Η Allianz για ακόμη μια χρονιά υποστηρίζει το διαγωνισμό ανάδειξης των μεγαλύτερων γραφείων Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στην Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης».
Μια στρατηγική συνεργασία που μετρά 30 χρόνια, από την ίδρυση του διαγωνισμού τον Απρίλιο του 1992, μέχρι σήμερα παραμένοντας από τους λίγους διαχρονικούς χορηγούς της διοργάνωσης.
Τα Insurance Awards, διοργανώνονται από το κλαδικό περιοδικό «Ασφαλιστικό Marketing» με σκοπό την ανάδειξη των κορυφαίων γραφείων Μεσιτών & Πρακτόρων της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς.
Ο διαγωνισμός των FMIA ο οποίος πραγματοποιείται από το 1992, αξιολογεί ποιοτικά και ποσοτικά στοιχεία εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση σε 6 βασικές κατηγορίες βράβευσης.
Με σκοπό την εξασφάλιση της διαφάνειας και της αμεροληψίας του θεσμού των “Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης”, η εποπτεία της διαδικασίας διεξαγωγής του ανατέθηκε στην Grant Thornton, έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους ανεξάρτητων ελεγκτικών, φορολογικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών.
Διαβάστε επίσης: H Affidea διαχρονικός υποστηρικτής των Insurance Awards
Η τελετή βράβευσης των νικητών στον διαγωνισμό θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 1η Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Η Allianz Ελλάδος, μέλος του Ομίλου Allianz, δραστηριοποιείται στον τομέα της ιδιωτικής ασφάλισης και διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων, προσφέροντας κορυφαία ασφαλιστικά προϊόντα που καλύπτουν διαφορετικές ασφαλιστικές ανάγκες, όπως ασφάλιση αυτοκινήτου, κατοικίας, ζωής και υγείας, καθώς και συνταξιοδοτικά και αποταμιευτικά προγράμματα. Η εταιρεία προσφέρει επίσης εξειδικευμένες λύσεις για εταιρικούς και εμπορικούς πελάτες, προστατεύοντας τα περιουσιακά στοιχεία και τους εργαζόμενούς τους από τυχόν κινδύνους.
Με παρουσία 31 ετών στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Allianz Ελλάδος επενδύει στην πελατοκεντρικότητα, στην ψηφιοποίηση και στην προσφορά ολοκληρωμένων προϊοντικών λύσεων. Η Allianz Ελλάδος είναι μια δυνατή ομάδα 210 εργαζομένων και περισσότερων από 2.500 ασφαλιστικών διαμεσολαβητών που εξυπηρετούν περισσότερους από 250.000 πελάτες, βοηθώντας τους να διαχειριστούν κινδύνους και να αξιοποιήσουν ευκαιρίες. Από το 2015 έως το 2021, η εταιρεία διατηρεί την ηγετική θέση στην ικανοποίηση πελατών (έρευνα NPS) στην ελληνική αγορά για τον κλάδο Ασφάλισης Περιουσίας και Ατυχημάτων.
Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τα βραβεία στην ιστοσελίδα www.morakisawards.gr