Τον προβληματισμό του για τις ασφαλιστικές ΕΠΥ που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα εξέφρασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ατλαντικής Ένωσης, Γιάννης Λαπατάς στο τελευταίο μέρος του 20th Insurance & Reinsurance Μeeting που έγινε στο Costa Navarino.
του Νίκου Μωράκη
Ο κ. Λαπατάς φωτογραφίζοντας συγκεκριμένους “γνωστούς” ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές της αγοράς αναρωτήθηκε απευθυνόμενος στην κ. Σεληνιωτάκη κατά πόσο θα έπρεπε να ελέγχονται πιο αυστηρά “πράκτορες – μεσίτες”. Όπως εξήγησε υπάρχουν περιπτώσεις ανθρώπων που φέρνουν ΕΠΥ στην Ελλάδα ενώ έχουν στο παρελθόν συνδεθεί με υποθέσεις ασφαλιστικών που έχουν κλείσει.
Συγκεκριμένα ο κ. Λαπατάς ανέφερε ότι το “κόλπο” είναι γνωστό καθώς όχι μόνο συνεχίζουν να δραστηριοποιούνται καθ’ αυτό τον τρόπο αλλά έχουν πάρει και τα μέτρα προστασίας τους έτσι ώστε αν πτωχεύσει η μητρική εταιρεία στη χώρα προέλευσης της Ασφαλιστικής που εκπροσωπούν, έχουν backup και μια δεύτερη έτσι ώστε να μεταφέρουν τα χαρτοφυλάκια και να μη χάσουν την παραγωγή. Ο κ. Λαπατάς ζήτησε να παρθούν σημαντικά μέτρα ώστε να ελεγχθεί αυτό το παραθυράκι στο νόμο καθώς, όπως ο ίδιος δήλωσε, την ώρα που μιλάμε οι ΕΠΥ κατέχουν περίπου το 20% της αγοράς του αυτοκινήτου και δεν θα του έκανε εντύπωση αν του χρόνου την ίδια εποχή αυτό το νούμερο έχει φτάσει στο 30%.
Η τοποθέτηση του κ. Λαπατά έγινε στο τελευταίο session του συνεδρίου όπου ομιλητές ήταν η κ. Αντωνάκη και ο κ. Σαρδελής από την ΕΑΕΕ, η κ. Σεληνιωτάκη από τη ΔΕΙΑ και ο κ. Ζαφείρης από την EIOPA με θέμα συζήτησης το νέο εποπτικό περιβάλλον.