Την επίπτωση της πανδημίας στις τάσεις των καταναλωτών ως προς την ιδιωτική ασφάλιση καταγράφει έρευνα της Pulse στην Περιφέρεια της Αθήνας που έγινε για το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών.
Βάσει των απαντήσεων των συμμετεχόντων στην εποχή του κορωνοϊού το 34% δηλώνει ότι αγοράζει γενικά το «ίδιο» και το 6% «πολύ ή κάπως περισσότερο». Αντίθετα το 45% αγοράζει «πολύ λιγότερο» ασφαλιστικά προγράμματα, το 5% «κάπως λιγότερο» και, το 10% δεν απαντά.
Ειδικότερα όσον αφορά την οικονομική κατάσταση των ανθρώπων παρατηρούμε σε ανθρώπους που διαβιώνουν άνετα έως πολύ άνετα το 47% «αγοράζει το ίδιο» ενώ αντίθετα σε ανθρώπους που ζουν πολύ δύσκολα ή δύσκολα μόνο το 24% «αγοράζει το ίδιο».
Αντίθετα σε αυτούς που ζουν άνετα το 38% «αγοράζει λιγότερο» και στα πιο χαμηλά οικονομικά στρώματα το 61% «αγοράζει λιγότερο».
Σχετικά με τη συμπεριφορά των δύο φύλων δεν καταγράφονται έντονες διαφοροποιήσεις καθώς το 45% των ανδρών και το 55% των γυναικών απαντά ότι «αγοράζει λιγότερο», ενώ το 34% των ανδρών και των γυναικών απαντά ότι «αγοράζει το ίδιο».