Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ Ασφαλιστική- αν και έχει δραστηριότητα σε όλους τους κλάδους Ασφάλισης – έχει μια εξειδίκευση – που την καθιστά και ηγέτη της Αγοράς – στον κλάδο αυτοκινήτου.
Του Νίκου Μωράκη
Και αυτό γιατί στα 50 χρόνια από την ίδρυσή της η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ επένδυσε στην καθετοποίηση του κλάδου ασφάλισης οχημάτων με δική της εταιρεία οδικής βοήθειας, δικά της συνεργεία ανά την Ελλάδα και ένα πανελλαδικό δίκτυο υποκαταστημάτων και συνεργατών.
Πιο συγκεκριμένα, σήμερα, ο όμιλος της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ – η μεγαλύτερη Ελληνική Ασφαλιστική εταιρεία – έχει έναν ασφαλισμένο στόλο οχημάτων που ξεπερνά τις 700.000 ο οποίος υποστηρίζεται από:
- 104 υποκαταστήματα πανελλαδικά
- Περισσότερους από 6.150 συνεργάτες Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές πανελλαδικά
- 6 συνεργεία επισκευής οχημάτων σε ολόκληρη τη χώρα
- 321 συνεργαζόμενα συνεργεία
- 70 σταθμούς μεταφόρτωσης
- 299 μηχανοτεχνίτες
- 457 οχήματα παροχής οδικής βοήθειας (εκ των οποίων 16 ασθενοφόρα)
Το 2023 η εταιρεία ανταποκρίθηκε σε 470.000 περιστατικά οδικής βοήθειας ενώ την σε κάθε μεγάλη φυσική καταστροφή δίνει το παρόν παρέχοντας αφιλοκερδώς τις υπηρεσίες τις είτε με τα ασθενοφόρα του στόλου της, είτε με τα οχήματα & τους μηχανοτεχνίτες της οδικής της βοήθειας.
Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, σύσσωμη η διοίκηση της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πραγματοποιεί αυτή την περίοδο την καθιερωμένη περιοδεία της σε 8 πόλεις της Ελλάδας προκειμένου να ενημερώσει τους συνεργάτες της για την πρόοδο της εταιρείας, τα νέα ψηφιακά εργαλεία που εντάσσει στη φαρέτρα τους αλλά και για να ακούσει από πρώτο χέρι τους προβληματισμούς και τις απορίες των επαγγελματιών που την εμπιστεύονται.
Μια σειρά από συνέδρια, που ίσως είναι η μοναδική Ασφαλιστική εταιρεία που πραγματοποιεί με αυτή τη συνέπεια κάθε χρόνο επιβεβαιώνοντας τα “μότο” της «Νοιαζόμαστε για εσάς» αλλά και «Το παίρνουμε προσωπικά».
Προσωπικά, είχα την ευκαιρία να παρευρεθώ στο συνέδριο της εταιρείας την περασμένη εβδομάδα στην πόλη του Βόλου όπου ο Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου, Κωνσταντίνος Γιαννιώτης ενημέρωσε τους συνεργάτες του – Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές – για την προσωποποιημένη τιμολόγηση που ξεκίνησε η εταιρεία στον κλάδο του αυτοκινήτου, προκειμένου να καταπολεμηθεί με δίκαιο τρόπο η αύξηση του loss ratio τα τελευταία δύο χρόνια. Ένα νέο μοντέλο με το οποίο – ανάλογα το ιστορικό ζημιών του πελάτη – εντάσσεται στην αντίστοιχη κατηγορία – η οποία διαμορφώνει το ασφάλιστρό του. Μια κίνηση για να υπάρξει διαχείριση για το περίπου 1% του χαρτοφυλακίου το οποίο σύμφωνα με τον κ. Γιαννιώτη προκαλεί το 35% των ζημιών αλλά και να «προστατευτεί» το 48% των ασφαλισμένων που τα τελευταία 5 χρόνια δεν έχουν δηλώσει ούτε μια ζημιά.
Επίσης η εταιρεία ένωσε πρόσφατα τα συστήματά της με την Υπηρεσία Στατιστικής Ασφαλιστικών Εταιρειών (ΥΣΑΕ) της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) για να έχει πρόσβαση στο ιστορικό των οχημάτων που ασφαλίζει.
Τέλος, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, στο πλαίσιο της φυσικοψηφιακής της εξέλιξης έχει δημιουργήσει δύο εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και tablets τα οποία απευθύνονται στους συνεργάτες της (Intersalonika Agents – με πάνω από 1.500 downloads) & στους ασφαλισμένους της (Intersalonika Assist 4 You με πάνω από 15.000 downloads).