Ο Όμιλος Ευρωκλινικής κατάφερε να περάσει από την θεωρία στην πράξη, ξεχώρισε και βρέθηκε ανάμεσα στις 35 κορυφαίες εταιρείες που συμβάλλουν έμπρακτα στη διαμόρφωση της Εταιρικής Υπευθυνότητας στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας το πρόγραμμά του στο αντίστοιχο συνέδριο που διοργάνωσε το Marketing Week, της Boussias Communications στο Maroussi Plaza στις 27 Φεβρουαρίου.
Με αφορμή τη συμπλήρωση 20 χρόνων από την ίδρυση της Ευρωκλινικής Αθηνών, η Διοίκηση του Ομίλου Ευρωκλινικής, προχώρησε σε μια πράξη ευθύνης απέναντι στην κοινωνία επιλέγοντας να προσφέρει το αγαθό που γνωρίζει καλύτερα, την υγεία, στο πιο ευαίσθητο τμήμα της κοινωνίας, το παιδί. Για πρώτη φορά, τρείς από τους μεγαλύτερους πρεσβευτές Προστασίας του Παιδιού στην Ελλάδα, βρέθηκαν κάτω από την ίδια «ομπρέλα» φροντίδας καθώς από την 1η Ιουλίου 2018 η Διοίκηση του Ομίλου Ευρωκλινικής, δεσμεύτηκε να καλύπτει κάθε χρόνο όλες τις προληπτικές και διαγνωστικές παιδιατρικές εξετάσεις στα παιδιά που φιλοξενούνται στις δομές της «Κιβωτού του Κόσμου», της Ένωσης «Μαζί για το Παιδί» και «Του Χαμόγελου του Παιδιού», στην Αττική.
Η κα. Εύα Τσιλίκουνα, Διευθύντρια Marketing & Επικοινωνίας του Ομίλου Ευρωκλινικής στην παρουσίασή της στη σχετική εκδήλωση και αναλύοντας τη στρατηγική και τη φιλοσοφία πίσω από την ξεχωριστή δράση του Ομίλου ανέφερε: «Πιστεύουμε πως κάθε εταιρεία που δραστηριοποιείται επιτυχώς στο χώρο της οφείλει να επιστρέφει στην κοινωνία μέρος αυτών που πέτυχε. Με αυτή τη πρωτοβουλία του Ομίλου Ευρωκλινικής περισσότερα από 1.100 ανασφάλιστα και ταλαιπωρημένα παιδιά αποκτούν ιατρική κάλυψη και απεριόριστη πρόσβαση σε παιδιατρικούς ελέγχους και εξειδικευμένες εξετάσεις. Είμαστε υπερήφανοι που οι τρείς αυτοί οργανισμοί μας επέλεξαν για να συνδράμουμε στο εξαιρετικά σημαντικό έργο τους.