Ο διεθνής όμιλος ασφαλιστικών εταιριών ERGO έχει, ως γνωστόν, πάγια επικεντρωμένο το ενδιαφέρον του στην ικανοποίηση των αναγκών και επιθυμιών των Πελατών και στη διαρκή βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών του προς αυτούς. Προς την κατεύθυνση αυτή, η ERGO διενεργεί σε σταθερή βάση και σε όλες τις θυγατρικές εταιρίες της επιστημονικά σχεδιασμένες έρευνες ικανοποίησης Πελατών που διενεργούνται από ανεξάρτητες εταιρείες με στόχο να αξιολογηθεί η ποιότητα και των προϊόντων της και υπηρεσιών της.
Η έρευνα αυτή για λογαριασμό της ERGO Ελλάδος διενεργήθηκε από την εταιρία FOCUS BARI και πραγματοποιήθηκε μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων σε δείγμα 1.000 ασφαλισμένων της εταιρίας, που επιλέχθηκαν με τη μέθοδο της τυχαίας δειγματοληψίας. Οι απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο αναλύθηκαν σε βάθος και μελετήθηκαν προσεκτικά προκειμένου να συγκεντρωθούν απόψεις, σχόλια και παρατηρήσεις για όλο το εύρος των λειτουργιών, των υπηρεσιών καθώς και της συνολικής εικόνας της εταιρίας.
Ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών της εταιρίας κ. Στάθης Τσαούσης δήλωσε σχετικά: “δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στη γνώμη που έχουν οι πελάτες μας για τις υπηρεσίες μας, καθώς μόνο έτσι μπορούμε να βελτιωνόμαστε συνεχώς και να ικανοποιούμε αποτελεσματικότερα τις ανάγκες τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας θα αποτελέσουν για εμάς πολύτιμο οδηγό για περαιτέρω αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των εταιρικών διαδικασιών και λειτουργιών μας, έτσι ώστε αυτές να προσδίδουν ολοένα και περισσότερα οφέλη στους Πελάτες και στους Συνεργάτες μας. Θεωρούμε πρωταρχικό έργο μας να ακούμε τους πελάτες μας γι’ αυτό και η διενέργεια της συγκεκριμένης έρευνας θα πραγματοποιείται σε ετήσια βάση και τα αποτελέσματά της θα αποτελούν εφεξής βασικό δείκτη αξιολόγησής μας.”
Σύμφωνα με τα κύρια ευρήματα της έρευνας, η συνολική ικανοποίηση από την ERGO καταγράφεται θετική, με την πρόθεση επαναγοράς ασφαλιστικού προγράμματος από την εταιρία να κερδίζει υψηλές βαθμολογίες (75%). Η πιστότητα πελατών παρουσιάζει υψηλό ποσοστό, το οποίο ειδικά για τους κατόχους ασφαλιστηρίων λοιπών κλάδων ανέρχεται σε 73%. Οι βαθμολογίες των πελατών σχετικά με την εικόνα που έχουν για την εταιρία και ιδιαίτερα για τους συνεργάτες είναι αρκετά ικανοποιητικές, καθώς 4 στους 5 ερωτώμενους αισθάνονται ότι η εταιρία είναι αξιόπιστη και 8 στους 10 πιστεύουν ότι το ασφαλιστικό τους πρόγραμμα ικανοποιεί τις ανάγκες τους. Επιπλέον, το 75% θεωρεί ότι η τιμολόγηση των προγραμμάτων που παρέχονται από την εταιρία είναι δίκαιη και ανταγωνιστική, άποψη η οποία είναι ακόμη θετικότερη, αγγίζοντας το 88%, από τους πελάτες που διαμένουν στην Περιφέρεια της χώρας.
Τέλος, ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι το 93% των πελατών της εταιρίας δήλωσαν πολύ ικανοποιημένοι από το επίπεδο εξυπηρέτησης, την παροχή πλήρους ενημέρωσης με ξεκάθαρες διευκρινίσεις, την αποτελεσματικότητα και την άμεση ανταπόκριση των συνεργατών μας.
Ο CEO της εταιρίας κ. Θεόδωρος Κοκκάλας, με την ευκαιρία της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας, τόνισε: “Ο συνολικός αριθμός των πελατών μας, παρά τα αρνητικά δεδομένα της αγοράς στην τρέχουσα συγκυρία, αυξάνεται σταθερά. Όλοι εμείς στην ERGO, τιμώντας τους ασφαλισμένους μας που επέλεξαν να συνεργάζονται μαζί μας, δεσμευόμαστε να φροντίζουμε για τη βελτιστοποίηση της ανταπόκρισής μας στις απαιτήσεις τους. Θα ήθελα λοιπόν, αναγνωρίζοντας τη συμβολή των Συνεργατών μας στις διαρκείς προσπάθειές μας για άρτια εξυπηρέτηση και πλήρη κάλυψη των αναγκών των πελατών μας, να τους ευχαριστήσω για το έργο τους. Με βαθιά εκτίμηση και σεβασμό στις προσπάθειές τους, τους διαβεβαιώνω ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα τους και να στηρίζουμε το δύσκολο έργο τους, με διαρκώς ανανεούμενα προϊόντα και υπηρεσίες για ακόμη αποτελεσματικότερη παροχή υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους μας.”