Με σταθερό προσανατολισμό στην εξέλιξη και την καινοτομία η Groupama σχεδιάζει το πως θα κάνει “άλματα” σε επίπεδο υπηρεσιών και τεχνολογίας στην ασφαλιστική αγορά.
Με τη νέα της στόχευση υπό τη διοίκηση του Διευθύνοντος Συμβούλου της, Χρήστου Κάτσιου και με τη σύμπλευση του νέου της εμπορικού διευθυντή, Κώστα Σεμερτζόγλου και του διευθυντή στον τομέα επικοινωνίας, Κωνσταντίνου Γκορτζή η Groupama υλοποιεί projects για τη δημιουργία νέων προιόντων, τη βελτίωση των διαδικασιών εξυπηρέτησης και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών.
Στην πορεία και τα σχέδια της εταιρείας για το μέλλον αναφέρθηκε ο κ. Χ. Κάτσιος σε εκδήλωση στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης την Πέμπτη 21 Ιουλίου, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη της ως Phigital εταιρεία, συνδυάζοντας τη φυσική παρουσία της διαμεσολάβησης με τα ψηφιακά εργαλεία που χρειάζεται ο σύγχρονος καταναλωτής.
Η πιο κερδοφόρος εταιρεία
Έχοντας δέκα χρόνια στην Ελλάδα σαν Groupama και “κλείνοντας” του χρόνου τα 90 λαμβάνοντας υπόψη την προϊστορία τoυ Φοίνικα, η διοίκηση έχει πετύχει να βάλει την προσωπική της σφραγίδα πετυχαίνοντας θετικά οικονομικά αποτελέσματα, εφαρμόζοντας καινοτόμες ιδέες μέσα από το Hacathon και επενδύοντας στην εξωστρέφεια με νεα επικοινωνιακή καμπάνια. Σε ποσοστό ασφαλίστρων παραμένει η πιο κερδοφόρος εταιρεία, έχει αυξήσει τα μερίδια της και έχει βελτιώσει τους δείκτες της.
Όπως ανέφερε ο κ. Κάτσιος “ οι “survivors” θα είναι αυτοί που θα καταφέρουν να δουν μπροστά με τόλμη και δημιουργικότητα και θα υλοποιήσουν τα πλάνα τους με ρεαλισμό και ταχύτητα, αυτοί που στα επόμενα χρόνια θα βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της αγοράς”.