Αισθητά ενισχυμένο στον παραδοσιακό τύπο – βλέπε έντυπα, όπως και στο διαδίκτυο, αλλά εμφανώς ψαλιδισμένο στην τηλεόραση, καταγράφηκε το κόστος διαφήμισης των ασφαλιστικών εταιρειών κατά την τελευταία διετία.
Του Πλάτωνα Τσούλου
Σύμφωνα με ασφαλή στοιχεία τα οποία έχει στη διάθεσή του το ID, το 2018 η διαφημιστική δαπάνη του κλάδου στον Τύπο ήταν αυξημένη τόσο σε σχέση με το 2017 όσο και με το 2016. Η αξία της ανήλθε στα 543.000 ευρώ πέρυσι, από τα 509.000 ευρώ που ήταν ένα χρόνο πριν και 526.000 ευρώ που ήταν δύο χρόνια πριν.
Κατά τα ίδια στοιχεία, αυξημένο σε επίπεδα άνω του 20% σε σχέση με το 2017 ήταν πέρυσι το κόστος διαφήμισης των ασφαλιστικών εταιρειών και μέσω διαδικτύου. Αντίθετα, οι εταιρείες εμφανίζονται να κατεβάζουν ταχύτητα δαπανών στην τηλεόραση και μέσω αυτής στο σύνολο της διαφημιστικής δαπάνης.
Πιο συγκεκριμένα, ενώ το 2016 επένδυσαν για την προβολή τους από την τηλεόραση περί τα 8,052 εκατ. ευρώ, το 2017 περιόρισαν τη δαπάνη στα 5,099 εκατ. ευρώ, για να προβούν το 2018 σε μερική διόρθωση του εν λόγω ποσού στα 5,634 εκατ. ευρώ.
Η γενναία περικοπή της δαπάνης που αποφασίσθηκε για την τηλεοπτική διαφήμιση είχε ως αποτέλεσμα το περιορισμό της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στα 6,768 εκατ. ευρώ το 2018, από 9,341 εκατ. ευρώ που ήταν το 2016. Ωστόσο,το 2017 – σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο -το συνολικό κόστος διαφήμισης αυξήθηκε και διαμορφώθηκε στα 6,146 εκατ. ευρώ.,