Σχεδόν έξι χρόνια έχουν περάσει από την ημέρα που ξέσπασε η φωτιά σε αποθήκες μεταφορικής εταιρείας στο Βοτανικό και η πυρκαγιά επεκτάθηκε στη μεταφορική εταιρεία της κ. Ανθής Κωστοπούλου. «Εάν δεν υπήρχε η ασφάλιση, ο Γιάννης Σαμολαδάς από την Truck & Cargo Insurance, η Interamerican και η Generali ,η Εταιρεία σήμερα δεν θα υπήρχε» μας λέει η κ. Κωστοπούλου την οποία επισκεφθήκαμε στην επιχείρησή της.
Όπως μας εξηγεί «Τον Απρίλιο του 2011 φωτιά που ξεκίνησε από άλλη αποθήκη κατέστρεψε ολοσχερώς τις αποθήκες της επιχείρησης, τα εμπορεύματα των πελατών και 4 οχήματα. Η ζημιά ήταν τεράστια και τα εμπορεύματα που κάηκαν πολλά γιατί ήταν παραμονές της πασχαλινής περιόδου. Στην Interamerican που κάλυπτε την εναπόθεση και εμπορεύματα σε έμφορτα οχήματα ήταν ασφαλισμένα 300.000 ευρώ, ενώ η Generali είχε ασφαλίσει τον εξοπλισμό, τις αποθήκες και εμπορεύματα που βρίσκονταν υπό το καθεστώς αποθήκευσης. Η φωτιά κατέστρεψε τα πάντα». Η μεταφορική επιχείρηση είχε συσταθεί από το σύζυγο της κ. Κωστοπούλου το 1975 και το 1986 ανέλαβε η ίδια τη διαχείρισή της. Ανέκαθεν όπως μας λέει είχαμε τα φορτηγά, τα εμπορεύματα και τις εγκαταστάσεις καλυμμένα με ιδιωτική ασφάλιση γιατί αυτό πιστεύαμε ότι έπρεπε να κάνουμε.
«Η αλήθεια είναι ότι όταν παθαίνεις τέτοια ζημιά χάνεσαι. Εάν δεν είχαμε φροντίσει για την ασφάλιση μας εγώ σήμερα σαν επιχείρηση δεν θα υπήρχα. Και αυτό γιατί ούτε τη ζημιά θα μπορούσα να καλύψω στους πελάτες μου αλλά και γιατί μετά οι πελάτες μου δεν θα με εμπιστεύονταν ξανά. Πάντα πίστευα ότι πρέπει οι άνθρωποι να φροντίζουμε την υγεία και την περιουσία μας και η ζημιά που έγινε επιβεβαίωσε την άποψή και τους φόβους μου. Η φωτιά είναι πολύ εύκολο να ανάψει.»
Συνολικά οι αποζημιώσεις που δόθηκαν για τη φωτιά ανήλθαν σε περίπου 300.000 ευρώ.
Την επομένη μέρα της φωτιάς με τη βοήθεια του ασφαλιστή της η κ, Κωστοπούλου ενημέρωσε τους πελάτες της και τους εξήγησε ότι τα εμπορεύματά τους ήταν ασφαλισμένα. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής που είχε ασφαλίσει την επιχείρηση, επικεφαλής της Truck Insurance, Γιάννης Σαμολαδάς, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στη σωστή ασφαλιστική κάλυψη της επιχείρησης και την εξέλιξη της αποζημίωσης.
Ανακαλώντας στη μνήμη του το περιστατικό αναφέρει στο id «στις 10 Απριλίου του 2011 χτύπησε το τηλέφωνο μου στις 5 το απόγευμα. Ήταν η Ανθή Κωστοπούλου και μου είπε, Γιάννη τρέχα καιγόμαστε. Θυμάμαι ότι καθ’ οδόν έβλεπα από την παραλιακή τον καπνό από τη φωτιά στο Βοτανικό. Πραγματικά δεν το πίστευα και η αλήθεια είναι ότι μέχρι τότε δεν μου είχε ξανατύχει να διαχειριστώ τόσο μεγάλη ζημιά. Ήμουν στο πλάι της κ. Κωστοπούλου από την πρώτη σχεδόν στιγμή και έτσι βίωσα από κοντά όλη την εξέλιξη στη ζημιά και αυτό όφειλα να κάνω ως επαγγελματίας… να στηρίξω την επιχείρηση. Από την επόμενη μέρα στήθηκε η επιχείρηση για τη διαδικασία της αποζημίωσης. Η κ. Κωστοπούλου μου έδωσε ένα γραφείο της. Ενημερώσαμε και καθησυχάσαμε καταρχήν τους πελάτες ότι έχουμε ασφαλίσει για λογαριασμό τους όλα τα εμπορεύματα. Τους ζητήσαμε να καταγράψουν τα εμπορεύματά τους και να μας ενημερώσουν για τις απαιτήσεις τους. Εν συνεχεία ενημερώθηκαν οι πραγματογνώμονες που ήρθαν εδώ για να συλλέξουν στοιχεία και δεδομένα. Οι εταιρείες ανταποκρίθηκαν άμεσα.
Έπαιξε σημαντικό ρόλο ότι η επιχείρηση είχε άριστες σχέσεις με τους πελάτες της από το 1975 και έδειξαν κατανόηση. Καταφέραμε η επιχείρηση να επαναλειτουργήσει από την επόμενη ημέρα σαν να μην είχε υποστεί ζημιά».
Μέσα από αυτή τη ζημιά εκείνη προσθέτει ότι κατάλαβε πόσο σημαντική είναι η συμβολή της στη συνέχεια και την επιβίωση μίας εταιρείας και των οικογενειών των εργαζομένων μετά από μία μεγάλη καταστροφή. Γιατί μία μεγάλη ζημιά δεν καταστρέφει μόνο εταιρείες αλλά και οικογένειες.
Σήμερα η επιχείρηση της κ. Κωστοπούλου συνεχίζει να λειτουργεί και να στηρίζει εργαζόμενους και οικογένειες. Συνεχίζει ταυτόχρονα να είναι και ασφαλισμένη έχοντας ως βασικό συνεργάτη της τον Γ. Σαμολαδά.