Το insurancemarket.gr, η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης & αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα και μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, αναλαμβάνει την επιμόρφωση σε θέματα ασφαλιστικών καλύψεων των οδηγών στη χώρα, μέσα από μια καινούργια σειρά βίντεο στο YouTube, με τίτλο «απο-Καλύψεις». Παρουσιάζει η Ειρήνη Τσίμα.
Η σειρά αποτελείται από 18+1 ενημερωτικά – χιουμοριστικά βίντεο, σχετικά με τις δημοφιλέστερες ασφαλιστικές καλύψεις που μέχρι σήμερα «μπερδεύουν» τον Έλληνα καταναλωτή.
Η θεματολογία καλύπτει από τα πιο συνηθισμένα (Αστική Ευθύνη έναντι τρίτων από την κυκλοφορία οχήματος, Οδική Βοήθεια, Κάλυψη Πυρός Κλοπής κ.λπ.), μέχρι και καλύψεις που δεν προσφέρονται, παρά μόνο από ελάχιστες ασφαλιστικές εταιρείες (Κάλυψη για ζημιές από λανθασμένο ή νοθευμένο καύσιμο κ.λπ.).
Στόχος της ενέργειας αυτής είναι να παρουσιαστούν οι ασφαλιστικές καλύψεις με έναν απλό και κατανοητό τρόπο, που δεν αποξενώνει τους καταναλωτές, αλλά αντιθέτως τούς ενημερώνει για τις απαραίτητες από το Νόμο καλύψεις και άλλες, προαιρετικές καλύψεις, που πιθανώς ικανοποιούν τις ανάγκες τους και αξίζει να συμπεριλάβουν στο ασφαλιστικό τους συμβόλαιο.
«Δεν θα ήταν υπερβολή να υποστηρίξει κανείς ότι ο ασφαλιστικός αναλφαβητισμός στην Ελλάδα και η άγνοια κινδύνου συμβάλλουν στην υπερβολική έκθεση των καταναλωτών σε μια σειρά από χρηματοοικονομικούς κινδύνους. Μη ξεχνάμε ότι ακόμα και σήμερα κυκλοφορούν στους δρόμους 500.000 ανασφάλιστα οχήματα και μόνο 1 στις 10 κατοικίες στην Ελλάδα είναι ασφαλισμένες. Σκοπός μας είναι να μειώσουμε στους Έλληνες καταναλωτές τους κινδύνους αυτούς, εκπαιδεύοντάς τους και παρέχοντάς τους ευκολία και διαφάνεια» δήλωσε ο Στέφανος Φαλκονάκης, Διευθυντής Marketing & Digital.
Το insurancemarket.gr διαχειρίζεται περισσότερα από 350.000 συμβόλαια ετησίως και εξυπηρετεί περισσότερες από 500.000 τηλεφωνικές κλήσεις εξυπηρέτησης και ζημιών. Με τη βοήθεια αυτής της νέας σειράς, συνεχίζει να επενδύει σε καινοτόμες διαδικασίες & υπηρεσίες μόρφωσης του κοινού σε χρηματοοικονομικά και ασφαλιστικά θέματα, στοχεύοντας στο να δώσει στους πελάτες της, αλλά και σε όλους τους οδηγούς στην Ελλάδα, ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο της ασφάλισής τους.