Με 4 σημαντικές διακρίσεις σε σημαντικούς θεσμούς αποχαιρετά το 2019 η μεγαλύτερη ιστοσελίδα σύγκρισης και αγοράς ασφαλιστικών προϊόντων στην Ελλάδα insurancemarket.gr.
Οι διακρίσεις αυτές έρχονται να επιβραβεύσουν τις πρακτικές βιωματικής εμπειρίας που εφαρμόζει, την προσήλωσή της στη χρήση νέων τεχνολογικών μέσων και εφαρμογών καθώς και το χαρτοφυλάκιό της στους γενικούς κλάδους.
Στην τελετή απονομής των βραβείων των e–volutionawards 2020, που πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου στο Athenaeum InterContinental, το insurancemarket.gr βραβεύτηκε για τις έξυπνες αναβαθμίσεις και εφαρμογές οι οποίες συνέβαλαν στην αύξηση του conversion rate της κατά 35% με το Gold βραβείο στην κατηγορία “Καινοτομία & Experience Design”.
To insurance-pro – η B2B πλατφόρμα που παρέχει στους επαγγελματίες ασφαλιστές καινοτόμα εργαλεία και υπηρεσίες με τα οποία μπορούν να ολοκληρώσουν την διαδικασία ασφάλισης του πελάτη τους σε λιγότερο από 3’, απέσπασε το Χάλκινο βραβείο στηνκατηγορία «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν» σαν μία από τις καλύτερες B2B πλατφόρμες της χρονιάς.
Στη μεγάλη γιορτή των «Shopper Marketing Awards» που επιβραβεύουν την δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των ενεργειών shoppermarketing και customer engagement, το insurancemarket.gr απέσπασε ακόμα ένα Χάλκινο βραβείο στην κατηγορία “Insights-Driven Shopper Marketing Campaigns”.
Τέλος, ο Δεκέμβριος ολοκληρώθηκε με ένα ακόμη βραβείο στις ετήσιες βραβεύσεις των κορυφαίων συνεργατών της Eurolife ERB. Μέσα σε ένα εορταστικό & χριστουγεννιάτικο κλίμα, το Insurancemarket.gr απέσπασε το 1ο βραβείο στο χαρτοφυλάκιο γενικών κλάδων.
ο κ. Στέφανος Φαλκονάκης , Διευθυντής Μάρκετινγκ & Digital του insurancemarket.gr δήλωσε σχετικά με τις βραβεύσεις: «Αυτές οι διακρίσεις αναδεικνύουν τη διαρκώς εξελισσόμενη πορεία της εταιρείας αλλά και του χαρτοφυλακίου μας, μέσα από συστηματικές επενδύσεις στην τεχνολογία, στη βιωματική εμπειρία πελατών και τις καινοτόμες υπηρεσίες. Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε έτσι και τη νέα χρονιά με ακόμα περισσότερες επιλογές και υπηρεσίες προς τον Έλληνα καταναλωτή»