Σκοπός της Carglass® Ελλάδος είναι να κάνει τη Διαφορά λύνοντας τα προβλήματα των Ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον.
Ένας Σκοπός που κλήθηκε να αποδείξει την ακεραιότητά του εν μέσω της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, με την εμφάνιση του Covid-19.
Γράφει η Μάρθα Στεφανοπούλου, Deputy General Manager & CEO, Carglass® Ελλάδος
Η Carglass® Ελλάδος, με το ακλόνητα υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους αυτοκινητιστές, που φέρει ως ηγέτιδα δύναμη στον τομέα της, συνεχίζει να λειτουργεί απρόσκοπτα, με πρωταρχικό σκοπό τη διασφάλιση της ομαλής μετακίνησης των οδηγών, όπου αυτή κρίνεται απαραίτητη.
Διαθέτοντας πανελλαδικό δίκτυο εταιρικών καταστημάτων, η Carglass® έχει τη δυνατότητα να εγγυηθεί όχι μόνο την απρόσκοπτη λειτουργία των εγκαταστάσεών της, αλλά και την καθολική λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων προστασίας, προκειμένου να προστατευτούν οι πελάτες, οι Άνθρωποι της Εταιρείας και οι συνεργάτες της. Πιο συγκεκριμένα, προχώρησε πολύ νωρίς στην υιοθέτηση μέτρων – ενδεικτικά αναφέρονται η τηλεργασία, η παροχή γαντιών για την υποχρεωτική χρήση τους από τους πελάτες, η τήρηση αποστάσεων, η τακτική απολύμανση των επιφανειών/εργαλείων, που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια μιας εργασίας, αλλά βασικότερο όλων η ενδελεχής απολύμανση των οχημάτων πριν και μετά την εργασία η οποία προσθέτει 15 λεπτά επιπλέον εργασία για κάθε όχημα.
Η Carglass®, συνεισφέροντας στον περιορισμό των μετακινήσεων, έστρεψε τη στρατηγική της προς την περαιτέρω ενίσχυση του στόλου των κινητών μονάδων εξυπηρέτησης πανελλαδικά. Μέσω των πλήρως εξοπλισμένων μονάδων, που λειτουργούν στις ευρύτερες περιοχές των εταιρικών καταστημάτων, οι πελάτες μπορούν να εξυπηρετηθούν στο χώρο τους για επισκευή ή αντικατάσταση κρυστάλλων με την ίδια ασφάλεια και το ίδιο επίπεδο εξειδίκευσης, που θα απολάμβαναν σε ένα κατάστημα.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο ανανεωμένο asfalistikomarketing.gr