Η Carglass® είχε τη χαρά να συμμετάσχει ενεργά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2024, που πραγματοποιήθηκε από τις 7 έως τις 13 Οκτωβρίου, αναγνωρίζοντας και τιμώντας τους ανθρώπους που θέτουν ως πρωταρχικό στόχο την παροχή της κορυφαίας εμπειρίας εξυπηρέτησης.
Η φετινή διοργάνωση σημείωσε εντυπωσιακή επιτυχία, με περισσότερες από 100 εταιρείες από διάφορους κλάδους να συμμετέχουν ενεργά, γιορτάζοντας την αξία της εξαιρετικής εξυπηρέτησης. Ως υπερήφανο μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.), η CARGLASS® συνέβαλε ουσιαστικά σε αυτή την προσπάθεια, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αριστείας στον κλάδο.
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, η εταιρεία μας πραγματοποίησε μια σειρά από εσωτερικές δράσεις και εκδηλώσεις, προσφέροντας δώρα και κεράσματα σε όλους τους πελάτες που επισκέφθηκαν τα καταστήματά μας. Επιπλέον, τα στελέχη της εταιρείας συμμετείχαν σε ένα διαδραστικό Quiz που ενίσχυσε τις γνώσεις τους σχετικά με την εταιρεία, προάγοντας το ομαδικό πνεύμα και την επαγγελματική ανάπτυξη.
Στο πλαίσιο της αναγνώρισης της προσφοράς των εργαζομένων μας, βραβεύσαμε τους συναδέλφους που ξεχώρισαν για την αφοσίωσή τους. Ιδιαίτερη τιμή απονεμήθηκε στην Εύη Μεραντζή, Agent του τηλεφωνικού μας κέντρου, η οποία τιμήθηκε με το βραβείο Real Life Hero για την εξαιρετική της συνεισφορά.
Στην CARGLASS®, πιστεύουμε ακράδαντα ότι η άρτια εξυπηρέτηση πελατών φέρνει χαμόγελα στους πελάτες μας και ανάπτυξη στην εταιρεία μας. Αυτό αντικατοπτρίζει την πεποίθησή μας ότι η ικανοποίηση των πελατών αποτελεί τον πυρήνα της επιτυχίας μας και τη βάση για ένα ισχυρό και βιώσιμο μέλλον. Οι καθημερινοί ήρωές μας δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, προσφέροντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Η βράβευσή τους επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας να προάγουμε την αριστεία στον κλάδο.
Ευχαριστούμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της πρωτοβουλίας, ενισχύοντας το όραμά μας για άριστη εξυπηρέτηση και κάνοντας την εταιρεία μας περήφανη