Να περιμένουμε ακόμα περισσότερα από την Allianz Hellas και τους συνεργάτες της βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα σε όλα τα επίπεδα ήταν το βασικό μήνυμα του Συνεδρίου της Εταιρείας που πραγματοποιήθηκε σήμερα 6 Ιουνίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
του Νίκου Μωράκη
Και ναι, μετά το Συνέδριο που παρακολουθήσαμε θα μπορούσαμε να πούμε ότι τόσο τα στελέχη της Allianz όσο και οι αντιδράσεις των Ασφαλιστών της – αποκλειστικού δικτύου και ανεξάρτητων συνεργατών – σε μια σειρά προϊοντικών και πωλησιακών αλλαγών που ανακοινώθηκαν, μας έκαναν να πιστέψουμε στη δήλωση “expect more”.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Allianz, Φιλίππα Μιχάλη, δήλωσε πως η Εταιρεία το 2017 διατήρησε την παραγωγή της αυξάνοντας την κερδοφορία της (+18% το 2017 σε σχέση με το προηγούμενο έτος), ενώ ο στόχος για το 2018 είναι να παραμείνουν πιστοί στη στρατηγική τους που τους θέλει περισσότερο ποιοτικούς με επίκεντρο τον πελάτη. Έναν πελάτη που δεν θέλουν απλά να τον έχουν ικανοποιημένο αλλά ενθουσιασμένο από τις υπηρεσίες που του προσφέρουν.
Έτσι η Εταιρεία μέσα στο 2018 σε επίπεδο προϊόντων και υπηρεσιών έχει σκοπό:
- Να αναπτυχθεί περαιτέρω στην υγεία
- Να δημιουργήσει νέα επενδυτικά/συνταξιοδοτικά προϊόντα
- Να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της στον κλάδο αυτοκινήτου
- Να δημιουργήσει νέες λύσεις για τις επιχειρήσεις
- Να εφαρμόσει την τεχνογνωσία που διαθέτει ο Όμιλος πάνω στην ψηφιακή κατοικία
Όσον αφορά τους συνεργάτες και το δίκτυο πωλήσεων η κ. Μιχάλη μίλησε για μια ξεκάθαρη εμπορική στρατηγική μέσα από την οποία θα αξιοποιηθούν τα υφιστάμενα “όπλα” της Εταιρείας (brandname, new technologies, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες & επαγγελματίες συνεργάτες) προκειμένου να εστιάσουν περισσότερο σε:
- Έναν νέο κανονισμό πωλήσεων στους κλάδους Ζωής & Υγείας
- Στην εκπαίδευση
- Στα ψηφιακά εργαλεία που έχουν στη διάθεσή τους
Με τη σειρά του ο νέος Εμπορικός Διευθυντής, Στέφανος Μαλαχιάς, στην πρώτη του δημόσια ομιλία σε ολόκληρο το δίκτυο της Εταιρείας έδωσε δείγματα δυναμισμού και αποφασιστικότητας δείχνοντας διαβασμένος για τα θέματα της αγοράς όπως επίσης και για τις αναβαθμίσεις που πρέπει να γίνουν σε προϊόντα και υπηρεσίες προκειμένου η Εταιρεία να παραμείνει ανταγωνιστική.
Σημαντικό όπως φάνηκε για τον κ. Μαλαχιά είναι η Εταιρεία να παραμείνει leader στο δείκτη καθαρών υποστηρικτών (NPS) στους γενικούς κλάδους όπως επίσης και να συντηρήσει τη θέση της στο δείκτη ελκυστικότητας της μάρκας που διατηρεί την 3η θέση. Σε επόμενο άρθρο μας θα αναλύσουμε περαιτέρω της αλλαγές που προανήγγειλε ο κ. Μαλαχιάς σε όλους τους κλάδους.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε και ο “ομιλητής έκπληξη” του Συνεδρίου που δεν ήταν άλλος από τον μοναδικό Παναγιώτη Γιαννάκη. Το κοινό τον υποδέχτηκε με ενθουσιασμό και θερμό χειροκρότημα. Ο κ. Γιαννάκης έδωσε μια ιδιαίτερα παρακινητική ομιλία με θέμα την αναβλητικότητα και την ομαδικότητα. Μέσα από προσωπικά του βιώματα μίλησε για την αξία της αναγνώρισης των συνεργατών μέσα σε μια ομάδα, για την αρετή της ταπεινότητας είτε είσαι νικητής είτε είσαι ηττημένος, αλλά και για την παγίδα στην οποία πέφτουν πολλοί άνθρωποι “τεμπελιάζοντας” να φέρουν εις πέρας τις ευθύνες τους, τους στόχους τους.
Τον κύκλο των ομιλητών έκλεισε ο Αντιπρόεδρος της Accenture Λάμπρος Τσόλκας ο οποίος μίλησε για το μέλλον στην Ασφαλιστική Αγορά από πλευράς τεχνολογίας.
Το Συνέδριο ολοκληρώθηκε με τις βραβεύσεις των κορυφαίων συνεργατών της Allianz τόσο από το agency όσο και από τους ανεξάρτητους συνεργάτες ενώ μετά το πέρας των βραβεύσεων ακολούθησε coctail event.