Στοχεύοντας στη διαφοροποίηση της από την υπόλοιπη ασφαλιστική αγορά αλλά και στη δημιουργία σχέσεων ειλικρίνιας και εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή η Lemonade υποστηρίζει ότι τηρεί απόλυτα διαφανείς διαδικασίες και δημοσιοποιεί στατιστικά στοιχεία από το λανσάρισα των εργασιών της στη Νέα Υόρκη.
της Βίκυς Γερασίμου
Παρακολουθώντας το εγχείρημα αυτό και την πορεία του δεδομένου ότι είναι κάτι καινούριο στην ασφαλιστική αγορά, το οποίο θα κριθεί εκ του αποτελέσματος, η συντακτική ομάδα του insurancedaily.gr σας μεταφέρει τα δεδομένα, όπως καταγράφονται από τον συνιδρυτή της Shai Wininger.
Με την συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών της να είναι άντρες (82,6%) το ηλικιακό κοινό που αγορασε από τη Lemonade ασφάλιση ήταν μεταξύ 22 και 40 ετών.
“Στην πραγματικότητα” αναφέρουν οι ιδρυτές της εταιρείας “καταφέραμε να πουλήσουμε τέσσερις φορές περισσότερο από το πιο αισιόδοξο στοίχημα μας με 14.302 δολάρια εγγεραμμένα ασφάλιστρα. Λανσάραμε τρία προγράμματα 1)ενοικιαστών, 2)Condo (διαμέρισμα, πράγματα, αστική ευθύνη) και 3) πλήρες πακέτο για ιδιοκτήτες.
Το μέσο ασφάλιστρο του πρώτου προιόντος ήταν 86,2 δολάρια ετησόιως ή 7,1 δολάρια το μήνα, του δεύτερου 528 ετησίως και του τρίτου 691 δολάρια”. 36.110 άνθρωποι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα της Lemonade από 163 χώρες.
Συνολικά πουλήθηκαν 142 συμβόλαια. Το 22% αυτών που αγόρασαν συμβόλαια έφυγαν από την State Farm, το 18% από την All State, το 14% από την Geico, to 12% από τη Libert Mutual και το 34% από τις Assurant, Travellers, Homesite, Farmers κ.α.