Πέρσι, στην αντίστοιχη εκδήλωση της NN Hellas είχαμε γράψει για ένα συνέδριο «σταθμό στην ιστορία της» (δείτε εδώ) καθώς ήταν η επίσημη πρώτη συγκέντρωση και εμφάνιση της νέας σύνθεσης του πανελλαδικού δικτύου συνεργατών της μετά την εξαγορά της MetLife.
του Νίκου Μωράκη
Σε αυτό το συνέδριο είχαμε γνωρίσει επίσης τη νέα διοικητική ομάδα της εταιρείας (δείτε εδώ) και είχαμε εντυπωσιαστεί από τη δέσμευση ότι η NN τα επόμενα χρόνια θα καταφέρει να σπάσει το φράγμα του 1 δις ασφάλιστρα.
Τι άλλαξε μέσα σε έναν χρόνο;
Μέσα σε έναν χρόνο η εταιρεία απέκτησε νέα, δυναμική, και με πολυετή εμπειρία Διευθύνουσα Σύμβουλο (δείτε εδώ), αύξησε τα εγγεγραμμένα ασφάλιστρα της κατά 7% στα 884 εκατ. ευρώ (από τα 827 εκατ. ευρώ το 2021), αποζημίωσε τους ασφαλισμένους της με 552 εκατ. ευρώ & έκανε μεγάλα βήματα στη λειτουργική ενοποίηση των δύο εταιρειών της με σκοπό τον πλήρη και πανελλαδικό μετασχηματισμό της νέας εταιρείας. Ένας δύσκολος δρόμος γεμάτος εμπόδια που όμως, φαίνεται ότι τα υπερκερνά σύμφωνα με τα όσα ακούσαμε στο φετινό συνέδριο συνεργατών της που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».
Η NN Hellas σήμερα
Η NN Hellas σήμερα έχει ένα δίκτυο 1.500 συνεργατών πανελλαδικά οι οποίοι μαζί με τη στρατηγική συνεργασία με τη Τράπεζα Πειραιώς εξυπηρετούν 700.000 ασφαλισμένους. Ένα δίκτυο που το 2022 της απέδωσε 112 εκατ. ευρώ νέα παραγωγή και συνολικά 47 εκατ. ευρώ κέρδη δίνοντας της μάλιστα τη δυνατότητα φέτος να είναι η πρώτη χρονιά που θα είναι σε θέση να δώσει μερίσματα στους μετόχους της.
Το ντεμπούτο της Φιλίππας Μιχάλη
Στην πρώτη της επίσημη εμφάνιση ως Διευθύνουσα Σύμβουλος της NN Hellas, η Φιλίππα Μιχάλη φάνηκε ότι είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να διατηρήσει την εταιρεία στην κορυφή της αγοράς. Τεχνοκράτης, με άριστη γνώση του ασφαλιστικού αντικειμένου και των δικτύων διανομής, που γνωρίζει άρτιά πως να διευθύνει ένα παγκόσμιο brand σε μια τοπική αγορά και πιστεύει στις διαπροσωπικές σχέσεις και την πελατοκεντρική προσέγγιση παρά τις εξελίξεις στη τεχνολογία. Ένα έμπειρο στέλεχος της αγοράς που πιστεύουμε ότι θα καταφέρει να ικανοποιήσει μακροχρόνια όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη της NN, δηλαδή πρωτίστως τους ασφαλισμένους της αλλά και το ανθρώπινο δυναμικό της, την αγορά και την κοινωνία μέσα στην οποία δραστηριοποιείτε και φυσικά τους συνεργάτες της.
Νούμερα
Στόχος της εταιρείας σύμφωνα με τον Οικονομικό Διευθυντή Gabor Szegedi είναι πέρα από τα συνταξιοδοτικά προγράμματα, να αυξηθούν οι πωλήσεις των προγραμμάτων Ζωής & Υγείας προσφέροντας λύσεις που έχει ανάγκη ο κόσμος σε ακόμα πιο ανταγωνιστικές τιμές. Για να το καταφέρουν αυτό η εταιρεία θα πρέπει να γίνει ακόμα πιο αποδοτική στις λειτουργικές τις υπηρεσίες βασισμένες σε ψηφιακά εργαλεία. Παράλληλα, τα δίκτυα συνεργατών θα πρέπει να γίνουν ακόμα πιο παραγωγικά στις πωλήσεις τους και στην εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων.
Το συνολικό ενεργητικό της εταιρείας για το 2022 έφτασε στα 4 δις και το solvency ratio το 181%. Τα ασφάλιστρα της εταιρείας όπως είπαμε και προηγούμενως έφτασαν τα 884 εκατ. ευρώ (εκ των οποίων τα 317 εκ ευρώ προέρχονται από την παραγωγή της Metlife) παρουσιάζοντας μια αύξηση 65% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η νέα παραγωγή της εταιρείας για το 2022 έφτασε τα 112 εκατ ευρώ, δημιουργώντας νέα επιχειρηματική αξία ύψους 37 εκατ. ευρώ (Value of New Business) και τα λειτουργικά αποτελέσματα έφτασαν τα 47 εκατ. ευρώ. Μια ιδιαίτερα επιτυχημένη χρονιά για την εταιρεία η οποία συν της άλλης έχει το πλεονέκτημα ότι ανήκει στην οικογένεια του Group της ΝΝ το οποίο κατατάσσεται 4ο σε ολόκληρη την Ευρώπη ως επιχειρηματική μονάδα με τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης.
Αναπτυξιακή στρατηγική & δίκτυα
Σε ότι αφορά την αναπτυξιακή στρατηγική της εταιρείας ο Διονύσης Νοδάρος, Chief Sales Officer της NN Hellas ανέλυσε τα όσα έχουν σκοπό να υλοποιήσουν σαν εταιρεία προκειμένου να πετύχουν τη δέσμευση τους για 1 δις ασφάλιστρα. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε στην ομιλία του « ο στόχος για το φράγμα τους 1 δις δεν ήταν μια λεκτική παρόρμησή βασισμένη στον ενθουσιασμό μας – όπως κάποιοι μπορεί να νόμιζαν – αλλά ένας πραγματικός στόχος βασισμένος στη δυναμική μας». Ένας στόχος που φέρει και την ανάλογη ευθύνη του να είσαι όχι απλά πρώτος αλλά και υπόδειγμα για την αγορά. Υπόδειγμα στην επικοινωνία με τους πελάτες, υπόδειγμα στα προϊόντα και τις υπηρεσίες και φυσικά υπόδειγμα στην υποστήριξη και εκπαίδευση των συνεργατών, Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών. Μια στρατηγική που βασίζεται όπως δήλωσε ο κ. Νοδάρος στις ψηφιοποιημένες διαδικασίες πωλήσεων με τον συνεργάτη να έχει καθοριστικό ρόλο σε όλα τα στάδια επικοινωνίας με τον πελάτη.
Άλλωστε, και κλείνουμε με αυτό, δεν είναι τυχαίο ότι η ΝΝ Hellas διαχρονικά (42 χρόνια παρουσίας στην Ελληνική Ασφαλιστική αγορά) είναι ένας από τους leader στις Ασφαλίσεις Ζωής & Υγείας έχοντας υπάρξει ρυθμιστής της αγοράς, πρωτοτυπώντας με up to date ασφαλιστικά προγράμματα και φυσικά εκπαιδεύοντας/ στρατολογώντας μερικούς από τους καλύτερους επαγγελματίες Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές της αγοράς. Δεν είναι τυχαίο μάλιστα που πολλοί άνθρωποι της αγοράς μας παραδέχονται ανοιχτά ότι η NN ήταν (και φυσικά παραμένει) ένα από τα μεγαλύτερα σχολεία για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση.