Η Φερεγγυότητα & Αξιοπιστία, η Ταχύτητα των Αποζημιώσεων και η Ποιότητα Επικοινωνίας & Εξυπηρέτησης αποτελούν τα δυνατά σημεία της INTERLIFE Ασφαλιστική και συγκεντρώνουν τους μεγαλύτερους βαθμούς ικανοποίησης, σύμφωνα με την ετήσια Έρευνα Ικανοποίησης Συνεργατών που πραγματοποίησε το Τμήμα Marketing της εταιρείας το 2020.
Η επικοινωνία και η εξυπηρέτηση φαίνεται να είναι το δυνατό σημείο και της Διεύθυνσης Ανάληψης Κινδύνων καθώς εμφανίζει τα μεγαλύτερα ποσοστά τόσο σε γενικό βαθμό ικανοποίησης όσο και σε μέσους όρους θετικών απαντήσεων, οι οποίοι ανέρχονται από 92% έως 94%.
Για τη Διεύθυνση Αποζημιώσεων τα αθροιστικά ποσοστά ικανοποίησης, ως προς τους μέσους χρόνους στη διαδικασία διεκπεραίωσης ζημιών, την αντικειμενικότητα των αποζημιώσεων και την επικοινωνία και εξυπηρέτηση στον Κλάδο του αυτοκινήτου, έφτασαν το 92% (92%, 87% και 94%) ενώ στους Λοιπούς Κλάδους το 90,35% (90%, 88% και 93%).
Η Διεύθυνση Οικονομικού – τμήμα Διαχείρισης Αξιών ως προς την επικοινωνία και εξυπηρέτηση των συνεργατών συγκεντρώνει τον υψηλότερο βαθμό τόσο στο γενικό βαθμό ικανοποίησης, όσο και στο μέσο όρο θετικών απαντήσεων με ποσοστό 94% παρουσιάζοντας αύξηση 3 ποσοστιαίων μονάδων έναντι του 2019. Η πλειοψηφία των συνεργατών δηλώνει ευχαριστημένη από τη Διεύθυνση Πωλήσεων.
Ο μεγαλύτερος βαθμός ικανοποίησης σε ποσοστό που φτάνει το 94% αφορά τη συνεργασία και εξυπηρέτηση από το αρμόδιο Τμήμα, καθώς και την υποστήριξη ως προς τα προϊόντα, τα τιμολόγια και τις διαδικασίες, όπου παρουσιάστηκε βελτίωση 3% σε σχέση με πέρσι.
Για το Τμήμα Διεκπεραίωσης, ο Γενικός Βαθμός Ικανοποίησης κυμαίνεται από 92% έως 96%. Όσον αφορά στα Εργαλεία Υποστήριξης αυξημένος εμφανίζεται ο Γενικός Βαθμός Ικανοποίησης με το Portal να έχει ποσοστό 90%, την Τιμολόγηση 89% και το Help Desk 88%.
Ο Γενικός Βαθμός Ικανοποίησης ως προς τα Σημεία Εξυπηρέτησης είναι ανοδικός. Στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σημειώνονται τα υψηλότερα ποσοστά θετικών απαντήσεων (95%), ενώ στη Ρόδο, το Ηράκλειο και το Λαγκαδά τα ποσοστά παραμένουν αρκετά ψηλά, 86%, 91% και 82% αντίστοιχα.
Συμπερασματικά, υπάρχει μια γενικότερη αύξηση στα ποσοστά ικανοποίησης σε σχέση με το 2019 σε όλους τους κλάδους και στην κάθε λειτουργία τους ξεχωριστά. Σε μέσους όρους θετικών απαντήσεων αξιοσημείωτη είναι η αύξηση του Βαθμού Ικανοποίησης στην Ποιότητα Προϊόντων, την Ανταγωνιστικότητα Τιμολογίων και την Προβολή της Εταιρείας.
Πηγή: Interlife Magazine