Αλλάζει τα δεδομένα στον κλάδο ατομικών και οικογενειακών ασφαλίσεων η Generali, παρουσιάζοντας το Life On, το καινοτόμο οικοσύστημα υπηρεσιών Ζωής και Υγείας. Στόχος της να εκσυγχρονίσει περαιτέρω τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, βάσει των νέων καταναλωτικών αναγκών και να προσφέρει καινοτόμα, ψηφιακά εργαλεία εξυπηρέτησης.
Για να το επιτύχει η Generali εισάγει μία καινοτόμο φιλοσοφία στον κλάδο ασφάλισης παρέχοντας όχι απλά προϊόντα αλλά ευέλικτα οικοσυστήματα, που απαρτίζονται από:
– διασυνδεδεμένες υπηρεσίες,
– τεχνολογικά εργαλεία και
– ασφαλιστικές καλύψεις
Προτάσσει έτσι τη Φροντίδα και την Πρόληψη, έναντι του κινδύνου και κάνει πράξη την υπόσχεσή της να αποτελεί τον Life time Partner των πελατών της. Να είναι δίπλα τους όχι μόνο τη στιγμή ενός δυσάρεστου συμβάντος, αλλά σε κάθε τους βήμα και να τους παρέχει έξυπνα μέσα για να ζήσουν μία καλύτερη ζωή.
Modular Σχεδιασμός-Εξατομικευμένες Λύσεις
Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μοντέλα ασφάλισης, η νέα ασφαλιστική πρόταση 360° της Generali, δεν περιορίζεται σε ένα προκαθορισμένο συνδυασμό ασφαλιστικών καλύψεων. Ανταποκρινόμενη στις νέες καταναλωτικές τάσεις η Generali σχεδιάσει μία λύση όπου ο πελάτης έχει ενεργό συμμετοχή στη σύνθεση του δικού του προγράμματος και τη δυνατότητα να ενεργοποιεί τις υπηρεσίες και τις παροχές του οικοσυστήματος που ταιριάζουν στις ανάγκες του.
Συγκεκριμένα, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ πέντε (5) διακριτών αξόνων προστασίας:
- Πρόληψη
- Γιατροί και εξετάσεις
- Νοσηλεία
- Αποκατάσταση
- Υπηρεσίες
Κάθε κατηγορία έχει διαφορετικά επίπεδα κάλυψης- Basic, Standard,Premium, παρέχοντας τη δυνατότητα εμπλουτισμού και εξειδίκευσης της κάλυψης. Ο πελάτης μπορεί να κάνει το συνδυασμό που επιθυμεί, σύμφωνα με το προφίλ και τις ανάγκες του. Ακόμη, μπορεί να επιλέγει το επίπεδο κάλυψης που επιθυμεί, ξεχωριστά, για κάθε άξονα, χωρίς περιορισμό. Ειδική προνομιακή τιμολογιακή πολιτική εφαρμόζεται μεταξύ των διαφορετικών συνδυασμών, ώστε το τελικό κόστος να παραμένει ανταγωνιστικό και συμφέρον για τον πελάτη.
Στην κατηγορία νοσοκομειακής κάλυψης ο ασφαλισμένος έχει επιπλέον τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών επιλογών ασφάλισης, για: α) Ατύχημα, β) Ατύχημα και Ασθένεια, ή γ)της Premium επιλογής με αυξημένα κεφάλαια κάλυψης. Για την ασφάλιση της οικογένειάς του μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε από τις παραπάνω επιλογές προσθέτοντας προστατευόμενα μέλη στο ατομικό του συμβόλαιο ή επιλέγοντας την οικογενειακή ασφάλισηFamily, με διαμοιραζόμενο κεφάλαιο, για ακόμη καλύτερο έλεγχο του οικογενειακού του προϋπολογισμού.
Οι διαφορετικοί άξονες του νέου οικοσυστήματος υγείας παρέχουν απόλυτη ευελιξία στον πελάτη, καθώς μπορεί να συνδυάσει καλύψεις από διαφορετικά μέχρι πρότινος προϊόντα (νοσοκομειακά, εξωνοσοκομειακά, οικογενειακά, ζωής). Έχει έτσι τη δυνατότητα να δημιουργήσει ο ίδιος το δικό του εξατομικευμένο, οικοσύστημα υγείας και φροντίδας, με τη βοήθεια του Ασφαλιστικού του Συμβούλου και την υπογραφή της Generali.
Όπως σημειώνει ο κ. Γεώργιος Ζερβουδάκης, Διευθυντής Πωλήσεων της Generali: «Ο σύγχρονος, ενημερωμένος και πιο απαιτητικός πελάτης, έχει εκπαιδευτεί από την έξυπνη τεχνολογία να αποζητά ταχύτατη αλλά και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Έτσι, παίζει έναν όλο και πιο δυναμικό ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού προϊόντος. Περνάμε, λοιπόν, από τη λογική του “προϊόντος – πακέτου” σε πιο ευέλικτες λύσεις. Αυτή είναι μία από τις βασικές καινοτομίες του Οικοσυστήματος Υγείας – LifeOn, αφού ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει εξαρχής το δικό του πρόγραμμα. Ο πρωτοποριακός αυτός σχεδιασμός δημιουργεί απεριόριστες δυνατότητες ανάπτυξης στους Συνεργάτες μας, ανταποκρινόμενοι στις απαιτήσεις ασφαλισμένων με διαφορετικά καταναλωτικά προφίλ. Ακόμη και πολύ νέων σε ηλικία καταναλωτών, που θεωρούσαν μέχρι σήμερα λιγότερο προσβάσιμη την ιδιωτική ασφάλιση».
Περισσότερα από ασφάλιση…
Μέσω του νέου Οικοσυστήματος Υγείας της Generali ο καταναλωτής δεν αντιμετωπίζεται μονοδιάστατα αλλά ολιστικά. Η εξυπηρέτηση και οι υπηρεσίες δε σταματούν στην αγορά μίας ασφαλιστικής κάλυψης έναντι κάποιου κινδύνου, αλλά ακολουθούν τον πελάτη σε διαφορετικές φάσεις της ζωής του και της επαφής του με την εταιρεία. Συγκεκριμένα, ο πέμπτος άξονας – Υπηρεσίες, περιλαμβάνει εφαρμογές και ειδικές ψηφιακές πλατφόρμες. Χάρη στη συνεργασία με leadersστην αγορά, η Generaliπαρέχειμίανέα, αναβαθμισμένη εμπειρία προστασίας και εξυπηρέτησης. Μάλιστα, σχεδόν όλες οι παρακάτω υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στον πελάτη του LifeOnαπό την είσοδό του στο οικοσύστημα, ανεξάρτητα από το επίπεδο κάλυψης που διαθέτει. Οι υπηρεσίες που περιλαμβάνονται σε αυτή την κατηγορία είναι:
– MyGenerali – Για πρώτη φορά, διασυνδέονται σε ένα και μόνο σημείο πρόσβασης, όλες οι ασφαλιστικές υπηρεσίες. Με το MyGeneraliο ασφαλισμένος μπορεί να αξιοποιεί, από το κινητό ή τον υπολογιστή του, όλες τις δυνατότητες της ασφάλισής του εύκολα και γρήγορα: ραντεβού με γιατρό, προέγκριση ή αναγγελία νοσηλείας, υποβολή ιατρικών εξόδων, πραγματοποίηση πληρωμών και παρακολούθηση των αιτημάτων του. Δείτε τα σχετικά βίντεο εδώ: my.generali.gr/
– My e-Doctor: Η τεχνολογίακάνει τις υπηρεσίες πρωτοβάθμιας υγείας πιο προσβάσιμες από ποτέ. Μέσωτουειδικάσχεδιασμένουappoασφαλισμένοςέχειτηδυνατότηταναεπικοινωνεί, δωρεάν, μέσω τηλεσυνεδρίας με γιατρούς διαφορετικών ειδικοτήτων, να λαμβάνει ιατρική συμβουλευτική 24/7 και να πραγματοποιεί έναν πρώτο έλεγχο των συμπτωμάτων του. Η υπηρεσία διατίθεται σε συνεργασία με τη Healthwatch.
– MyHealthIQ: Πρόκειται για έναν ψηφιακό “σύμβουλο υγείας”, (εφαρμογή και web) σε συνεργασία με τη διακεκριμένη εταιρεία τεχνολογίας dacadoo.Mέσω της εφαρμογής ο χρήστης μπορεί να παρακολουθεί μέσω tracker ή χειροκίνητης εισαγωγής δεδομένων, που σχετίζονται με την υγεία και τον τρόπο ζωής του, το ατομικό του σκορ καλής υγείας. Καθημερινές προκλήσεις και ένας ψηφιακός coach, εκπαιδεύουν τον χρήστη στην υιοθέτηση ενός πιο υγιεινού τρόπου ζωής και τον βοηθούν στην επίτευξη των προσωπικών τους στόχων. Δείτε περισσότερα εδώ: myhealthiq.generali.gr/
– Mye-Gym: μία δωρεάν πλατφόρμα με ειδικά διαμορφωμένα προγράμματα εκγύμνασης και ευεξίας. Ο ασφαλισμένος μπορεί τώρα να γυμναστεί από το σπίτι και να γνωρίσει τα οφέλη της άσκησης στο σώμα και τη διάθεσή του, με την καθοδήγηση των κορυφαίων trainers των HolmesPlace.Livesessions γυμναστικής, προγράμματα mind fulnessκαι έξυπνα workouts είναι τώρα προσβάσιμα μέσα από το Life On health ecosystem της Generali.
– Ψυχική Υγεία: Η ψυχική υγεία είναι εξίσου σημαντική με τη σωματική για τη διασφάλιση μίας καλύτερης ποιότητας ζωής. Σε συνεργασία με τη Melapus, οι ασφαλισμένοι του Life On έχουν τη δυνατότητα ατομικής συνεδρίας, ψηφιακά ή με επίσκεψη στο γραφείο πιστοποιημένων ψυχολόγων, ψυχιάτρων και παιδοψυχιάτρων. Η υπηρεσία διατίθεται σε ειδικά προνομιακή τιμή για τους ασφαλισμένους της Generali.
– Διατροφολόγος- Διαιτολόγος: Η υιοθέτηση υγιεινών διατροφικών συνηθειών είναι το πρώτο βήμα για την πρόληψη πολλών ασθενειών και η βάση για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Για το λόγο αυτό η Generaliεξασφάλισε προνομιακή πρόσβαση σε εξειδικευμένους διαιτολόγους – διατροφολόγους του δικτύου της Affidea. Oι πιο σύγχρονες υπηρεσίες διαιτολογίας και οι τελευταίες επιστημονικές εξελίξεις στον τομέα της διατροφολογικής συμβουλευτικής τίθενται στην υπηρεσία των ασφαλισμένων του Life On.
Η κ. Ελένη Μάνου, Τεχνική Διευθύντρια Ατομικών Ασφαλίσεων Ζωής της Generaliτονίζει χαρακτηριστικά: «Στόχος μας ήταν να σκεφτούμε “έξω από το κουτί” να αξιοποιήσουμε όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες στον κλάδο υγείας και του ευ ζην και να σχεδιάσουμε μία λύση που θα ανταποκρίνεται σε όλες τις ανάγκες που γνωρίζουμε σήμερα αλλά και τις απαιτήσεις της νέας γενιάς καταναλωτών για το μέλλον. Λάβαμε υπόψη όλες τις νέες εξελίξεις της τεχνολογίας και της υγείας και εμφυσήσαμε την καινοτομία σε κάθε στάδιο των υπηρεσιών μας, για να παρέχουμε αξία σε κάθε στάδιο της εμπειρίας του πελάτη. Το αποτέλεσμα μας δικαιώνει, αφού είμαστε σε θέση να παρέχουμε μία ολιστική λύση που τα έχει όλα και όμοιά της δεν διατίθεται στην αγορά!».
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα από την ιστοσελίδα της Generali κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να δει συνδυαστικά όλες τις καλύψεις και να λάβει μία εξατομικευμένη πρόταση ασφάλισης, βασισμένη στις επιλογές του. Στη συνέχεια, μπορεί να προσαρμόσει την πρόταση αυτή, τόσο ως προς την πληρότητα των καλύψεων, όσο και ως προς την τιμή με τη βοήθεια του προσωπικού του Ασφαλιστικού Συμβούλου, ο οποίος έχει ενημερωθεί και μελετήσει, ήδη, τις προτιμήσεις του δυνητικού πελάτη.