Tο Δεκέμβριο του 2016 η Lemonade, η ασφαλιστική εταιρεία που λειτουργεί με το μοντέλο της συνεργατικής οικονομίας, είχε εκδώσει δελτίο τύπου για το παγκόσμιο ρεκόρ αποζημίωσης ασφαλισμένου μέσα σε 3 δευτερόλεπτα.
Η εταιρεία που έχει αναπτύξει σύστημα τεχνητής νοημοσύνης ανακοίνωσε πρόσφατα ότι κατάφερε να ξεπεράσει τον εαυτό της και να αποζημιώσει ασφαλισμένο μόλις μέσα σε 2 δευτερόλεπτα χωρίς να εκδώσει ένα έντυπο έγγραφο.
Στις 29 Μαΐου 2023, ο Federico, πελάτης της Lemonade, κλείδωσε το ποδήλατό του σε έναν δρόμο στο Λονδίνο για να πάει να αγοράσει φαγητό σε ένα σούπερ μάρκετ στο Bloomsbury του Λονδίνου. Όταν επέστρεψε 15 λεπτά αργότερα, ανακάλυψε ότι το ποδήλατό του είχε εξαφανιστεί και ότι η αλυσίδα του ποδηλάτου του είχε κοπεί.
Ο Federico υπέβαλε μια αναφορά στην αστυνομία λίγο αργότερα και άνοιξε την εφαρμογή Lemonade για να υποβάλει αξίωση. Ακριβώς στις 19:08 και 45 δευτερόλεπτα, υπέβαλε την αξίωσή του, αφού συνομίλησε γρήγορα με το bot αξιώσεων της Lemonade, AI Jim, παρέχοντας τις σχετικές πληροφορίες και έναν σύντομο απολογισμό βίντεο για το τι είχε κλαπεί.
Μέσα σε 2 δευτερόλεπτα, ο AI Jim αξιολόγησε την αξίωση, έλεγξε τους όρους του συμβολαίου, πραγματοποίησε δεκάδες αλγόριθμους κατά της απάτης και στη συνέχεια ενέκρινε την αξίωση, έστειλε οδηγίες πληρωμής στην τράπεζα και ενημέρωσε τον Federico ότι η αξίωση είχε γίνει αποδεκτή.
«Η εμπειρία μου με τη lemonade ήταν υπέροχη! Η αξίωση διεκπεραιώθηκε σε λίγα δευτερόλεπτα. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο που θα μπορούσα να ελπίζω. Ευχαριστώ και πάλι για την υποστήριξη και την εξαιρετική εξυπηρέτηση!» – Φεντερίκο Φ.
«Από σήμερα, ο χρόνος για να νικήσουμε είναι δύο δευτερόλεπτα. Ελπίζουμε ότι άλλοι θα ανταποκριθούν στην πρόκληση», δήλωσε ο Daniel Schreiber, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της Lemonade. «Η #1 δουλειά μας είναι να είμαστε εκεί για τους πελάτες μας σε στιγμές ανάγκης και η τεχνητή νοημοσύνη επιτρέπει στον Jim, τον Bot των αξιώσεων μας, να εξετάζει και να εγκρίνει τις αξιώσεις γρήγορα και με μηδενική ταλαιπωρία για τους πελάτες μας, 24/7. Αυτή είναι η αίσθηση της ασφάλισης του 21ου αιώνα».