Ζούμε ίσως το πιο έντονο consolidation στην ιστορία της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς με τις Ελληνικές Ασφαλιστικές Εταιρείες δυστυχώς να λιγοστεύουν, τους πολυεθνικούς ομίλους να επανεξετάζουν τη δραστηριότητα των θυγατρικών τους στις χώρες που έχουν παρουσία και τα μεγάλα πρακτορεία Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης να έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου ανάπτυξης εργασιών και αύξησης μεριδίων αγοράς, δημιουργώντας μονοκωδικά υπερπρακτορεία.
γράφει ο Νίκος Μωράκης
Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση της Groupama Ασφαλιστικής και γιατί την ενδιαφέρει η Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά;
Η Groupama Ασφαλιστική είναι ένας Γαλλικός αλληλοασφαλιστικός συνεταιρισμός αγροτών που ιδρύθηκε το 1900 στην πόλη Λυών και στη συνέχεια εξελίχθηκε σε παγκόσμια ασφαλιστική δύναμη με 12 εκατομμύρια πελάτες σε 10 χώρες και έσοδα από ασφάλιστρα ύψους 2.4 δισ. ευρώ.
Οι χώρες που δραστηριοποιείται εντοπίζονται κυρίως στη Μεσόγειο και την Νοτιοανατολική Ευρώπη έχοντας παρουσία μέσω θυγατρικών της σε:
- Ελλάδα,
- Ιταλία,
- Βουλγαρία,
- Ουγγαρία και
- Ρουμανία (στην οποία είναι και Leader στους Γενικούς κλάδους).
Ο Όμιλος είχε παρουσία και στην Τουρκία πουλώντας πρόσφατα τη δραστηριότητά της στον όμιλο της AXA επιβεβαιώνοντας τις φήμες που θέλουν τις δύο Ασφαλιστικές να έχουν αναπτύξει έναν υγιή διάλογο διαπραγματεύσεων.
Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες του ID o όμιλος της Groupama είχε δείξει ενδιαφέρον και για την AXA Ελλάδος με σκοπό να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την παρουσία της σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Σήμερα, η Groupama Ελλάδος μεγαλώνει οργανικά επενδύοντας σε υποδομές, εργαλεία για τους συνεργάτες της, σε ανταγωνιστικά προγράμματα ασφάλισης σε όλους τους κλάδους και σε εναλλακτικά κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων έχοντας την υποστήριξη του ομίλου που είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένος με τη διοίκηση του Χρήστου Κάτσιου, CEO της εταιρείας και των συνεργατών του πραγματοποιώντας μάλιστα τον Νοέμβριο του 2021 την ετήσια παγκόσμια συνάντηση του ομίλου στη χώρα μας.
Η Groupama το 2022 ολοκλήρωσε την πολυκαναλική στρατηγική της λανσάροντας το online κανάλι της myzen, εγκατέστησε ένα πλήρως λειτουργικό CRM για τους συνεργάτες της και σημείωσε οργανική αύξηση παραγωγής 12% σε σχέση με το 2021, επιτυγχάνοντας παράλληλα τη στρατηγική της επιλογή ο κλάδος Ζωής να αποτελεί πάνω από το 50% του χαρτοφυλακίου της και μάλιστα με διατηρησιμότητα τριετίας 93%.
Νούμερα που σε συνδυασμό με τον προσανατολισμό του ομίλου για ανάπτυξη στις χώρες τις νοτιοανατολικής Ευρώπης καθιστούν τη Groupama Ασφαλιστική ιδιαίτερα ανταγωνιστική και με προοπτική στη χώρα μας.