Από τις αρχές Ιουνίου, η Allianz εφαρμόζει ένα νέο, καινοτόμο τρόπο εκπαίδευσης του Δυναμικού Πωλήσεών της.
Η εταιρεία εκσυγχρονίζει περαιτέρω την εκπαιδευτική κατάρτιση των συνεργατών της προσθέτοντας στη γκάμα των ψηφιακών της εργαλείων εκπαίδευσης μία πρωτοποριακή εφαρμογή. Η online πλατφόρμα Sales Game χρησιμοποιεί σενάρια πώλησης και βαθμολογεί τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή στα βήματα της πώλησης μέσα από τη χρήση προσομοίωσης σε περιβάλλον Η/Υ, tablet ή κινητού.
Σε αυτά, ο συνεργάτης εφαρμόζει τη μεθοδολογία Πωλήσεων της Allianz με τρόπο έξυπνο και μεθοδικό, ώστε να διαχειριστεί αποτελεσματικά τις ανάγκες και τα ερωτήματα του ψηφιακού πελάτη του.
Στο τέλος της «ψηφιακής συνάντησης» με τον υποψήφιο πελάτη, ο συνεργάτης αξιολογείται από την εφαρμογή στην ενεργητική ακρόαση, στην οικοδόμηση σχέσεων και στην κατανόηση των αναγκών του πελάτη. Έχει πρόσβαση στον Πίνακα Αποτελεσμάτων με ανάλυση για τη συνολική του επίδοση και τα αποτελέσματά του στα βήματα της πώλησης από την έναρξη της σχέσης με τον πελάτη μέχρι και τη συλλογή συστάσεων. Αυτό τον βοηθά να ανακαλύψει τα δυνατά του σημεία και σε ποιους τομείς χρειάζεται να βελτιωθεί.
Η εφαρμογή Sales Game κρατά στατιστικά στοιχεία των τελευταίων προσομοιώσεων ώστε να αποτυπωθεί καλύτερα η πρόοδος των συνεργατών στα βήματα της πώλησης τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο.
Το Sales Game και η ηλεκτρονική e-learning πλατφόρμα που λειτουργεί από το 2017, έρχονται να συμπληρώσουν τη δια ζώσης εκπαίδευση και να προσφέρουν μια πρωτοποριακή εκπαιδευτική εμπειρία στο Δυναμικό Πωλήσεων της εταιρείας βελτιώνοντας την αποτελεσματικότητά του στις πωλήσεις.
Η Allianz θέτει ως προτεραιότητά της, την παροχή καινοτόμων εκπαιδευτικών διαδικασιών μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας ώστε οι συνεργάτες της να ανταποκρίνονται καλύτερα στις νέες μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς.