Στην ψηφιακή εποχή πολλοί είναι αυτοί που ζουν… μέσα στο διαδίκτυο και η ζωή τους επηρεάζεται σε πολύ μεγάλο βαθμό από τα όσα συμβαίνουν online. Την ίδια ώρα, τα περιστατικά παρενόχλησης στον κυβερνοχώρο λαμβάνουν διαστάσεις μάστιγας.
Γι’ αυτό το λόγο, η βρετανική εταιρεία Chubb δημιούργησε ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο που προστατεύει τον κάτοχό του από… τα τρολ του διαδικτύου. Καλά διαβάσατε.
Οι πελάτες της Chubb θα μπορούν να διεκδικήσουν αποζημίωση έως και 50.000 στερλίνες για να καλύψουν έξοδα, όπως επαγγελματικών συμβουλών, αλλαγής έδρας εξαιτίας κακοποίησης ή εκφοβισμού μέσω διαδικτύου, ή για το χρόνο που κάποιος περνάει μακριά από την εργασία του.
Το «cyberbullying» ορίζεται από την ασφαλιστική ως «τρεις ή περισσότερες ενέργειες από το ίδιο πρόσωπο ή ομάδα για την παρενόχληση, απειλή ή εκφοβισμό ενός πελάτη». Ο «κυβερνοεκφοβισμός» συμπεριλήφθηκε στα ασφαλιστήρια συμβόλαια της Chubb μετά από έρευνα σε κοινό και πράκτορες.
«Θεωρούμε ότι η ασφάλιση πρέπει να βοηθάει τους πελάτες μας να επιστρέψουν στο πως ήταν πριν το περιστατικό – άσχετα αν είναι ένα συμβάν που επηρεάζει την κατοικία τους ή την προσωπικότητά τους», δήλωσε η Tara Parchment, διευθύντρια ιδιωτών πελατών για τη Μ. Βρετανία και την Ιρλανδία.
«Κατά συνέπεια προσφέρουμε βοήθεια για την αποκατάσταση σπιτιών, αυτοκινήτων και αντικειμένων που έχουν υποστεί ζημιές, όμως περισσότερο αφορά τους ανθρώπους και το πως ξεπερνούν τέτοιες καταστάσεις.»
Το ασφαλιστήριο είναι φτιαγμένο κυρίως για τις ανάγκες γονέων που ανησυχούν για τα παιδιά τους, ωστόσο καλύπτει και ενήλικους που έχουν πέσει θύματα κακοποίησης μέσω του διαδικτύου.