Η οδική βοήθεια είναι ίσως η πιο σημαντική πρόσθετη – προαιρετική κάλυψη στην ασφάλιση οχημάτων που οι περισσότεροι οδηγοί εντάσσουν στο συμβόλαιό τους, αναγνωρίζοντας την αξία της.
γράφει ο Νίκος Μωράκης
Αντιλαμβάνονται τη σημασία να μπορούν να απευθυνθούν σε ειδικούς και να λάβουν άμεση εξυπηρέτηση σε στιγμές έκτακτης ανάγκης είτε αυτή είναι ένα σκασμένο λάστιχο στα στενά της πόλης, είτε μια μηχανική βλάβη μερικές δεκάδες χιλιόμετρα μακριά από τον πλησιέστερο οικισμό.
Γι’αυτό και η εμπειρία στο επάγγελμα αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, όπως στην περίπτωση της Extra Assistance S.A με 40 χρόνια «know how» από τη διοικητική ομάδα της εταιρείας.
Μια αμιγώς Ελληνική εταιρεία η οποία εν καιρό πανδημίας αποφάσισε να επενδύσει στην ανανέωση του στόλου της, να ιδρύσει υποκατάστημα στην Βόρεια Ελλάδα και να διευρύνει συνέργιες με επαγγελματίες της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης για να καλύψει τις ανάγκες των ασφαλισμένων της.
Μια προσέγγιση που επιβεβαιώνει τον άτυπο κανόνα ότι η εξυπηρέτηση στις έκτακτες ανάγκες των ασφαλισμένων από συνεργάτες των διαμεσολαβητών – όπως είναι η οδική βοήθεια – αποτελεί την προέκταση της φήμης και της ποιότητας που οι ίδιοι θέλουν να πρεσβεύουν.
Μια στρατηγική που επιβεβαιώνει σε κάθε ευκαιρία η εταιρεία όπως στην περίπτωση της city insurance όπου έσπευσε να ενημερώσει συνεργάτες και ασφαλισμένους ότι παρά την ανάκληση της άδειας της ασφαλιστικής, εκείνοι θα συνεχίσουν να εξυπηρετούν τους ασφαλισμένους μέχρι την λήξη της συνδρομής τους.
Ένας συνδυασμός εμπειρίας, συνεργατικότητάς και επένδυσης σε υποδομές και σύγχρονα μηχανογραφικά συστήματα που καθιστά την Ελληνική extra assistance σε μια up coming εταιρεία στην οδική βοήθεια.