Ανεξάρτητα αν έχω στη διάθεσή μου μία ή δέκα ώρες την ημέρα για να εργαστώ, συνήθως ζητάω από δύο – τρία άτομα να αγοράσουν. Πείθω τον εαυτό μου για τη σημασία που έχει έστω και μια Πώληση Ζωής την ημέρα. Με βάση τη συλλογή ενός λογικού όγκου πληροφοριών, μπορώ να κλείσω μια επιτυχημένη δουλειά κάθε μέρα. Το ουσιαστικό μου κίνητρο στη δουλειά είναι να βοηθώ τους ανθρώπους και να τους παρέχω οικονομική ανεξαρτησία, εφόσον ζήσουν μέχρι τη συνταξιοδότησή τους, ή να προσφέρω στην οικογένειά τους μια εξασφάλιση, αν πεθάνουν πολύ νωρίς. Ο σπουδαιότερος στόχος μου είναι να αυξάνω τη δουλειά μου κάθε χρόνο.
Αυτό δεν είναι και τόσο ανέφικτο με τους υπάρχοντες πελάτες που πληθαίνουν σε αριθμό και που αυξάνουν τα κέρδη τους. Πάντως πρέπει να προσχεδιάζουμε ανάλογα. Πολλοί ασφαλιστικοί πράκτορες, μόλις αποκτήσουν ένα άνετο εισόδημα, νιώθουν βολεμένοι και εγκαταλείπουν τις προσπάθειές τους για την αύξηση της απόδοσής τους. Για μένα, μετά από 38 χρόνια δουλειάς, θέλω πάντα να πετύχω κάτι περισσότερο από αυτόν το χρόνο που πέρασε. Οι αιτήσεις χωρίς αντίκρισμα δεν ωφελούν κανένα. Όσο καλύτερη δουλειά κάνω για τους πελάτες μου μακροπρόθεσμα, τόσο το καλύτερο και για μένα. Πολλοί συνάδελφοι ισχυρίζονται ότι πάω καλά γιατί έχω πολλές σοβαρές συστάσεις. Όπως και να έχει, προσπάθησα για να τις αποκτήσω. Κάθε χρόνο στοχεύω σε 50-100 νέους πελάτες. Αυτό το πετυχαίνω με την ενεργό παρουσία μου σε κοινωνικές ομάδες που με ενδιαφέρουν, μιλώντας με κόσμο και θέτοντας ερωτήματα, αλλά πάνω από όλα με την προσφορά καλής εξυπηρέτησης στους πελάτες που ήδη έχω, έτσι που τα καλά τους λόγια να κυκλοφορήσουν στον κόσμο. Κάθε μέρα προσπαθώ να ανιχνεύω κάθε καινούργια επιχείρηση ή γραφείο στην περιοχή, κάθε καινούργιο σπίτι που χτίζεται ή να βρω ποιες καινούργιες οικογένειες ήρθαν στη γειτονιά. Πάντα προσπαθώ να βρω τρεις νέους ανθρώπους μέσω αυτών που μόλις έπιασα πελάτες. Όλους σχεδόν τους ανθρώπους που συναντώ, προσπαθώ να τους ασφαλίσω. Εδώ, το κυριότερο στοιχείο είναι η επιλογή του κατάλληλου χρόνου. Ποτέ δεν πρέπει να προτείνεις αν δεν έχεις το χρόνο να ασχοληθείς με όλη τη σχετική διαδικασία.
Δείτε τη συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, τεύχος 16, Ιανουάριος 2013. Γίνετε συνδρομητές στο www.asfalistikomarketing.gr, διαβάστε ολόκληρο το άρθρο και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών. Περισσότερες πληροφορίες: 210 9578130-2