουτίστηκαν περαιτέρω με εργαλεία marketing, συμβουλές πωλήσεων, κ.ά.
Η Εμπορική Διευθύντρια της Crédit Agricole Life, κ. Σταματία Λεμοντζή, δήλωσε τα εξής:«Η ανανέωση του eλύση ήταν για εμάς ένα σημαντικό επίτευγμα και αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για όλους τους συνεργάτες μας στο δίκτυο της Εμπορικής Τράπεζας. Στην Crédit Agricole Life επενδύουμε συνεχώς στην αναβάθμιση των συστημάτων και των διαδικασιών μας, με στόχο να διευκολύνουμε το δίκτυο πωλήσεων στην καθημερινή εργασία του και στην προώθηση των προγραμμάτων μας και φυσικά να απολαμβάνουν οι πελάτες μας υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης. Η αναβάθμιση του Intranet δεν σταματά εδώ, καθώς σύντομα θα παραδοθούν οι αναλυτικές πληροφορίες για το χαρτοφυλάκιο, το πελατολόγιο καθώς και την εικόνα του συμβολαίου κάθε πελάτη».