Στη συγκεκριμένη κατηγορία θα εξεταστούν δράσεις που αφορούν τη δυνατότητα παροχής ολοκληρωμένων λύσεων στις ανάγκες ενός ευρέος φάσματος πελατών.
H ποιότητα είναι το ζητούμενο σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα και επαγγελματική συνεργασία και ως εκ τούτου θα ζητηθούν δράσεις οι οποίες την εξασφαλίζουν. Τέτοιες δράσεις αφορούν την δυνατότητα παροχής ολοκληρωμένων λύσεων στις ανάγκες ενός ευρέος φάσματος πελατών, συστάσεις από συνεργαζόμενες ασφαλιστικές, εργαλεία, δράσεις και πλάνα με σκοπό την προώθηση, την ενημέρωση και την γενικότερη επικοινωνία με την πελατειακή βάση, καθώς και πλάνα εκπαίδευσης συνεργατών και πολιτικές αξιολόγησης αυτών ή οποιεσδήποτε άλλες ενέργειες έχουν σαφή προσανατολισμό στην παροχή υπηρεσιών και προϊόντων της υψηλότατης ποιότητας.
Διαβάστε επίσης: Τα 4 στάδια αξιολόγησης στα Insurance Awards “Φίλιππος Μωράκης”
Στο 3ο Στάδιο της διαδικασίας συμμετοχής & αξιολόγησης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών – το οποίο “τρέχει” αυτές τις μέρες – οι επιχειρήσεις μεσιτών και πρακτόρων που προκρίθηκαν σύμφωνα με τα κριτήρια του 2ου Σταδίου, θα κληθούν να συμπληρώσουν ειδικά ερωτηματολόγια για όσες κατηγορίες έχουν δηλώσει συμμετοχή. Οι προκριθείσες επιχειρήσεις βαθμολογούνται στην κλίμακα 0 – 10 βάσει ποιοτικών κριτηρίων, τα οποία θα αναφέρονται αναλυτικά στα ειδικά ερωτηματολόγια που θα σταλούν προς συμπλήρωση.