Όλα για το συνεργάτη – Σύμβουλο – Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ήταν το μήνυμα του ετήσιου Συνεδρίου πωλήσεων & βραβεύσεων της Interamerican που διοργανώθηκε χθες 12 Ιουλίου, στον πολυχώρο Galazio στο Ελληνικό, παρουσία ολόκληρου του δικτύου της Εταιρείας.
Του Νίκου Μωράκη
Όλα για το συνεργάτη, αρκεί εκείνος να αντιληφθεί τη νέα του θέση στην Ασφαλιστική Αγορά. Το ρόλο του συμβούλου και όχι του πωλητή που θα επιλέγει τις καλύψεις που η Εταιρεία προσφέρει και θα δημιουργεί το προϊόν για τον πελάτη. Tailor made. Αυτό είναι το μέλλον. Ο πελάτης δεν θέλει πια πωλητές. Τους βαρέθηκε. Αντιθέτως θέλει συμβούλους. Άρτια καταρτισμένους επαγγελματίες όπου η συμβουλή τους θα είναι κομμάτι του προϊόντος. Της υπηρεσίας. Αυτό είναι το μέλλον. Και η Interamerican έχει σκοπό να πρωτοστατήσει σε αυτή τη νέα για τα ασφαλιστικά δεδομένα λογική.
Σταματάει να δημιουργεί προϊόντα, εστιάζει στις εξατομικευμένες λύσεις και εγκαινιάζει τις καλύψεις. Καλύψεις για τα πάντα! Είναι δουλειά του Ασφαλιστή στη συνέχεια σύμφωνα με τον κ. Ηλιακόπουλο, Γενικό Διευθυντή Πωλήσεων & Marketing της Εταιρείας, να πάρει αυτές τις καλύψεις, να κάνει ανάλυση αναγκών και να δημιουργήσει εκείνος το προϊόν που ταιριάζει στις απαιτήσεις του πελάτη.
Όλα για το συνεργάτη γιατί η δύναμη είναι στα χέρια του. Κυριολεκτικά. Η δύναμη είναι στο smartphone του όπου μπορεί να διαχειριστεί κάθε πρόκληση στη δουλειά του. Να διαχειριστεί μεγαλύτερο όγκο δουλειάς με λιγότερο διαχειριστικό κόστος. Αυτό είναι το μέλλον. Όπως δήλωσε και ο κ. Καντώρος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, ζούμε την εποχή όπου πρέπει να πετύχουμε περισσότερα με λιγότερους πόρους. Αυτή είναι η πραγματικότητα και δεν αλλάζει. Και είναι εφικτό. Η τεχνολογία δίνει αυτή τη δυνατότητα. Ο κάθε σύμβουλος, ο κάθε διαμεσολαβητής έχει «έκθεση» μέσω των social media σε ένα τεράστιο κοινό που μπορεί να τον κάνει viral κυριολεκτικά σε δευτερόλεπτα. Αυτή είναι η μαγεία του internet και των social media. Δίνει τη δυνατότητα στο σύμβουλο – αν τα διαχειριστεί σωστά – να εκτινάξει την παραγωγή του. Να εκμεταλλευτεί ένα νέο κανάλι επικοινωνίας προκειμένου να κλείσει το ραντεβού – να είναι προσβάσιμος από τον πελάτη.
Facebook, Instagram, Snapchat, Whatsapp, Viber, Skype, Linkedin είναι τα νέα εργαλεία επικοινωνίας μαζί τους. Και είναι τελείως προσωποκεντρικά. Οι εταιρείες παραμένουν απρόσωπες. Οι άνθρωποι είναι αυτοί που κερδίζουν την εμπιστοσύνη του κόσμου. Ο Γιάννης, ο Κώστας, η Ελένη και η Μαργαρίτα που εκπροσωπούν – αντιπροσωπεύουν την Interamerican και είναι εκεί για τις ανάγκες του κόσμου. Η Ασφαλιστική παραμένει το εργαλείο. Ο φερέγγυος οργανισμός που θα φροντίσει να αποζημιωθεί ο πελάτης. Να υπάρχουν διαθέσιμες οι καλύψεις που αναζητεί ο ενδιαφερόμενος.
‘Όλα για το συνεργάτη γιατί στην Υγεία τα δεδομένα αλλάζουν. Άλλαξαν! Δεν είναι υπερβολή να πούμε – όπως δήλωσε και ο κ. Ηλιακόπουλος – ότι η κοινωνική ασφάλιση είναι πλέον συμπληρωματική στην ιδιωτική ασφάλιση και όχι το αντίθετο. Σίγουρα στο τομέα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας περίθαλψης. Μέχρι το τέλος του χρόνου είναι δέσμευση του κράτους να πάψει την ελευθερία επιλογών στο δημόσιο σύστημα υγείας. Όλα θα πρέπει να γίνονται by the book. Ο όγκος που καλούνται να διαχειριστούν στο κοντινό μέλλον Ασφαλιστικές εταιρείες και σύμβουλοι είναι τεράστιος. Θα πρέπει να έχουν, λοιπόν, και τα κατάλληλα εργαλεία αλλά και την εξειδίκευση για να ανταποκριθούν σε αυτό το κύμα αιτήσεων που πλησιάζει.
Όλα για το συνεργάτη και στον τομέα των συντάξεων καθώς από 1/1/2019 θα υπάρξουν νέες μειώσεις στις συντάξεις της τάξεως του 20%. Η Interamerican είναι η μόνη ασφαλιστική εταιρεία που έχει δημιουργήσει επαγγελματικό ταμείο για τους συνεργάτες της ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Δίνει μια διέξοδο στους συνεργάτες της και παράλληλα τους δείχνει το δρόμο για το μέλλον των συντάξεων. Ένας συνδυασμός και των τριών πυλώνων όπου ίσως – είναι πολύ πιθανόν – το κράτος να δώσει τα μόνα φορολογικά κίνητρα στο μέλλον ώστε ο κόσμος να αποκτά σύνταξη και από τον τρίτο πυλώνα.
Τέλος, όλα για το συνεργάτη καθώς η βραδιά ήταν αφιερωμένη σε όλους τους πρωταθλητές της Εταιρείας. Σε πράκτορες, μεσίτες, συντονιστές, διευθυντές και ασφαλιστικούς συμβούλους που ο καθένας στον κλάδο του, στη ειδίκευσή του, κατάφερε να παρουσιάσει εξαιρετικά αποτελέσματα. Στους διαμεσολαβητές που μπήκαν στον αγώνα και κέρδισαν. Στους συνεργάτες που ανέβασαν την Εταιρεία ακόμα πιο ψηλά και της έφεραν πολλές νίκες. Στους «μπαλαδόρους» Ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές – πρωταθλητές – στο είδος τους – που με ταλέντο, τεχνική, δύναμη και φυσικά ομαδικότητα έκαναν εντυπωσιακό παιχνίδι και σήκωσαν το δικό τους κύπελλο στο δικό τους προσωπικό αγώνα.
Την ανώτερη τιμή – αναγνώριση – για το ασφαλιστικό της έργο, την ιστορία της και τη συνεισφορά της στην Εταιρεία – το βραβείο Αλέξανδρος Ταμπουράς απονεμήθηκε στην Ασφαλίστρια Μαρία Παπαδοπούλου, μια γυναίκα που το όνομά της είναι συνώνυμο της Interamerican καθώς από τις αρχές της δεκαετίας του 90’ διακρίνεται στην Εταιρεία ως κορυφαία συνεργάτης.