Δύο πανέξυπνοι και δημιουργικοί Κύπριοι νέοι, πρώην Golden Boys στη Morgan Stanley, οι Αιμίλιος Μάρκου (42) και ο Αλέξης Πανταζής (36), δημιούργησαν την “Hellas Direct”, η οποία Ασφαλίζει μόνο Αυτοκίνητα, μόνο μέσω του Διαδικτύου, μόνο στην Αττική και μετά από… 18 μήνες αναζήτησης Επενδυτών από τη διεθνή Χρηματαγορά και συζητήσεις με πάνω από… 300 Επενδυτές, συγκέντρωσαν… €15 εκατ. και ξεκίνησαν πέρυσι τον Σεπτέμβριο, 2012! Δεν υπήρξαν ποτέ Ασφαλιστές, είχαν μερικά δικά τους εκατομμύρια ευρώ τα οποία, γλίτωσαν την τελευταία στιγμή από την Κρίση, σχεδίασαν ένα υπέρ του δέοντος αναλυτικό Business Plan και κατέληξαν να βρουν έναν πανίσχυρο Σύμμαχο και Επενδυτή, τη Munich Re η οποία αποτελεί το 50% της μετοχικής τους δύναμης. Η έδρα της Εταιρείας είναι στην Κύπρο, το Λογιστήριο και η Αναλογιστική υπηρεσία στην… Αγγλία και διατηρούν γραφείο στην Αθήνα, στο κτίριο της Interamerican στο Μαρούσι! Μέχρι σήμερα και παρόλο τον ελάχιστο χρόνο που είναι στην Αγορά, έχουν Ασφαλίσει αρκετές χιλιάδες αυτοκίνητα με ελάχιστο προϋπολογισμό διαφήμισης, βασίζονται στις πολύ χαμηλού κόστους διαδικτυακές διαφημίσεις, social media, affiliate marketing κ.ά. και μας είπαν ότι οφείλουν πολλά στη μεγατάση και δημοσιότητα που έχει αναπτύξει η Ασφαλιστική Αγορά στις Διαδικτυακές Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων! Έχουν δώσει μεγάλη σημασία στην τηλεφωνική και προσωπική εξυπηρέτηση πελατών στην οποία αναμειγνύονται και οι ίδιοι… Πιστεύουμε πολύ στις προσωπικές συστάσεις, τόσο από το διαδίκτυο όσο και τις προσωπικές! Απασχολούν μόνο 21-25 άτομα, ελέγχουν τις αποζημιώσεις και εφαρμόζουν πολύ σύγχρονες πρακτικές διοίκησης… Στο επόμενο τεύχος του “Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ” θα έχουμε μια αποκλειστική συνέντευξη για να τους γνωρίσετε καλύτερα και να προσέξετε πώς όταν καταφέρνουμε να βγαίνουμε έξω από το “Κουτί μας” για να βλέπουμε πιο σφαιρικά τον κόσμο και το τι συμβαίνει γύρω μας, ανακαλύπτουμε ευκαιρίες που δεν είναι ποτέ ορατές όταν είμαστε εγκλωβισμένοι μέσα στο “Κουτί μας” και φθειρόμαστε στην καθημερινή Διαχείριση μια φθίνουσας κατάστασης που μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στον αφανισμό! Για αυτό ακριβώς το λόγο το “ID” και τα λοιπά έντυπα της Morax, δημοσιεύουν συστηματικά άρθρα που αναφέρονται στη σπουδαιότητα και αναγκαιότητα του “Στρατηγικού Μάνατζμεντ” που ελάχιστοι Ασφαλιστές ασκούν στη χώρα μας… Δυστυχώς, η πλειονότητα των Μάνατζερ, εκτός μερικών πολυεθνικών, αναλώνονται στην καθημερινή διαχείριση του Λειτουργικού Μάνατζμεντ, χωρίς να τολμούν να παραγγείλουν καμία Μελέτη ή να ασχοληθούν οι ίδιοι να μάθουν τι συμβαίνει σε άλλες χώρες και σε άλλες Αγορές… Φυσικό είναι κάθε τόσο να αντιμετωπίζουν εκπλήξεις!
Το σωστό όνομα της εταιρίας είναι Hellas Direct και όχι Hellas On Line που είναι Internet Provider…
Ειναι δυνατον να φιλοξενειτε στη σελιδα σας μια τετοια ειδηση- διαφημιση? Και μαλιστα να εκθειαζετε την ενεργεια αυτη των δυο 30ρηδων, ως χαρακτηριστικη κινηση εξωστρεφειας, απο την οποια θα πρεπει να επηρρεαζεται και ο σημερινος Ασφαλιστης, για να ανελθει παραγωγικα?( Κινηση Στρατηγικου Μάνατζμεντ)
Ειναι δυνατον ο Ελληνας καταναλωτης να εμπιστευτει για την Ασφαλιση του αυτοκινητου του μια εταιρια με Εδρα στην Κυπρο, Λογιστηριο στην Αγγλια, και υποκαταστημα στην Αθηνα? Και ποιος θα αποζημιωσει? Η Αθηνα, η Κυπρος , η η Αγγλια?
Μια επιχειρηση που ανοιξε με κεφαλαιο μολις 15 εκατομμυρια ευρω, λειτουργει με συνθηκες σκορπιες απο 10 μεριες, οι ιδιοκτητες της δεν ειχαν καμμια εμπειρια στην Ασφαλιστικη Αγορα, αρα και καθολου γνωσεις, ανοιγει, αγνωστο πως, απασχολει 20 υπαλληλους, και εκδιδει συμβολαια αυτοκινητων που ασφαλιζει την Αστικη Ευθυνη (τουλαχιστον), με χαμηλο Ασφαλιστρο, μεσω διαδυκτυου.
Μηπως προκειται για μια ακομα αρπαχτη στον πολυπαθο κλαδο του αυτοκινητου, την οποια επινοησαν τα Golden Boys για να εξακολουθησουν να ρεουν χρηματα στις τσεπες τους? Τοσο πολυ πια ομορφα, ονειρικα και αγγελικα πλασμενα ειναι ολα τα πραγματα στον κλαδο ασφαλισης των αυτοκινητων, μεχρι να ερθει η ωρα της αποζημιωσης.
Αραγε πως ειναι δυνατον δυο πρωην στελεχη επιχειρησεων με αριστη καριερα κι γνωση των επιχειρηματικων στρατηγικων, και του Επενδυτικου ρισκου, αποφασισαν να ανοιξουν επιχειρηση στην Ελλαδα, της υφεσης, και της ελλειψης ανταγωνιστικοτητας?
Και ομως ο αφελης πελατης, και ο αδαης καταναλωτης του διαδικτυου, θα τσιμπησει το δολωμα του χαμηλου Ασφαλιστρου εν μεσω κρισης και απελπισιας. Θα χασει ο φουκαρας ο διαμεσολαβητης τις 2 δεκαρες που επαιρνε, για να εξυπηρετει τον πελατη του με γνωση, συνεχη επιμορφωση και συνεπεια,
για να τον κερδισει η καθε νεα επιχειρηματικη ιδεα, που βρισκει εδαφος ΜΟΝΟ στην Ελλαδα.
Και αυτο γιατι? Γιατι, η πλειοψηφια των Ελληνων εδω και χρονια θεωρει οτι η Ασφαλιση του Αυτοκινητου ειναι πεταμενα λεφτα, και δεν ειναι τιποτα αλλο παρα μονο ενα περιττο εξοδο για την επιβαρυνση του. Ολα αυτα ειναι αποτελεσματα της χρονιας ελλειψης παιδειας του Ελληνικου λαου, του κακως πληροφορημμενου.
Συμφωνώ. Περίπου τις ίδιες απορίες έχω και εγώ.
Εν τω μεταξύ η εν λόγω εταιρία μου στέλνει mail και με καλεί να της πάω για ασφάλιση αυτοκίνητα φίλων, γνωστών, και θα μου βάζει, λένε, για κάθε ασφαλιστήριο 40 ευρώ σε λογαριασμό. Μου έχουν δώσει και κάποιο κωδικό αριθμό που πρέπει να δηλώνεται κατά την ασφάλιση.
Όλα αυτά τα βρήκα λίγο “πονηρά” γιαυτό και άρχισα να το ψάχνω ..
ποια ειναι η εταιρεια που ασφα;λιζεται ο ιδιοκτητης αυτοκινητου γνωριζει κανεις με το επικουρικο τι γινεται με τον φιλικο διακανονισμο τι γινεται
ελεγχςι κανεις σ αυτο τον τοπο??
Ασφάλιστρο παίρνει απο AIG (προφανώς απο εξωτερικό)