Ένα από τα βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της International Life είναι το Ηλεκτρονικό Σύστημα παρακολούθησης αποζημιώσεων νοσηλείας που έχει διαμορφώσει (Inlife Web System). Πρόκειται για ένα εξαιρετικής σημασίας σύστημα για τη δουλειά των Ασφαλιστικών Συμβούλων καθώς τους προσφέρει τη δυνατότητα να παρακολουθούν ηλεκτρονικά την Πορεία της Αποζημίωσης του κάθε Πελάτη τους 24 ώρες το 24ωρο και να βλέπουν με ένα απλό κλικ σε ποιο στάδιο βρίσκεται (αν έχει πληρωθεί, αν παραμένει σε εκκρεμότητα γιατί αναμένουν κάποιο έγγραφο ή δικαιολογητικό κ.ο.κ.). Είναι ίσως το μοναδικό Σύστημα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά που προσφέρει αυτού του είδους την πληροφόρηση στους Ασφαλιστικούς Συμβούλους. Το Inlife Web System εντάσσεται στην πελατοκεντρική κουλτούρα (Customer Care) που έχει διαμορφώσει η International Life σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση των συνεργατών της (ώστε να μην ταλαιπωρούνται για να μάθουν πού βρίσκεται η αποζημίωση του πελάτη τους) αλλά και την ικανοποίηση των πελατών της, που τα θεωρεί βασικές προϋποθέσεις για την περαιτέρω ενίσχυση της αναπτυξιακής πορείας της. Συγχαρητήρια στην International Life!
Kαλό θα ήταν να διασταυρώνεται πρώτα εάν το έχει και άλλη ασφαλιστική εταιρεία διότι η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΙΣΤΗ το έχει εδώ και πάρα πολύ καιρό το καινοτόμο αυτό σύστημα όπως το λέτε ευχαριστώ.