Όταν μεσούσης της βίαιης Κρίσης που ζούμε μια Εταιρεία με την πείρα και το κύρος της Interamerican και μετά από μια ριζική αναδιάρθρωση των Καταστημάτων της που πραγματοποίησε πριν δύο περίπου χρόνια, αποφασίζει να ιδρύσει ένα νεο Κατάστημα, αυτό σημαίνει ότι ο νέος Μάνατζερ είναι δοκιμασμένος και αξίζει την Προαγωγή και φυσικά και την αντίστοιχη Επένδυση… Θυμάμαι όταν ήμουν Unit Manager στη Νέα Υόρκη και ετοιμαζόμουν να προαχθώ σε Δ/Κ η Εταιρεία μου, εκείνη τη χρονία, 1975, είχε αποφασίσει να συγχωνεύσει τα Καταστήματά της για λόγους οικονομίας και παράλληλα αύξησε υπερβολικά τις προϋποθέσεις δημιουργίας νέων Καταστημάτων σε σημείο που το 90% των Unit Manager, θα δυσκολευόνταν πολύ να τα καταφέρει! Όταν ρώτησα τον Διευθυντή μου πώς και έτσι η Εταιρεία έκανε αυτές τις συγκεκριμένες κινήσεις που είπε: Μια Μελέτη που μας έκανε η Mackinzie αποκάλυψε ότι για να είναι Κερδοφόρο ένα Κατάστημα πρέπει να Παράγει τουλάχιστον ένα εκατομμύριο δολάρια σε Νέα Παραγωγή, μιλάμε πάντα για τον Κλάδο Ζωής και να έχει διατηρησιμότητα πάνω από 90%! Μέχρι τότε, όποιος Unit είχε πάνω από 500.000 δολάρια Νέα Παραγωγή, ήταν έτοιμος και δρομολογημένος να γίνει Δ/Κ! Δήλωσε και το εξής σημαντικό, ο Διευθυντής μου, Jerry Court, που αργότερα έγινε CEO της Mutual of New York: Μέχρι σήμερα, στοχεύαμε να καθιερώσουμε ένα στα τρία Καταστήματα Agency, από το σύνολο αυτών που δημιουργούμε, περιμένοντας τα δύο από τα τρία να αποτύχουν! Από τώρα, το ποσοστό της Επιβιωσιμότητας πρέπει να είναι ένας στον ένα. Δηλαδή, όλοι όσοι προάγονται πρέπει να παραμείνουν ως Δ/Κ και να αυξάνουν κάθε χρόνο τη Νέα Παραγωγή τους. Για αυτό θέλουμε να είναι δοκιμασμένοι Unit τουλάχιστον για 7-10 χρόνια, ώστε να μην έχουμε καμία αμφιβολία για την επιτυχία του. Εκείνη τη χρονιά για κακή μου τύχη συμβιβάστηκα να γίνω συν-Διευθυντής (co-Manager) σε ένα μεγάλο Κατάστημα στη Διεύθυνση 405 Park Avenue, στη Νέα Υόρκη όπου και παρέμεινα για πολλά χρόνια γιατί ο Διευθυντής μου, ούτε… πέθαινε ούτε έβγαινε σε Σύνταξη! Συνέχεια την ανέβαλε! Κάπως έτσι μοιάζει η προαγωγή του Γιώργου Ταμβάκου που ανέλαβε το νέο Κατάστημα. Διαβάστε την ιστορία του. Είναι ενδιαφέρουσα.
Σημασία έχει να γνωρίζει η Αγορά οτι η διεθνής Εταιρεία Hay Consultants, την εποχή που ήμουν έτοιμος να γίνω Δ/Κ εξέταζε δύο συνεχόμενες ημέρες τους υποψηφίους Δ/Κ και τα τεστ που χρησιμοποιούσε ήταν σχεδόν τα ίδια που χρησιμοποιούσε προκειμένου να εξετάσει υποψήφιους CEO! Τα πέρασα οριακά! Τόσο αυστηρά ήταν τα κριτήρια δημιουργίας ενός νέου Καταστήματος, δεδομένου ότι οι απαιτήσεις είναι πιθανόν και πιο δύσκολες από τις αντίστοιχες ενός CEO που στηρίζεται από αρκετά κορυφαία στελέχη… Η Προσέλκυση, Επιλογή, Διατήρηση, Εποπτεία, Παρακίνηση και Ανάπτυξη ενός επαγγελματία Ασφαλιστή, χωρί μισθό, είναι ίσως η πιο δύσκολη δουλειά στον κόσμο. Απαιτεί ορισμένες αδιαπραγμάτευτες Ηγετικές Ικανότητες, τάση για Μάθηση και κυρίως Ωριμότητα. Σε κάποιο μελλοντικό κείμενο θα αναπτύξουμε τα χαρακτηριστικά του πετυχημένου Δ/Κ που είναι διαχρονικά.
Τι λέει η Interamerican για το νέο της Δ/Κ: Ένας αυθεντικός επαγγελματίας των Ασφαλίσεων, δοκιμασμένος και επιτυχημένος ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος και στη συνέχεια ως Unit Manager, αναλαμβάνει τη θέση ευθύνης του Συντονιστή Ασφαλιστικών Συμβούλων σε ένα νέο Γραφείο Πωλήσεων που δημιουργεί στην Αθήνα η Interamerican. Είναι ο Γιώργο Ταμβάκος, ο οποίος ξεκίνησε την Ασφαλιστική του καριέρα πριν 24 χρόνια στην ίδια εταιρεία, ενώ παράλληλα υπηρετούσε και καθηγητής στη Σχολή Ικάρων ως Μηχανολόγος Μηχανικός, πτυχιούχος του ΕΜΠ.
Η καριέρα τον κέρδισε και έτσι παρέμεινε για τα επόμενα 24 χρόνια στον κλάδο γράφοντας σημαντικές επιτυχίες ως Ασφαλιστής και ως Unit Manager με ιδιαίτερες επιδόσεις στις Γενικές Ασφάλειες που με κοινή ομολογία απαιτούν κάποιο επίπεδο γνώσεων, εννοείται εκτός του κλαδου αυτοκινήτων!
Σχετικά με τη δημιουργία του νέου Γραφείου, ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ της Εταιρείας, Γιώργος Καντώρος δήλωσε τα εξής:
«Η Interamerican, συνεχίζει έμπρακτα να στηρίζει και να επενδύει στο Δίκτυο Agency. Το 2013 θα είναι μια χρονιά Ανάπτυξης με στόχο τη δημιουργία νέων Γραφείων Πωλήσεων και την ενσωμάτωση νέων συνεργατών στο Δυναμικό της Εταιρείας».
Το νέο Γραφείο, του Γιώργου Ταμβάκου έχει 25 Συνεργάτες και έναν Unit Manager. Ευχόμαστε καλές δουλειές και να δεχόμαστε πιο συχνά παρόμοιες ενθαρρυντικές για όλους ειδήσεις.