Τους ζημιωθέντες της Ασπίς και της Commercial Value με συμβόλαια ζωής που δεν προέβησαν σε αναγγελία της απαίτησης τους και επομένως δεν έχουν συμπεριληφθεί στον πίνακα με τους δικαιούχους, καλεί η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης για να προχωρήσουν σε συλλογική αγωγή. Θυμίζουμε ότι στις 21 Σεπτεμβρίου 2009 ανακλήθηκε οριστικά η άδεια λειτουργίας της Ασπίς αφήνοντας στον αέρα 1,2 εκατ. συμβόλαια. Μετά από πολυετή αγώνα από την πλευρά των ζημιωθέντων και μακροχρόνια κωλυσιεργία από την πλευρά όλων των εμπλεκομένων αρχών -πολιτεία, νυν ΔΕΙΑ (τέως ΕπΕΙΑ) και εκκαθάριση- άνθρωποι που έχασαν τα λεφτά τους αναμένουν τώρα μετά από επτά χρόνια να αποζημιωθούν. Ωστόσο,η προυπόθεση που τέθηκε για την αποζημίωση τους ήταν να έχουν κάνει αναγγελία, στην οποία για διάφορους λόγους δεν έχουν προχωρήσει πολλοί ασφαλισμένοι. Σε αυτή την εξέλιξη οφείλεται και η κίνηση της Ένωσης Καταναλωτών στην Κρήτη, η οποία στηρίζεται σε θετική δικαστική έκβαση ασφαλισμένου που δεν ήταν στην λίστα.
της Βίκυς Γερασίμου
Όπως δήλωσε η κα Ιωάννα Μελάκη, πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Κρήτης στο Insurancedaily.gr υπάρχει δεδικασμένο ασφαλισμένου που δεν είχε κάνει αναγγελία και δικαιώθηκε και τώρα ενημερώνουμε και καλούμε τους πολίτες. “Οι Ενώσεις Καταναλωτών είναι για να υπερασπίζονται τα δικαιώματα των θιγόμενων. Υπάρχουν πολλοί πολίτες που δεν μπόρεσαν να ενημερωθούν για οποιοδήποτε λόγο ότι έπρεπε να προχωρήσουν σε αναγγελία και έτσι έμειναν εκτός των δικαιούχων. Θεωρώ ότι ο εν λόγω μηχανισμός ήταν άδικος για τους ζημιωθέντες καθώς θα έπρεπε οι αρμόδιες αρχές να δημιουργήσουν μία διαδικασία που θα αποζημίωνε όλους τους ασφαλισμένους, χωρίς να χρειαστεί να κάνουν αναγγελία”.
Η ένωση ενημερώνει τους πολίτες που υπήρξαν ασφαλισμένοι στις δύο εταιρείες και δεν κίνησαν διαδικασίες στις προθεσμίες που είχε ορίσει ο εκκαθαριστής ότι “δεν χάνουν το δικαίωμα να ζητήσουν να συμπεριληφθούν στην Κατάσταση Δικαιούχων. Έχουν την δυνατότητα να ασκήσουν εκπρόθεσμα τις ανακοπές τους, κατά της κατάστασης, ώστε να συμπεριληφθούν στην κατάσταση δικαιούχων, και να εισπράξουν τις απαιτήσεις τους , από την εν λόγω ασφάλιση. Η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, προτίθεται να ασκήσει Συλλογική Αγωγή , για τα μέλη της, αφού συγκεντρώσει τις απαραίτητες αιτήσεις και δικαιολογητικά.Ένεκα τούτου καλούμε κάθε καταναλωτή , να έρθει σε επαφή με την ΄Ενωση το ταχύτερο δυνατόν (μέχρι στις 22-12-2016). Για ενημέρωση και επικοινωνία: Τηλ:28210 92306 και 2821092666/ e-mail: epkxan@gmail.com
Και αυτή η κίνηση είναι προβοκατόρικη και έχει σαν μοναδικό σκοπό την αναστολή καταβολής αποζημιώσεων σε όσους τις δικαιούνται και έχουν προβεί σε αναγγελία απαίτησης.