Μια εντυπωσιακή διαφημιστική παρουσία στον Κυριακάτικο Τύπο μας τράβηξε την προσοχή. Ήταν η καταχώρηση της Hellas Direct, μιας ασφαλιστικής εταιρείας που ως βασικό της σλόγκαν έχει το Rethink Insurance. Και πραγματικά, αν περιδιαβείς λίγο την ιστοσελίδα της, θα εισπράξεις μια άλλη αίσθηση επικοινωνίας. Ποια είναι η Hellas Direct; Είναι η εμπορική επωνυμία της HD Insurance Ltd, μιας κυπριακής ασφαλιστικής εταιρείας ζημιών που ιδρύθηκε το 2011 και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα υπό το καθεστώς της Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών. Συνεπώς, η HD Insurance Ltd ελέγχεται από την Έφορο Ασφαλίσεων της Κύπρου και συμπληρωματικά από τη Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης (ΔΕΙΑ) της Τράπεζας της Ελλάδος. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που παρέχει στην ιστοσελίδα της έχει μία μακρόχρονη στρατηγική συνεργασία με τη Munich Re, που της παρέχει τη δυνατότητα για παροχή μεγαλύτερης ασφάλειας στους πελάτες της, για όποιες πιθανές απαιτήσεις αποζημίωσης.
Στην αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν, στο πλαίσιο των e-volution awards 2013, η εταιρεία έλαβε δύο βραβεία, της καινοτομίας και της καλύτερης e-επιχείρησης. Όλα αυτά είναι πολύ σημαντικά και ελπιδοφόρα για μια αγορά, την ασφαλιστική μας αγορά, που συνήθως προβάλλεται από τα ΜΜΕ για αρνητικούς λόγους, όπως είναι οι ανακλήσεις των αδειών λειτουργίας ή η μη εξυπηρέτηση των πελατών.
Πάγια όμως θέση μας είναι ότι θα πρέπει να βρεθεί τρόπος, ώστε ο έλληνας καταναλωτής να έχει πρόσβαση στα παραγωγικά και οικονομικά στοιχεία και των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην χώρα μας, υπό το καθεστώς της Ελεύθερης Παροχής Υπηρεσιών. Είναι δικαίωμα του καταναλωτή, αλλά ταυτόχρονα είναι πέπλο προστασίας και για όσες εταιρείες ΕΠΥ πραγματικά σέβονται τον καταναλωτή, τους θεσμούς, την αξία της ενημέρωσης και της διαφάνειας. Γνωρίζουμε τι προβλέπεται ως προς την εποπτεία για τις εταιρειες ΕΠΥ, αλλά επιμένουμε στην θέση μας που επανειλλημένα έχει διατυπωθεί (π.χ. στις 7/6/2013 στο άρθρο «Εταιρείες ΕΠΥ και Σχέδια Διαβούλευσης της ΔΕΙΑ» ή στις 5/10/2012 στο άρθρο «Ελεύθερη Παροχή Υπηρεσιών»).
Είμαστε πρόθυμοι και θα είμασταν πράγματι ευτυχείς αν ξεκινούσε η δημοσιοποίηση επίσημων παραγωγικών και οικονομικών στοιχείων για την δραστηριότητά τους στην Ελλάδα, από τις ίδιες τις εταιρείες, μέσω του ID. Καλούμε λοιπόν όλες τις εταιρείες αυτές να μας αποστείλουν στοιχεία προς δημοσίευση για ενημέρωση των καταναλωτών, αλλά και προς όφελος των υγιώς λειτουργουσών στη χώρα μας εταρειών ΕΠΥ, όπως φαίνεται να είναι και η Hellas Direct.
Συμφωνώ με την προτροπή της οικιοθελούς δημοσίευσης στοιχείων από τις εταιρίες ΕΠΥ, άλλωστε η συγκεκριμένη φαίνεται να έχει σαν στόχο να αποδείξει ότι η τάξη των διαμεσολαβούντων είναι περιττή, και ότι είναι εφικτή η αντικατάστασή τους από τους διαφημιστές της. Μιάς και είναι στελεχωμένη από πολλά MSc και MBA είναι ενδιαφέρον να γνωρίζουμε το διαφημιστικό κόστος/ασφάλιστρα.
Καλό θα ήταν να μας συστηθούν οι πτυχιούχοι και να μας εξηγήσουν τη νέα τάξη πραγμάτων στην οποία αποσκοπούν! Να τους μάθει και η δική μας αγορά! Όχι μόνο οι καταναλωτές.
ΠΤΥΧΙΑ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ – ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ – ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ.
ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ ΤΣΑΝΤΑΣ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΨΟΥΝ ΕΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ;