Κατακόρυφα αναμένεται να ανέβει το θερμόμετρο του ανταγωνισμού μεταξύ ψηφιακών πλατφορμών πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων και των διαμεσολαβητών, εν όψει αλλαγής των προγραμμάτων ασφάλισης αστικής ευθύνης οχημάτων, με την προσθήκη ως υποχρεωτικής της κάλυψης των φυσικών καταστροφών.
Του Πλάτωνα Τσούλου
Ειδικότερα, από 1η Ιανουαρίου του 2025 όλες οι ψηφιακές πλατφόρμες θα ανεβάσουν στις ιστοσελίδες τους νέα προγράμματα με διευρυμένο πλαίσιο υποχρεωτικών καλύψεων, όπως στο μεταξύ θα ορίζει σχετική τροπολογία, τα οποία προφανώς θα προβλέπουν και αυξημένα ασφάλιστρα.
Ταυτόχρονα, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, έχοντας ενημερωθεί ανάλογα από τις εταιρείες τους, θα διαθέτουν στους κατόχους οχημάτων ασφαλιστήρια τα οποία πέραν των υποχρεωτικών καλύψεων θα περιλαμβάνουν και ένα διαφορετικό «πακέτο» συμπληρωματικών κινδύνων, με τον κίνδυνο των φυσικών καταστροφών να είναι τιμολογημένος ως υποχρεωτική παροχή.
Από το νέο έτος. οι παραδοσιακοί ασφαλιστές θα “κονταροχτυπηθούν” με τις ψηφιακές πλατφόρμες για το ποιος θα επιτύχει στις περισσότερες ανανεώσεις με αυξημένα ασφάλιστρα και, όπως είναι λογικό και επόμενο, αυτός που θα επικρατήσει θα είναι ο φθηνότερος.