Η Carglass® Ελλάδος με ιδιαίτερο ενθουσιασμό συμμετείχε για ακόμη μια χρονιά στο Spirit of Belron® Challenge 2024, τη μεγαλύτερη φιλανθρωπική και αθλητική διοργάνωση της Belron®, μητρικής εταιρείας της Carglass®. Για περισσότερα από 20 χρόνια, η διοργάνωση αυτή πραγματοποιείται ετησίως με στόχο την οικονομική ενίσχυση του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Afrika Tikkun.
Στα πλαίσια του challenge πραγματοποιήθηκε το virtual challenge από τις 12 έως τις 21 Σεπτεμβρίου 2024, επιτρέποντας σε εργαζόμενους, οικογένειες και φίλους από όλο τον κόσμο να συμμετάσχουν απομακρυσμένα. Μέσω ειδικής εφαρμογής, οι συμμετέχοντες κατέγραφαν τις ατομικές τους χιλιομετρικές αποστάσεις, μοιράζοντας χρόνους, χιλιόμετρα και στιγμές από την αθλητική διοργάνωση μέσω των προσωπικών τους προφίλ.
Για κάθε χιλιόμετρο που διανύθηκε κατά τη διάρκεια του Spirit of Belron® Challenge, η Belron® δώρισε 1 ευρώ στο Afrika Tikkun, ενισχύοντας τον φιλανθρωπικό σκοπό της διοργάνωσης. Αυτό σημαίνει ότι κάθε βήμα των συμμετεχόντων συνέβαλε άμεσα στη βελτίωση των συνθηκών ζωής παιδιών και νέων από μερικές από τις φτωχότερες περιοχές της Νότιας Αφρικής.
Πέρα από το virtual event, πραγματοποιήθηκε και το “Spirit of Belron Challenge Day at Dorney” το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024 στο Dorney Lake του Ηνωμένου Βασιλείου. Η ημέρα αυτή ήταν αφιερωμένη στη διασκέδαση, τη δραστηριότητα και τη φιλία, με περίπου 2.000 άτομα από την οικογένεια της Belron® να συμμετέχουν σε αθλητικά γεγονότα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Την ημέρα αυτή έδωσαν ενεργά το παρόν και στελέχη από την Carglass® Ελλάδος, συμμετέχοντας στα αθλητικά δρώμενα!
Το Spirit of Belron® Challenge συνδύασε την κοινωνική ευθύνη και τη συνεισφορά με τη φυσική δραστηριότητα και την ενδυνάμωση των σχέσεων μεταξύ των συναδέλφων από όλες τις χώρες του ομίλου. Η περσινή διοργάνωση σημείωσε τεράστια κινητοποίηση, με περισσότερους από 12.000 συμμετέχοντες παγκοσμίως, οι οποίοι διένυσαν πάνω από 387.000 χιλιόμετρα—σχεδόν 9,6 φορές τον γύρο του κόσμου!
Για την Carglass® Ελλάδος, η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί σημαντικό κομμάτι της κουλτούρας της εταιρείας αλλά και των εργαζομένων, που ασπάζονται κοινές αξίες συνεισφοράς και ενδιαφέροντος για τη στήριξη των κοινωνικών ομάδων που βρίσκονται σε ανάγκη, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.