Η ERGO πιστή στις δεσμεύσεις της, διατηρεί στο επίκεντρο της εταιρικής στρατηγικής την κατανόηση των αναγκών των Πελατών και Συνεργατών της.
Στο πλαίσιο αυτό, διοργάνωσε και φέτος πέντε (5) διαδοχικές ημερίδες, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λάρισα, κατά τη διάρκεια των οποίων, ο CEO της εταιρείας κ. Θεόδωρος Κοκκάλας, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής κ. Δημήτριος Χατζηπαναγιώτου, ο Διευθυντής Τομέα Εμπορικών Λειτουργιών κ. Στάθης Τσαούσης και ο Διευθυντής Πωλήσεων κ. Στέλιος Βουγιουκλίδης, είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν, συζητήσουν και ανταλλάξουν απόψεις με εκπροσώπους του δικτύου πωλήσεων της ERGO από όλη την Ελλάδα.
Βασική επιδίωξη των στελεχών της Διοίκησης της εταιρείας ήταν να συζητήσουν με τους εκπροσώπους του δικτύου πωλήσεων όλα τα επίκαιρα θέματα της αγοράς, να ακούσουν όσα τους απασχολούν, αλλά και να τους ενημερώσουν για τους εταιρικούς σχεδιασμούς, που πρωταρχικό στόχο έχουν τη διασφάλιση της ποιότητας των εργασιών τους, αλλά και την εδραίωση της συνεργασίας τους με την εταιρεία, σε ένα πλαίσιο σταθερότητας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
Στις συναντήσεις αυτές, ο κ. Θ. Κοκκάλας έκανε εκτενή αναφορά τόσο στις εξελίξεις της αγοράς και του ομίλου της ERGO, όσο και στην πολύ καλή πορεία της εταιρείας και στη δυναμική που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια.
Ο κ. Δ. Χατζηπαναγιώτου αναφέρθηκε στις εταιρικές δράσεις στο έτος 2013, που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο των δεσμεύσεων, προς τους συνεργάτες ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, για διαρκή παροχή αναβαθμισμένων και ποιοτικών υπηρεσιών. Τόνισε δε ότι, οι δράσεις αυτές επιβεβαιώνουν τη σταθερή εταιρική πολιτική και υποβοηθούν πρόσθετα το έργο των συνεργατών στις σημερινές δύσκολες συνθήκες της αγοράς.
Ο κ. Σ. Τσαούσης αναφερόμενος σε θέματα Εμπορικής Πολιτικής, παρουσίασε τη νέα διαδικτυακή εφαρμογή “ERGO Print”, ένα σύγχρονο, ευέλικτο και ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης χαρτοφυλακίων, που η εταιρεία έθεσε στη διάθεση των διαμεσολαβητών της, στοχεύοντας στην επίλυση διαχειριστικών προβλημάτων που επιβαρύνουν την καθημερινότητά τους και δυσχεραίνουν την παραγωγική τους δραστηριότητα.
Ο κ. Σ. Βουγιουκλίδης επικεντρώθηκε σε θέματα που αφορούν το Νέο Κανονισμό Πωλήσεων της εταιρείας, ανέδειξε τα πλεονεκτήματά του και προέτρεψε τους Συνεργάτες να αξιοποιήσουν τα ισχυρά κίνητρα και τις αναπτυξιακές ευκαιρίες που προσφέρει.
Στο δεύτερο μέρος των συναντήσεων εργασίας, τα στελέχη της Διοίκησης είχαν ανοιχτή συζήτηση με τους Συνεργάτες και με τον τρόπο αυτό δόθηκε η ευκαιρία να ακουστούν προβληματισμοί και σκέψεις πάνω σε θέματα εταιρικών διαδικασιών και υπηρεσιών, αλλά και να ανταλλαγούν απόψεις σε μια σειρά από κρίσιμα και επίκαιρα ζητήματα που απασχολούν την ασφαλιστική αγορά.
Τέλος, ο κ. Θ. Κοκκάλας είχε την ευκαιρία να ευχαριστήσει θερμά όλους τους συμμετέχοντες για την παρουσία τους, την εποικοδομητική συζήτηση και την ουσιώδη συμβολή τους στην ανάδειξη συγκεκριμένων ουσιαστικών ιδεών, τονίζοντας ότι “οι προτάσεις σας αποτελούν για εμάς οδηγό βελτίωσης και διαρκούς αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των διαδικασιών και υπηρεσιών μας. Όλοι εμείς στην ERGO επικεντρώνουμε το ενδιαφέρον και την προσοχή μας στην αναβάθμιση του ρόλου σας, ως πραγματικού συμβούλου για την καλύτερη δυνατή διαχείριση προσωπικών και επαγγελματικών κινδύνων και εργαζόμαστε σκληρά προκειμένου όλοι εσείς, οι συνεργάτες μας, να έχετε πάντα πρωταγωνιστικό ρόλο στη διαρκή και σταθερή εταιρική μας πορεία, με παραγωγική και κερδοφόρο ανάπτυξη. Για το λόγο αυτόν θεωρούμε χρέος μας να επικοινωνούμε μαζί σας άμεσα, προκειμένου να διερευνούμε νέες δυνατότητες βελτιστοποίησης της συνεργασίας μας και των μέσων που σας παρέχουμε για τη διευκόλυνση του έργου σας και την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας.”
Οι συναντήσεις εργασίας της Διοίκησης της ERGO με τους Συνεργάτες της καταλαμβάνουν μόνιμη θέση στον ετήσιο εταιρικό προγραμματισμό της και εντάσσονται στο πλαίσιο της ευρύτερης ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας της και του στρατηγικού management που ασκεί. Άλλωστε, η έννοια της εγγύτητας αποτελεί πρωταρχική αξία της ERGO και η εφαρμογή της στην πράξη αποτελεί δέσμευση της εταιρείας και απόδειξη ότι “Ασφαλίζω σημαίνει καταλαβαίνω”.