Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η αδιάκοπη ανάδυση εφαρμογών που συντελούν στην εξοικονόμηση χρόνου, στην ακρίβεια και στην διευκόλυνση της καθημερινότητας όλων των δομών λειτουργίας των Ασφαλιστικών εταιρειών είναι ο λόγος που η Europ Assistance παραμένει πιστή εδώ και χρόνια στον στόχο να συμβαδίζει και να συγχρονίζεται με τις τεχνολογικές εξελίξεις.
της Διονυσίας Μέξη, Sales Manager, Sales & New Business Department, Europ Assistance (Περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Απρίλιος 2023)
Οι συνεχείς επενδύσεις για την αναβάθμιση των τεχνολογικών της υποδομών αποδεικνύουν την προσπάθεια για συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών της, με γνώμονα πάντα, την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των εταιρειών πελατών της αλλά και των ασφαλισμένων της.
Μέσα στο έτος 2022 ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η καθολική αναβάθμιση του λογισμικού συστήματος της εταιρείας, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους , στους εταιρικούς πελάτες (πράκτορες – Ασφαλιστικές – Εισαγωγείς Αυτοκινήτων – κτλ) αλλά και στους τελικούς ασφαλισμένους να απολαμβάνουν ένα πλήθος νέων εφαρμογών που διευκολύνουν την καθημερινή αλληλένδετη σχέση τους και ενισχύουν το ποσοστό ανάπτυξης του ψηφιακού μετασχηματισμού της Europ Assistance.
Η μία πλευρά του ψηφιακού μετασχηματισμού μέσω νέων καινοτόμων εφαρμογών αφορά τη διασύνδεση των συστημάτων της Europ Assistance με το σύστημα της εταιρείας-πελάτη είτε μέσω των Web Service υποδομών της είτε με υπερσύγχρονες πλατφόρμες τόσο για την ανταλλαγή δεδομένων παραγωγής όσο και για την ανταλλαγή δεδομένων φακέλου ζημιάς. Η εταιρεία μας είναι σε θέση να προσφέρει εξατομικευμένες τεχνικές λύσεις που εξασφαλίζουν για την εταιρεία-πελάτη μείωση κόστους και χρόνου διαχείρισης τόσο σε επίπεδο έκδοσης συμβολαίου όσο και σε επίπεδο επεξεργασίας στοιχείων ζημιάς, μέσω του νέου serverless λογισμικού συστήματος που υποστηρίζει τις παραπάνω εφαρμογές και εξασφαλίζει μια απόλυτα ασφαλή business continuous επιλογή.
Ταυτόχρονα ο ασφαλισμένος απολαμβάνει μια σειρά από εφαρμογές που στόχο έχουν τη διευκόλυνση και ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτησή του, τη στιγμή που βρίσκεται σε μια στρεσογόνο κατάσταση λόγω του αιφνίδιου περιστατικού, εξ αιτίας του οποίου ζητά τη βοήθειά μας. Η δυνατότητα ηλεκτρονικής επικοινωνίας με το 24/7 συντονιστικό κέντρο βοήθειας της Europ Assistance, ως εναλλακτική επιλογή της τηλεφωνικής κλήσης , ο εντοπισμός του σημείου ατυχήματος με απόλυτη ακρίβεια, το στίγμα της διαδρομής του οχήματος βοηθείας και η ενημέρωση για τον ακριβή χρόνο άφιξής του, η νέα υπηρεσία απομακρυσμένης καταγραφής δήλωσης ατυχήματος – Remote Assistance ,αποτελούν μόνο ένα δείγμα από την προσπάθεια βελτίωσης του customer service και customer experience.
Αναφορικά με τη λειτουργία των εσωτερικών δομών της Europ Assistance το backoffice του τμήματος πωλήσεων έχει στη διάθεσή του μια σειρά από αυτοματισμούς ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα στα δεδομένα που χρειάζεται να λαμβάνει ο συνεργάτης όπως σύνολα παραγωγής, πλήθος ασφαλισμένων , απόδοση προμηθειών. Το σπουδαιότερο είναι ότι η εταιρεία μπορεί να υποστηρίξει συστημικά οποιαδήποτε συνεργασία είτε παρέχοντας δικό της σύστημα εκδόσεων, είτε με το να συνδεθεί με το inhouse σύστημα του πελάτη ή με σύστημα τρίτου παρόχου για λογαριασμό της εταιρείας-πελάτη. Παράλληλα οι νέες τεχνικές υλοποιήσεις που αφορούν το τμήμα ζημιών της εταιρείας , εξασφαλίζουν αμεσότητα, ποιότητα και ακρίβεια των δεδομένων ζημιάς που απαιτεί η Ασφαλιστική προκειμένου η ίδια να ανταποκριθεί άμεσα στη διαχείριση του περιστατικού και στην αποζημίωση των δικαιούχων.
Η Europ Assistance χρησιμοποιεί εφαρμογές που έχουν υλοποιηθεί από εξειδικευμένο πάροχο και διαθέτει την ευελιξία να υλοποιεί integrations με οποιοδήποτε τρίτο σύστημα μέσω πολλών εναλλακτικών επιλογών.
Με μια φράση, η στρατηγική που ακολουθεί η Europ Assistance όσον αφορά τις backoffice εφαρμογές, βασίζεται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις του πελατολογίου της οι οποίες ποικίλουν και διαφοροποιούνται ανάλογα με το είδος της εταιρείας πελάτη αλλά και στην συνεχή προσπάθεια βελτίωσης της εμπειρίας του τελικού καταναλωτή.