Το Ιnsurancedaily.gr στο πλαίσιο αφιερώματος με τίτλο «Επαρχία Αγάπη μου – Νομός Δράμας» έθεσε μια σειρά από ερωτήσεις στους συνδεδεμένους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές πέντε Ασφαλιστικών εταιρειών (AXA, Εθνική, Ευρωπαϊκή Πίστη, Ιντερσαλόνικα, Υδρόγειος Ασφαλιστική) αλλά και σε δύο του ελεύθερου δικτύου, ζητώντας τους να σκιαγραφήσουν την εικόνα της Ασφαλιστικής Αγοράς στο νομό Δράμας.
Σήμερα το λόγο έχει ο Νικόλαος Καλογιαντσίδης, γιος του κ. Καλογιαντσίδη, από το γραφείο Φιλοσόγλου Μαρία & ΣΙΑ ΕΕ που έχει αποκλειστική συνεργασία με την Υδρόγειο Ασφαλιστική.
Πότε αποφάσισες ότι θες να ασχοληθείς με την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση;
Την τελική μου απόφαση την έλαβα σε ηλικία 17 ετών χωρίς καμία πίεση από το οικογενειακό μου περιβάλλον, μου παρουσίασαν όμως διάφορα εναλλακτικά επαγγέλματα, μα τελικά το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή με κέρδισε λόγω της ιδιαίτερης προσφοράς που παρουσιάζει, τόσο προς τους συνανθρώπους μου όσο και γενικά προς την κοινωνία.
Σε τι ηλικία άρχισες να εργάζεσαι στην οικογενειακή επιχείρηση; Ποιες ήταν οι πρώτες σου αρμοδιότητες;
Από την ηλικία των 11-12 ετών περνούσα αρκετές ώρες στο γραφείο παρακολουθώντας και ακούγοντας επαγγελματικές συζητήσεις, ενημερώσεις σε πελάτες και συνεργάτες, εκτυπώσεις στον υπολογιστή, φωτοτυπίες, αρχειοθέτηση, ακόμη μερικές φορές και παραδόσεις συμβολαίων και εισπράξεις. Μετά τη λήψη της απόφασής μου, να ασχοληθώ επαγγελματικά και ενώ ξεκίνησα τις σπουδές μου, έδωσα εξετάσεις στην ΤτΕ για τη σχετική πιστοποίηση, με επιτυχία, και διατηρούσα συνεχή επαφή με το γραφείο, παρακολουθώντας ανελλιπώς τις ραγδαίες εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά, καθώς συμμετείχα σε σεμινάρια και συνέδρια της Εταιρείας. Ανταποκρινόμουν με επιτυχία σε υποχρεώσεις της ΕΕ που διατηρούμε από το 2011 και είμαι ετερόρρυθμος εταίρος της αλλά και της ατομικής επιχείρησης, η οποία ανήκει στην οικογένεια.
Σήμερα; Εκτός από την γραμματειακή υποστήριξη που παρέχεις ασκείς και το επάγγελμα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή;
Βεβαίως και ασκώ παράλληλα το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή καθώς τα καθήκοντα της γραμματειακής υποστήριξη είναι προσωρινά, λόγω απουσίας της κανονικής γραμματέως με άδεια μητρότητας, όπου εδώ η Εταιρεία μας, μου έκανε την ιδιαίτερη τιμή, να με εμπιστευθεί και να μου αναθέσει τα καθήκοντα αυτά.
Ποια είναι η άποψή σου για τη χρήση της τεχνολογίας στην Ασφαλιστική Αγορά;
Η τεχνολογία στη δουλειά μας είναι η καλύτερη σύμμαχος και φίλη μας. Έχουμε επενδύσει και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτήν, καθώς και η Εταιρεία μας εξελίσσεται και επενδύει, με αποτέλεσμα να έχουν όλοι οι συνεργάτες το πιο τέλειο μηχανογραφικό σύστημα με όλες τις πληροφορίες που απαιτούνται στο σύγχρονο επαγγελματία. Οι εξελίξεις στο εξωτερικό περιβάλλον είναι τόσο ραγδαίες που δυστυχώς όποιος δεν τρέχει μαζί με την εξέλιξη της τεχνολογίας, το μέλλον του θα είναι ανηφορικό, με εμπόδια και λακκούβες.
Για την Ασφαλιστική Αγορά στο νομό της Δράμας; Ποια είναι η άποψη των νέων για τον κλάδο;
Η ασφαλιστική αγορά της Δράμας σείεται και σπαράσσεται με το πτωχευτικό ασφάλιστρο που προσφέρουν κάποιες εταιρείες και εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους για τους διαμεσολαβητές, όπως μειώσεις εσόδων, προμηθειών, σε αντίθεση με τις αυξήσεις του λειτουργικού κόστους των γραφείων, αυξήσεις εισφορών, αυξήσεις στη φορολογία. Το bancassurance καλά κρατεί με τα γνωστά σε όλους επακόλουθα. Οι direct πωλήσεις αρκετών εταιρειών με διαφορετικό τιμολόγιο, φθηνότερο συνήθως από τους συνεργάτες της δημιουργεί ακόμη, μια ασάφεια και αβεβαιότητα για το αύριο. Οι αναστολές λειτουργίας αδειών ασφαλιστικών εταιρειών στο παρελθόν, δημιούργησαν δυσπιστία στους πελάτες την οποία αντιμετωπίζουμε μέχρι τώρα. Οι απόψεις των νέων για τον κλάδο μας ποικίλουν. Κάποιοι ξεκινούν δειλά να ασκήσουν το επάγγελμα, μα με τις πρώτες δυσκολίες εγκαταλείπουν την προσπάθειά τους, γιατί ουσιαστικά δεν πίστεψαν ποτέ στον εαυτό τους και κυρίως στη δουλειά που ξεκίνησαν να κάνουν. Στην περίπτωση αυτή βέβαια, δεν ξέρω αν φταίει ο μαθητής ή ο δάσκαλος. Υπάρχουν όμως και νέοι συνεργάτες που ξεκίνησαν και συνεχίζουν καταβάλλοντας αξιόλογη προσπάθεια και δεν χάθηκαν μέσα στο λαβύρινθο των πολλών εταιρειών, αλλά ξεχώρισαν μία-δύο εταιρείες, τις εμπιστεύθηκαν και πορεύονται με επιτυχία. Όσον αφορά τους υπόλοιπους αντιμετωπίζουν το επάγγελμά μας φιλικά και με σεβασμό θα έλεγα, γιατί οι νέοι άνθρωποι καταλαβαίνουν πιο γρήγορα τις υπηρεσίες που τους προσφέρουμε ή αν θέλετε είναι και περισσότερο ενημερωμένοι ιδίως οι ηλικίες από 21 έως 35. Εμείς θα συνεχίσουμε να καλλιεργούμε την ασφαλιστική συνείδηση για να βλέπουμε ανθρώπους χαρούμενους και ευτυχισμένους, με χαμόγελο και αισιοδοξία.
Ασφάλιση αυτοκινήτου. Γιατί πιστεύεις ότι η Υδρόγειος Ασφαλιστική υπερέχει των υπόλοιπων Ασφαλιστικών εταιρειών;
Η ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ είναι η εταιρεία με την εμπειρία 44 ετών στις γενικές ασφάλειες με πολύ μεγάλη ποικιλία προϊόντων και είμαι σίγουρος ότι υπερέχει έναντι των άλλων εταιρειών για πάρα πολλούς λόγους.
α. Σεβασμός και ειλικρίνεια απέναντι στο συνεργάτη, γιατί ουδέποτε χρησιμοποίησε εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων, όπως direct πωλήσεις, bancassurance, ειδικές εκπτώσεις από supermarket και τηλεφωνικές εταιρείες.
β. Δεν καταδίκασε ποτέ το μέλλων των συνεργατών της, διαγράφοντας τα όνειρά τους, γιατί έχει ως αιχμή του δόρατος το δίκτυο των συνεργατών της, αυτό και μόνο αυτό, θεωρώντας αυτούς θεμέλια της Εταιρείας και του ασφαλιστικού θεσμού.
γ. Παρέχει στους συνεργάτες της, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, μέσα από την άριστη μηχανογράφηση που διαθέτει και κυρίως από το εξειδικευμένο προσωπικό της, το οποίο ανταποκρίνεται άμεσα και ακόμη σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες. Πάντα υπάρχει ένας άνθρωπος της ΥΔΡΟΓΕΙΟΥ δίπλα στους συνεργάτες.
δ. Το ήθος, η διαφάνεια, η ειλικρίνεια, η αμοιβαία κατανόηση, ο αλληλοσεβασμός, η φερεγγυότητα, η αξιοπιστία, η γρήγορη αποζημίωση (από μερικές ώρες έως μερικές ημέρες), η διαχρονικότητα, είναι λίγα από τα κύρια χαρακτηριστικά της Εταιρείας που για να αναπτύξω περισσότερο και με παραδείγματα θα χρειαστώ βιβλίο και αδυνατώ να περικλείσω σε λίγες γραμμές.
ε. Τα πακέτα που προσφέρει η ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ ανταποκρίνονται πλήρως στις ασφαλιστικές απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών, με ουσιαστικές παροχές και καλύψεις ΧΩΡΙΣ «ψηλά γράμματα», καθώς τη δεδομένη στιγμή που θα επέλθει ο κίνδυνος, κύριο μέλημα της Εταιρείας είναι να βρεθεί δίπλα στον πελάτη, με σκοπό τον άμεσο διακανονισμό της ζημίας και την ταχεία αποζημίωση μέσω του συνεργάτη.
Τέλος, πώς φαντάζεσαι το επάγγελμα στο μέλλον; Ποια θα ήθελες να είναι η θέση σου στην αγορά;
Το επάγγελμά μου μελλοντικά το φαντάζομαι μαζί με την ΥΔΡΟΓΕΙΟ αγκαλιά, όπως θα αγκάλιαζε κάποιος την οικογένειά του και θα πορεύονταν στη ζωή. Γιατί η ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ δεν είναι μια απρόσωπη εταιρεία, είναι μια μεγάλη οικογένεια και είμαι ευτυχής που βρίσκομαι και εγώ μέσα σε αυτήν και μπορώ να ατενίζω το μέλλον με αισιοδοξία και σιγουριά. Όσον αφορά τη θέση μου στην αγορά, επειδή σε αυτήν τη ζωή τίποτε δεν χαρίζεται από κανέναν, αλλά κατακτάται, θεωρώ ότι η αγορά με περιμένει.