Χρηματοδότηση ύψους ενός εκατομμυρίου ευρώ, με βασικό επενδυτή το Uni.Fund, έχει εξασφαλίσει η bespot, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο του Location Intelligence.
Η bespot χρησιμοποιεί ανεπτυγμένες τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence) και επιχειρηματικής αναλυτικής (Business Analytics) και αναπτύσσει ευφυείς λύσεις εντοπισμού θέσης για επιχειρήσεις στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, της εστίασης και του τουρισμού, καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο μικρών καταστημάτων όσο και επιχειρήσεων με μεγάλες εγκαταστάσεις, καθώς και Δημόσιων Φορέων.
H πλατφόρμα της bespot δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση σε ζωντανά στατιστικά στοιχεία που σχετίζονται με φυσικές τοποθεσίες, καταστήματα, τις δραστηριότητες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών σε αυτά, προσφέροντας τη δυνατότητα στους λιανέμπορους να κατανοήσουν καλύτερα τους επισκέπτες τους με τη χρήση δεδομένων από τρίτες πηγές.
Ο νέος κύκλος χρηματοδότησης θα επιταχύνει την ανάπτυξη της επιχείρησης και θα υποστηρίξει το πλάνο της να επενδύσει την επόμενη διετία στην επέκταση των δραστηριοτήτων της σε Ιρλανδία, Ιταλία, Μαρόκο και ΗΠΑ, με ίδια κεφάλαια.
Επιπλέον, στις λύσεις της bespot εντάσσεται πλέον η πλατφόρμα ανάλυσης αγοραστικών δεδομένων Shopmind, η οποία αξιοποιείται από κορυφαίες εταιρείες στον κλάδο του λιανικού εμπορίου ηλεκτρονικών, ένδυσης και ταχυκίνητων προϊόντων στην Ελλάδα και την Ευρώπη.
Όπως δηλώνει ο Λέων Γαβαλάς: «Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε καταφέρει να αναπτύξουμε σημαντική τεχνογνωσία και να δημιουργήσουμε τεχνολογικές λύσεις παγκόσμιας κλάσης που αξιοποιούν δεδομένα τοποθεσίας και υποστηρίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό του λιανεμπορίου. Εντός του 2021 οι λύσεις μας θα αναβαθμίσουν την αγοραστική εμπειρία, με την παροχή εξατομικευμένων ψηφιακών υπηρεσιών, Augmented Reality εμπειριών και χρήσιμων χωρικών πληροφοριών σε δέκα χιλιάδες εμπορικά καταστήματα”.
O Κωνσταντίνος Λαύκας, Partner του Uni.Fund, αναφέρει: “Επενδύοντας συνεχώς στην ομάδα της και την τεχνολογία, η bespot έχει καταφέρει να δημιουργήσει λύσεις που καλύπτουν σημαντικές αναδυόμενες ανάγκες στο λιανικό εμπόριο και να αναπτυχθεί εντυπωσιακά μέσω συμφωνιών με κορυφαίες εταιρείες του κλάδου. Είμαστε εντυπωσιασμένοι από τα αποτελέσματα που έχει φέρει η ομάδα μέχρι σήμερα και ανυπομονούμε να δούμε την bespot να ηγείται της αγοράς”.
Λίγα λόγια για τη bespot (https://bespot.me/)
Η Bespot είναι μια εταιρεία που ιδρύθηκε το 2018 από τους Λέοντα Γαβαλά, Κωνσταντίνο Δημητρό, και Αναστασία Γρίβα.
Η εταιρεία προσφέρει white label εφαρμογές επιβράβευσης καταναλωτών για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και μια λύση (SDK) εντοπισμού θέσης, που χρησιμοποιεί τεχνικές μηχανικής μάθησης (Machine Learning) για τον ακριβή προσδιορισμό της θέσης των χρηστών σε εσωτερικά και εξωτερικά περιβάλλοντα. Το Bespot SDK επιτυγχάνει ακρίβεια τοποθεσίας παγκόσμιας κλάσης του αγγίζει το 100% για τα εσωτερικά περιβάλλοντα.
Καταγράφoντας συστηματικά δεδομένα επισκεψιμότητας για 5.500 σημεία, αξιοποιώντας δεδομένα συναλλαγών πελατών και άλλα δεδομένα τοποθεσίας, η λύση της bespot, “Shopmind Insights”, βοηθά τις εταιρείες να ξεκλειδώσουν πολύτιμες πληροφορίες για τους πελάτες τους. Μέσω του “Shopmind Insights” οι εταιρείες έχουν πρόσβαση σε τάσεις επισκεψιμότητας, live heatmaps, περσόνες πελατών, προτιμήσεις καταναλωτών και άλλες πληροφορίες σχετικά με τα φυσικά καταστήματα και τα brands.
Οι λύσεις της Bespot έχουν βραβευτεί και διακριθεί από τους Eurobank – EGG, ΣΕΠΕ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Nestlé, Lamda Development, Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και Viva Wallet.
Σχετικά με το Uni.Fund (https://uni.fund/)
To Uni.Fund ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2018 με προσανατολισμό στην καινοτομία (Innovation Window) και τη μεταφορά τεχνολογίας (Technology Transfer). Σκοπός του είναι η αξιολόγηση και χρηματοδότηση επιχειρήσεων σε pre-seed και seed στάδια που δραστηριοποιούνται στον χώρο της πληροφορικής, του ηλεκτρονικού επιχειρείν και στον ευρύτερο τεχνολογικό τομέα, καθώς και η ανάδειξη του δυναμικού προς επιχειρηματική αξιοποίηση που υπάρχει στα ελληνικά Πανεπιστήμια και τα Ερευνητικά Κέντρα. Το Fund συνεργάζεται στενά με τις υπάρχουσες δομές στήριξης της επιχειρηματικότητας (πανεπιστημιακά κέντρα επιχειρηματικότητας, θερμοκοιτίδες κλπ.) σε όλη την Ελλάδα στην αναζήτηση καινοτόμων νεοφυών επιχειρήσεων ή επιχειρηματικών ιδεών που βρίσκονται σε υψηλό επίπεδο τεχνολογικής ετοιμότητας. Το Uni.Fund δημιουργήθηκε μέσω του Υπερταμείου Επιχειρηματικών Συμμετοχών (EquiFund), μια επενδυτική πρωτοβουλία του Ελληνικού Κράτους και του European Investment Fund (EIF). Στόχος του ΕquiFund είναι να διευκολύνει την πρόσβαση των μικρομεσαίων κυρίως επιχειρήσεων στη χρηματοδότηση, με τη δημιουργία Κεφαλαίων Επιχειρηματικών Συμμετοχών στην Ελλάδα, σε συνεργασία με εξειδικευμένους ενδιάμεσους χρηματοδοτικούς φορείς. Στο κεφάλαιο που διαχειρίζεται το Uni.Fund, εκτός από το ΕquiFund, συμμετέχει η ομάδα διαχείρισης του fund, η Εθνική Τράπεζα, η Eurobank, ο όμιλος VivaWallet, το Ίδρυμα Ωνάση, καθώς και ιδιώτες επενδυτές.