“Δυστυχώς ο καταναλωτής θυμάται την ασφάλεια όταν δεν μπορεί να την έχει. Όταν δεν έχει λεφτά, όταν αρρωστήσει, όταν πάθει ένα ατύχημα. Στην Κυπριακή αγορά δεν παρατηρούνται ιδιαίτερες αλλαγές. Ο ρόλος μας είναι κυρίως πυροσβεστικός.”
Αυτή την άποψη εξέφρασε στη διάρκεια πάνελ ο Μιχάλης Μιχαηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Prime Insurance στο πλαίσιο της εκδήλωσης για τα 100 χρόνια της LIMRA συνεχίζοντας:
«Η κρίση προέκυψε από τις τράπεζες το 2013 και αντί ο καταναλωτής να στραφεί προς τις ασφαλιστικές εταιρείες που την ώρα της κρίσης τον βοήθησαν με ρευστότητα, αντιθέτως εκείνος συνέχισε να τις εμπιστεύεται. Φταίει ο Καταναλωτής; Φταίει η αγορά; Φταίμε εμείς! Φταίμε εμείς γιατί ουδέποτε καθίσαμε να κάνουμε έναν στρατηγικό σχεδιασμό βάσει των αρχών της ασφάλισης… Οι Ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να ξεκαθαρίσουν τα κέρδη τους από πού προέρχονται. Από ασφαλιστική δραστηριότητα ή από επενδύσεις και διαχείριση αποθεματικών; Παλιότερα οι εταιρείες είχαν ισχυρή κερδοφορία κυρίως από τις επενδύσεις. Τώρα που τα επιτόκια είναι σε τόσο χαμηλά επίπεδα είμαστε αναγκασμένοι να διαχειριζόμαστε τα χρήματα του κόσμου χωρίς να έχουμε επενδυτικές επιλογές».
Σε ερώτηση για τη στασιμότητα της Ασφαλιστικής αγοράς καθώς και για την έλλειψη νέων στο επάγγελμα ο κ. Μιχαηλίδης απάντησε:
«Η αλήθεια είναι ότι τα δίκτυα δεν ανανεώνονται. Για να διορθωθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα θα πρέπει πρώτα οι εταιρείες να ξεκαθαρίσουν ποιο δίκτυο υποστηρίζουν. Δεν γίνεται οι εταιρείες που διέλυσαν το δίκτυό τους και επένδυσαν εκατομμύρια στο direct να δηλώνουν τώρα ότι υποστηρίζουν το δίκτυο. Μια πλατφόρμα απευθείας πωλήσεων μπορεί να στοιχίσει μερικά εκατομμύρια ευρώ. Επένδυσε αυτά τα εκατομμύρια για να στροτολογήσεις τους σωστούς ανθρώπους, να τους εκπαιδεύσεις, να τους μάθεις τη δουλειά και τότε τα αποτελέσματα θα είναι εκπληκτικά. Επίσης, δεν γίνεται όποιον βλέπουμε να τον βάζουμε μέσα και να τον κάνουμε Ασφαλιστή. Θα πρέπει να επιλέγουμε τους καλύτερους. Η καλύτερη στρατολόγηση και είμαι απόλυτος σε αυτό που λέω είναι η κλινική εκπαίδευση. Η κλινική εκπαίδευση στο δίκτυο μιας εταιρείας γιατί δυστυχώς αυτό που συμβαίνει σήμερα είναι οι καλοί ασφαλιστές σε μια ομάδα να φεύγουν και να μένουν πίσω οι αδύνατοι».
Μια τοποθέτηση που βρήκε σύμφωνους την πλειονότητα των ακροατών οι οποίοι τον καταχειροκρότησαν.