Mε τη δυναμική είσοδό της στην αγορά της Ασφάλισης των Πιστώσεων στην Ελλάδα & την Κύπρο τον Δεκέμβριο του 2018, η Coface θέλησε έμπρακτα να αποδείξει τη δέσμευση της Εταιρείας –σε πολυεθνικό επίπεδο– να υποστηρίζει συναλλαγές σε χώρες, όπου η έλλειψη εναλλακτικών προτάσεων ασφάλισης και επαρκών ορίων κάλυψης οδηγεί τους επιχειρηματίες σε συμβιβασμούς, που αποτελούν τροχοπέδη στην απρόσκοπτη διαχείριση και εκτέλεση των εμπορικών συνεργασιών τους με τους οφειλέτες τους ανά τον κόσμο.
της Μαρίας Παπαζαρκάδα, Country Manager Greece & Cyprus της Coface (Μεσίτες και Πράκτορες 2021)
Παρά τις δυσκολίες των καιρών και τις άνευ προηγουμένου συνθήκες εργασίας και συναλλαγών που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν στελέχη και επιχειρήσεις, η Coface παραμένει προσηλωμένη στην ενίσχυση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων πελατών, ώστε η υποστήριξη και οι λύσεις που λαμβάνουν να τους προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία διαχείρισης κινδύνου, μέσω ενός προϊόντος ευέλικτου και προσαρμοσμένου στις ανάγκες εκάστου εξ αυτών και μέσω πιστωτικών ορίων άμεσης, διαδικτυακής διαχείρισης.
Στόχος είναι η εξαιρετική ποιότητα υπηρεσιών, οι οποίες έχουν προσαρμοστεί στις νέες απαιτήσεις τηλεδιαχείρισης και τηλεπικοινωνίας, αλλά και η άμεση συμμετοχή του ασφαλισμένου πελάτη στη διαμόρφωση του πλαισίου κάλυψης, το οποίο είναι σε θέση να υποστηρίξει τις ιδιαιτερότητες του δικού του επιχειρείν – σε μία εποχή όπου όλα γίνονται διαδικτυακά. Στο πλαίσιο αυτό, δύο όμοια προϊόντα στην Coface, δεν υπάρχουν, ενώ οι πληροφορίες που ανταλλάσσονται δεν γνωρίζουν σύνορα. Οι ανάγκες και οι ιδιαιτερότητες της αγοράς βάσει των νέων συνθηκών χαρτογραφούνται και οι προτάσεις ασφάλισης προσαρμόζονται στις ανάγκες αυτές, ενώ παράλληλα δημιουργούνται διαρκώς νέες λύσεις, με έμφαση στην καινοτομία και την πλήρη ψηφιακή διαχείριση. Το έντυπο υλικό καταργείται, ώστε να προστατευτεί το περιβάλλον και να απαλλαγεί ο πελάτης από τη γραφειοκρατία, από την ατέρμονη ανταλλαγή χαρτιών. Όλα γίνονται ψηφιακά…