
Περίπου 300.000 ιδιοκτήτες κατοικιών θα καταβάλλουν φέτος μειωμένο ΕΝΦΙΑ, έχοντας στο μεταξύ λάβει το Σαββατοκύριακο (6-7/4) τα σχετικά ειδοποιητήρια από την ΑΑΔΕ.
Του Πλάτωνα Τσούλου
Ειδικότερα, οι φόροι που αναλογούν σε αυτούς τους ιδιοκτήτες θα είναι «κουρεμένοι» κατά 10%, καθότι φρόντισαν να ασφαλίσουν έναντι φυσικών καταστροφών τα σπίτια τους.
Από την πλευρά τους, οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιολογούν το πόσο αποτελεσματικό ήταν για τις ίδιες το φορολογικό κίνητρο και ετοιμάζονται για τις επόμενες κινήσεις τους.
Στόχο τους έχουν το πώς θα προσεγγίσουν δυναμικότερα τους ιδιοκτήτες ακινήτων ώστε να αυξήσουν την διείσδυση της αγοράς στον κλάδο ασφάλισης Περιουσίας.
Σε κάθε περίπτωση, φέτος θα έχουν ένα πολύ ισχυρό «όπλο» στα χέρια τους, που δεν είναι άλλο από το να «διαφημίζουν» στον πελάτη ότι πλέον η ασφάλιση των κατοικιών τους καθίσταται οικονομικότερη.
Πήγες αγοράς αναφέρουν ότι, το 2024 οι ιδιοκτήτες κατοικιών που θα ασφαλίσουν τις περιουσίες τους και θα έχουν έκπτωση επί του ΕΝΦΙΑ θα πρέπει να είναι σαφώς περισσότεροι του 2023, καθότι πέρυσι το μέτρο εφαρμόστηκε για πρώτη φορά και επί της ουσίας όλες οι σχετικές διαδικασίες είχαν αναγνωριστικό χαρακτήρα.
Σχόλια

Γ. Σαμολαδάς: Τι πρέπει να κάνουν όσοι είχαν εμπορεύματα στο BLUE CARRIER 2
Έκλεισε το deal για το Ιασώ
3P Insurance: Στα 59,1 εκατ. ευρώ η παραγωγή – Στόχος τα 67,5 εκατ. το 2026
Γιατί η Εθνική Ασφαλιστική θα γίνει περισσότερο ανταγωνιστική στις ασφαλίσεις υγείας
Το μέλλον της ασφάλισης ανήκει στον συνδυασμό τεχνολογίας και ανθρώπινης αξίας
Η ενημέρωση που κάνει τη διαφορά
Αναλύσεις, εξελίξεις και αποκλειστικά νέα της ασφαλιστικής αγοράς, κάθε μέρα στο inbox σας.
Σχετικά Άρθρα

ΠΟΜΙΔΑ: Τριπλάσιος φόρος για τα ακίνητα μέσα από ν/σ

“Κλήρωσε” για τον ΕΝΦΙΑ

Χειροκίνητα από τις ασφαλιστικές ο έλεγχος των δικαιούχων έκπτωσης 10% επί του ΕΝΦΙΑ

Ασφαλισμένες κατοικίες: 20 ερωτήσεις – απαντήσεις για την έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ

Ασφαλισμένες κατοικίες: Πού… σκαλώνει η χορήγηση έκπτωσης 10% επί του ΕΝΦΙΑ

Online στο myPROPERTY: Μείωση ΕΝΦΙΑ για ασφαλισμένες κατοικίες

Έκπτωση 10% στον ΕΝΦΙΑ: Πότε ανοίγει η πλατφόρμα της ΑΑΔΕ

















