Το νέο πρόγραμμα Leadership Training for Managers λαμβάνει υπόψη τις ανάγκες της αγοράς υπό το πρίσμα των σημερινών συνθηκών αλλά και τις επιθυμίες, τις δυνατότητες και το πάθος των σύγχρονων στελεχών για να κάνουν μια αξιοπρόσεκτη καριέρα στο χώρο ή για να ενδυναμώσουν τη θέση που καλύπτουν σήμερα. Το πρόγραμμα στοχεύει στη δημιουργία στελεχών που θα ξεχωρίζουν για τον επαγγελματισμό, τη γνώση και την αποτελεσματικότητά τους σε κρίσιμους τομείς, όπως η δημιουργία υγιούς χαρτοφυλακίου, η διατήρησή του, η εφαρμογή καινοτόμων μεθόδων για την περαιτέρω ανάπτυξή του και η παροχή υψηλού επιπέδου customer service.
Το σεμινάριο αυτό πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιηθεί αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια στο εξωτερικό και κυρίως στην αγορά των ΗΠΑ, όπου είναι ιδιαίτερα δημοφιλές.
Σκοπός του Σεμιναρίου είναι να προετοιμαστούν κατάλληλα οι managers για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν γνώση, τεχνικές και εμπειρία που θα τους μεταβιβαστούν άμεσα μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία, ώστε να βελτιώσουν το επίπεδο λειτουργίας, αποτελεσματικότητας, λήψης αποφάσεων και διαχείρισης ανθρώπινων και οικονομικών πόρων. Σε κάθε αυτόνομη ενότητα, η οποία λειτουργεί με τη μορφή workshop, εστιάζουμε σε πρακτικά θέματα και εφαρμογές, που αφορούν σε συγκεκριμένες δεξιότητες που πρέπει να διαθέτει ο επικεφαλής της ομάδας.
Το νέο αυτό Σεμινάριο είναι διάρκειας δεκαπέντε (15) εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος) στις παρακάτω ημερομηνίες:
- Τετάρτη 13 Απριλίου: 15.30 – 19.45
- Παρασκευή 15 Απριλίου: 15.30 – 19.45
- Τετάρτη 20 Απριλίου: 15.30 – 19.45
Εισηγητής του Σεμιναρίου είναι ο κ. Σωτήρης Κλήμης, Σύμβουλος Εκπαίδευσης.
Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος οι συμμετέχοντες θα:
- Αναπτύξουν ηγετικά χαρακτηριστικά για τον αποτελεσματικό συντονισμό, τον έλεγχο της αναπτυξιακής τους προσπάθειας και την αφομοίωση της εταιρικής κουλτούρας.
- Μπορούν να χειρίζονται με ευελιξία τις διαπροσωπικές τους σχέσεις αναπτύσσοντας ικανότητες επικοινωνίας, συνεργασίας, πειθούς, και επίλυσης συγκρούσεων.
- Αναπτύξουν ένα περιβάλλον διαρκούς παρακίνησης και δέσμευσής τους στους εταιρικούς στόχους.
- Μπορούν να εφαρμόζουν αποτελεσματικά μεθοδολογία coaching και θα θέτουν πλάνο ανάπτυξης με αυτογνωσία και ρεαλισμό.
- Έχουν κατανοήσει σε βάθος ποιος είναι ο ρόλος τους και με ποια εργαλεία θα μπορέσουν να οδηγήσουν την ομάδα τους στην επίτευξη των στόχων της, χωρίς περιττή σπατάλη πόρων.
Οι εκπαιδευτικές λύσεις που εφαρμόζουμε, έχουν ως στόχο ένα συγκεκριμένο επιχειρησιακό αποτέλεσμα, τη βελτίωση των δεξιοτήτων των εκπαιδευομένων και την πρόσκτηση γνώσης, που θα βοηθήσει να λειτουργήσουν με συνέπεια και επαγγελματισμό στο πλαίσιο της επίτευξης των στόχων τους.
Αιτήσεις Συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι και την Τετάρτη 6 Απριλίου 2016.
Θεματολογία Σεμιναρίου:
Ι. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΥΛ & ΗΓΕΣΙΑ
- Εισαγωγή στην εφαρμοσμένη Ηγεσία
o Transactional Analysis Tool
o Εισαγωγή στην εφαρμογή συστημάτων Διοίκησης και στυλ Ηγεσίας
- Διαμορφώνοντας το προσωπικό μας Στυλ
o Αναπτύσσοντας το προσωπικό στυλ Ηγεσίας
o Η τεχνική της αναλυτικής σκέψης
o Συναισθηματική νοημοσύνη
ΙΙ. COACHING, MENTORING ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΚΟΝΑ
- Coaching & Mentoring
o Μέθοδοι λήψης αποφάσεων
o Διαχείριση σφαλμάτων και εικόνα Ηγεσίας
o Mentoring & Coaching
- Προσωπική ανάπτυξη – Η επαγγελματική μας εικόνα
o Prospecting Skills
o Η επαγγελματική μας εικόνα
o Προσωπική ανάπτυξη – Σχεδιασμός και τακτικές
ΙΙΙ. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
- Αποτελεσματική επικοινωνία
o Επικοινωνία και Ηγεσία Ι: Τεχνικές προσωπικών Δημοσίων Σχέσεων
o Επικοινωνία και Ηγεσία ΙΙ: Τεχνικές Παρουσιάσεων
- Εφαρμογές, παρουσιάσεις και αξιολόγηση εκπαιδευομένων
o Εφαρμογές και παρουσιάσεις
o Αξιολόγηση εκπαιδευομένων
Κόστος Συμμετοχής στο Σεμινάριο:
- 200€ για τα μέλη του ΕΙΑΣ
- 230€ για τα μη μέλη του ΕΙΑΣ
Για τις Εταιρείες που θα έχουν πολλαπλή συμμετοχή (τρία ή περισσότερα άτομα) σε αυτό το Σεμινάριο, το κόστος διαμορφώνεται σε 170€ για τις εταιρίες-μέλη του ΕΙΑΣ και σε 200€ για τις εταιρίες-μη μέλη του ΕΙΑΣ.
Σύντομο Βιογραφικό Εισηγητή
Ο Σωτήρης Κλήμης διαθέτει 32ετή εργασιακή εμπειρία ως ανώτερο στέλεχος στους τομείς Πωλήσεων και Marketing και έχει διατελέσει Γενικός Διευθυντής, Διευθυντής Marketing και Εκπαίδευσης σε μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες και εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Το 2009 δημιούργησε την εταιρία Pathway Management, εταιρία εκπαιδεύσεων και συμβουλευτικών υπηρεσιών, ενώ από το 2012 ως τον Ιανουάριο του 2015 διετέλεσε επιστημονικός συνεργάτης του Υπουργείου Υγείας.
Είναι κάτοχος πτυχίου Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, μεταπτυχιακού τίτλου M.Sc. στο Marketing και την Επικοινωνία από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, μεταπτυχιακού διπλώματος από το Chartered Institute of Marketing της Αγγλίας και κάτοχος ΜΒΑ από το INSEAD. Είναι πιστοποιημένος εισηγητής σε θέματα Πωλήσεων & Marketing, ενώ έχει βραβευτεί από το European Marketing Confederation (EMC) και τον Οργανισμό JETRO (Japan External Trade Organization). Διδάσκει Marketing, Επικοινωνία και Business Strategy σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα στην Ελλάδα, ενώ είναι επισκέπτης καθηγητής στο Toyo Eiwa University στην Ιαπωνία.