Το «Οικονομικό Μουσείο» διοργανώνει σεμινάριο «Customer Service Experience» το Σάββατο 1η Οκτωβρίου 2022, 17:30μ.μ. – 20:30 μ.μ., με εισηγήτρια τη Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, ΜΒΑ.
Με μεγάλη χαρά, σας ενημερώνουμε πως μετά από 3 χρόνια επιστρέφουμε και διοργανώνουμε, με φυσική παρουσία, στο Οικονομικό Μουσείο, Βιωματικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Ανάπτυξης Δεξιοτήτων με θέμα: «Customer Service Experience» (Η Εμπειρία Εξυπηρέτησης του Πελάτη).
Πληροφορίες και Δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές έως την Πέμπτη 29/9/2022:
Θα μελετήσουμε Θεωρητικά μοντέλα, θα
παίξουμε θέατρα πωλήσεων, θα συζητήσουμε πραγματικά περιστατικά, θα ξεναγηθούμε στο
μουσείο και άλλα
Απευθύνεται σε
- Ασφαλιστικούς Πράκτορες, Μεσίτες Ασφαλίσεων, Συντονιστές Ασφαλιστικών
Πρακτόρων - Στελέχη Ασφαλιστικών Εταιρειών, Στελέχη Τραπεζών, Ελεύθερους Επαγγελματίες,
- Πωλητές, Στελέχη Πωλήσεων, Επιχειρηματίες, Στελέχη Τμημάτων Εξυπηρέτησης
Πελατών - Σε όλους όσους θέλουν να προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία σε συνεργάτες και
πελάτες τους.
Ενδεικτική Θεματολογία
- Πως Επικοινωνούν και πως αντιλαμβάνονται την ποιότητα οι πελάτες μας (Εσωτερικοί & Εξωτερικοί)
- Η Δύναμη της Προφορικής & της Γραπτής Επικοινωνίας
- Η Αξία της Ενεργητικής Ακρόασης
- Πως «Θεραπεύω» & Αξιοποιώ τα Παράπονα των πελατών μου
- Αποτελεσματική Τηλεφωνική Συμπεριφορά
- Τα μηνύματα της «Γλώσσας» του Σώματος και των Εκφράσεων του προσώπου
- Πως Επικοινωνούν οι Άντρες & Πως οι Γυναίκες