Την περασμένη Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου, διοικητικό προσωπικό και συνεργάτες της Insurancemarket.gr παρευρέθηκαν στον πολυχώρο Gazarte για να κόψουν την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους, να κάνουν τον απολογισμό τους για το 2018 αλλά και για να ενημερωθούν από τους μετόχους της Εταιρείας για τη στρατηγική που θα ακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς και της διαμεσολάβησης. Μιλώντας ο πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Α. Σαρρηγεωργίου, αναφέρθηκε στη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και την μετάβαση του κλάδου στην ψηφιακή εποχή, επισημαίνοντας ότι οι αλλαγές που έπονται θα αλλάξουν ριζικά την καθημερινότητά μας αλλά και την εικόνα των ασφαλίσεων.
Του Νίκου Μωράκη
Η Insurancemarket.gr έκανε την εμφάνισή της το 2012 και ανάμεσα σε πολλά insurance aggregator της εποχής εκείνης κατάφερε να ξεχωρίσει.
Ξεκίνησε ως μια μικρή startup με 3 συμβόλαια την ημέρα και μερικά χρόνια αργότερα, κατάφερε να κατακτήσει ολόκληρη την αγορά στη συγκριτική τιμολόγηση online ασφαλίσεων με market share που φτάνει έως και το 95% της αγοράς. Ουσιαστικά έγινε ο market leader με 1 στις 3 online ασφαλίσεις να γίνονται μέσα από την πλατφόρμα της καταφέρνοντας παράλληλα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα – σε σχέση με τον ανταγωνισμό – να φτάσει έναν κύκλο εργασιών 25 εκατ. ευρώ με εκατοντάδες χιλιάδες ενεργούς πελάτες. Ένα πραγματικό case study στην Ασφαλιστική Αγορά που μάλιστα ήταν και η αφορμή η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα – Cosmote – να ενδιαφερθεί για τη συγκεκριμένη αγορά δημιουργώντας με τη σειρά της τη δική της πλατφόρμα πολυτιμολόγησης.
Το 2018 η Insurancemarket.gr, όπως δήλωσε στην ομιλία του και ο Γενικός Διευθυντής & Συνιδρυτής της εταιρείας Μανώλης Μαρσέλλος, ωρίμασε. Αύξησε τα έσοδά της 30%, αύξησε το χαρτοφυλάκιό της 20% και σημείωσε σημαντική κερδοφορία επενδύοντας παράλληλα στις υποδομές της αλλά και στους ανθρώπους της.
Παράλληλα στην εκδήλωση ανακοινώθηκε στο προσωπικό και μία σειρά νέων παροχών όπως:
- Νέος τρόπος αξιολόγησης για τα Bonus & Rewards των υπαλλήλων
- Πέραν του ομαδικού συμβολαίου υγείας, δίνεται η δυνατότητα advanced checkup
- Επιδότηση Γυμναστηρίου
- Επιδότηση εκπαίδευσης σε μαθήματα Digital Marketing & Digital Customer experience
- Δωρεάν μαθήματα excel και ρομποτικής για όλη την οικογένεια του προσωπικού της insurancemarket.gr
- Έναρξη σεμιναρίων Leadership & Team Management για όλους τους Supervisors και Managers της Εταιρείας
- Ειδικό κονδύλι σε όλες τις ομάδες για team building
Ποιο θα είναι το μέλλον της Εταιρείας
Σύμφωνα με τον Σωτήρη Παπαντωνόπουλο, CEO και έναν εκ των τριών ιδρυτών της Insurancemarket.gr, το μέλλον βασίζεται στους ανθρώπους της και στη δημιουργία νέων τεχνολογιών με σκοπό η εφαρμογή να είναι στη διάθεση του καταναλωτή που θα βρίσκει με τον ευκολότερο τρόπο τα καλύτερα προϊόντα και υπηρεσίες που έχει ανάγκη. Μέσα στο 2019 βασική στόχευση της εταιρείας είναι να επενδύσει περαιτέρω στο Insurance Pro, που αποτελεί χρήσιμο εργαλείο για τη διαμεσολάβηση και βελτιστοποιεί το επίπεδο εξυπηρέτησης προς τον ασφαλισμένο.
Αυτή είναι η αποστολή της Εταιρείας και πάνω σε αυτή βασίζονται όλα τα εργαλεία που δημιουργούν προκειμένου να ανταποκρίνονται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες του καταναλωτή. Αυτός είναι και ο λόγος που:
- βελτιστοποιεί τα operations της οργανώνοντας και παρακολουθώντας τις ροές των διαδικασιών της
- επενδύει στο customer service προκειμένου να έχει ικανοποιημένους πελάτες
- κάνει data analytics και για να έχει πιο to the point digital marketing campaigns αλλά και για να δίνει feedback στην ΙΤ ομάδα της Εταιρείας υπεύθυνη για όλες τις υπηρεσίες
- δημιουργεί τα πρώτα new sales journeys συνδυάζοντας Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ)
- έχει 70+ πιστοποιημένους Insurance Experts
Αναφορικά με την ομάδα ΙΤ & Dev Ops. της Insurancemarket.gr ο κ. Παπαντωνόπουλος τόνισε ότι είναι το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα καθώς βρίσκονται πάντα στον παλμό των τεχνολογικών εξελίξεων δημιουργώντας εργαλεία μπροστά για την εποχή τους. Μια data driven εταιρεία η οποία έχει μάθει να αναλύει τα δεδομένα που μαζεύει από τους πελάτες της με σκοπό να βελτιώνει το customer journey. Να παρέχει ποιοτικές υπηρεσίες.
Τέλος, στρατηγικός στόχος της Εταιρείας είναι να επεκταθεί και σε άλλους κλάδους πέραν της ασφαλιστικής αγοράς και της ενέργειας που μέχρι σήμερα δραστηριοποιείται, κυρίως του χρηματοπιστωτικού τομέα χρησιμοποιώντας τα ίδια εργαλεία που διαθέτει προκειμένου να αποκτήσει μεγαλύτερο authority και trust από τον καταναλωτή – άρα και πρόσβαση σε πιο χρήσιμα data σε θέματα που και ο ίδιος είναι πιο ενεργός όπως ο καταναλωτικός τραπεζικός τομέας.