Το insurancemarket.gr, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης & αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα, είναι πλέον επίσημο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών.
Ως σύμμαχος του καταναλωτή στην επιλογή της βέλτιστης ασφαλιστικής λύσης για αυτόν, το insurancemarket.gr επενδύει σε καινοτόμες τεχνολογίες & διαδικασίες με στόχο την βελτιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών του & την άριστη αγοραστική εμπειρία του χρήστη του σε όλα τα στάδια.
Μέσα στα 10 χρόνια λειτουργίας του, έχει επιτύχει την ευρεία αποδοχή του αγοραστικού κοινού και έχει αναβαθμίσει τον τρόπο λειτουργίας του ασφαλιστικού κλάδου μέσω της ψηφιοποίησης της αγοράς και την εύκολης 100% online διαδικασίας.
Το insurancemarket.gr διαχειρίζεται περισσότερα από 350.000 συμβόλαια ετησίως και εξυπηρετεί περισσότερες από 500.000 τηλεφωνικές κλήσεις εξυπηρέτησης και ζημιών. Όλοι οι Insurance Experts του τμήματος Customer Experience είναι πιστοποιημένοι ασφαλιστικοί σύμβουλοι με πολυετή εμπειρία στην ασφαλιστική αγορά. Το 2020, ο μέσος χρόνος επίλυσης προβλήματος του πελάτη της (τηλεφωνικά ή online) ήταν λιγότερο από 4 λεπτά ενώ ο μέσος χρόνος αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο δεν ξεπέρασε τα 30 δευτερόλεπτα.
Ο Χρήστος Συμεωνάκης, Διευθυντής του τμήματος Customer Experience δήλωσε: “Η εταιρεία, έχοντας πάντα στο επίκεντρο την ουσιαστική και ποιοτική εξυπηρέτηση των χιλιάδων πελατών που εξυπηρετεί καθημερινά, δεν θα μπορούσε να λείπει από την λίστα μελών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Είμαστε περήφανοι που η εξυπηρέτηση μας, η οποία υποστηρίζει 6 διαφοροποιημένα κανάλια επικοινωνίας για την άμεση &αδιάλειπτη προσωποποιημένη εξυπηρέτηση των πελατών μας, αντανακλάται και στον ιδιαίτερα υψηλό Δείκτη Ποιοτικού Ελέγχου με NPS 78 (Net Promoters Score ).”
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιρειών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα και είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που έχει σαν στόχο την αναβάθμιση του επιπέδου εξυπηρέτησης των καταναλωτών , την υιοθέτηση διεθνών επιτυχημένων πρακτικών και την επιβράβευση των καλύτερων στελεχών στην Εξυπηρέτηση Πελατών ανά κλάδο και επίπεδο.