Υλοποιώντας ένα διευρυμένο πλάνο προβολής το insurancemarket.gr ο νούμερο 1 τρόπος online ασφάλισης λανσάρει τη νέα του 360ο διαφημιστική καμπάνια, η οποία είναι βασισμένη στους 300.000+ πελάτες που όλα αυτά τα χρόνια το επιλέγουν για να βρουν το καλύτερο ασφαλιστικό πρόγραμμα που τους ταιριάζει.
Η νέα καμπάνια του Insurancemarket.gr χρησιμοποιεί αληθινές αξιολογήσεις & μαρτυρίες πελατών. «Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας μας είναι βγαλμένοι μέσα από αληθινές ιστορίες πελατών μας. Πελάτες που δεν θέλουν να τους πιάνουν κότσο, πελάτες που θέλουν ευκολία, αμεσότητα και να έχουν πάντα κάποιον δίπλα τους. Με τον τρόπο αυτόν θέλουμε να δείξουμε στον Έλληνα καταναλωτή ότι δεν είμαστε μόνο μία καινοτόμα μηχανή σύγκρισης ασφαλιστικών προϊόντων στην οποία ο πελάτης μπορεί να επιλέξει το καλύτερο για αυτόν με τον ευκολότερο τρόπο, αλλά επιπλέον πως είμαστε πάντα δίπλα του και του προσφέρουμε το λεγόμενο “peace of mind” μέσα από τις υπηρεσίες μας και τους άρτια εξειδικευμένους αλλά και πιστοποιημένους συμβούλους μας» δήλωσε ο Στέφανος Φαλκονάκης, Head of Digital & Marketing του insurancemarket.gr.
Η εμπειρία του χρήστη που επιλέγει το insurancemarket.gr για να συγκρίνει την αγορά ξεκινάει μέσα από μία «έξυπνη» πλατφόρμα, η οποία μέσα σε λίγα λεπτά προτείνει στον καταναλωτή το καλύτερο ασφαλιστικό προϊόν στην καλύτερη τιμή. «Το ταξίδι όμως για εμάς και τους πελάτες μας δεν σταματάει εκεί, το τμήμα εξυπηρέτησης και το τμήμα ζημιών είναι 24 ώρες την ημέρα – 7 ημέρες την εβδομάδα δίπλα του διασφαλίζοντας την άμεση και υπεύθυνη επίλυση του προβλήματος του» μας μεταφέρει ο Χρήστος Συμεωνάκης, Head of Customer Service & Experience.
Οι 4 πρωταγωνιστές που θα εκπροσωπήσουν το Insurancemarket.gr σε όλα τα μέσα, δηλαδή σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, outdoor, Αττικό Μετρό καθώς επίσης και στο διαδίκτυο είναι:
Ο Κώστας που δεν θέλει κανένας να τον πιάνει «κότσο». Ο Κώστας είναι ένας «ψαγμένος» τύπος και του αρέσει να ενημερώνεται αρκετά πριν αγοράσει. Τα τελευταία χρόνια αγόραζε την ασφάλεια αυτοκινήτου του από έναν οικογενειακό φίλο – ασφαλιστή του πατέρα του – μέχρι που ανακάλυψε το Insurancemarket.gr. Γρήγορα και εύκολα βρήκε την ασφάλεια που του ταιριάζει και γλίτωσε 105 ευρώ. Πλέον είναι ήσυχος ότι με το insurancemarket.gr έχει πάντα το καλύτερο για αυτόν.
H Νίκη που θέλει να είναι σίγουρη ότι όταν της συμβεί κάτι δεν θα αναγκαστεί να πάρει τον πρώην άνδρα της τηλέφωνο. Χρησιμοποιεί το insurancemarket.gr τα τελευταία χρόνια και εκτός του ότι το χαρακτηρίζει “ως τον ευκολότερο τρόπο ασφάλισης”, από τότε που χρησιμοποίησε και το τμήμα ζημιών το χαρακτηρίζει και το πιο αξιόπιστο. Η Νίκη είναι πλέον ήρεμη πως ότι και να της συμβεί έχει πάντα κάποιον δίπλα της.
Η Ελευθερία που δεν θέλει να ταλαιπωρείται χωρίς λόγο. Θέλει για την ασφάλεια αυτοκινήτου της να έχει έναν γρήγορο, εύκολο και αξιόπιστο τρόπο χωρίς να χρειάζεται να εξηγεί τις ανάγκες της αναλυτικά. Θέλει απλά να συμπληρώνει 2 – 3 στοιχεία, να επιλέξει αυτό που της ταιριάζει, να πληρώνει άμεσα και με ασφάλεια και να λάβει σε ένα λεπτό το ασφαλιστήριο στο email της. Με το Insurancemarket.gr απλά συνεχίζει την ζωή της χωρίς κανένα άγχος.
Τον Παντελή τον λες και λίγο «περίεργο» αλλά σίγουρα όχι «αφελή»!!! Δεν τον ενδιαφέρει αν θα πληρώσει 10 – 20 ευρώ περισσότερα ή λιγότερα – αυτό που τον ενδιαφέρει είναι να έχει την καλύτερη και πιο αξιόπιστη ασφαλιστική υπηρεσία για αυτόν και την οικογένεια του. Θέλει πάντα κάποιον δίπλα του 24 ώρες το 24ώρο και όχι απλά μια φωνή που θα τον ακούσει… αλλά εξειδικευμένους σύμβουλους που θα τον κατευθύνουν σωστά. Για αυτόν τον λόγο επιλέγει το Insurancemarket.gr – για να νιώθει ασφαλής και ήσυχος.
Οι 4 πρωταγωνιστές της νέας καμπάνιας αποτυπώνουν με επιτυχία το προφίλ τόσο των χιλιάδων ευχαριστημένων πελατών του insurancemarket.gr όσο και του σύγχρονου Έλληνα καταναλωτή που έχει υψηλές απαιτήσεις για την ασφάλειά του και στρέφεται με ολοένα και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε έξυπνες online υπηρεσίες για την ολοκληρωμένη κάλυψη των αναγκών του και την διασφάλιση του πολυπόθητου “peace of mind” σε ό,τι αφορά την ασφάλειά του.