Το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) ολοκλήρωσαν πρόσφατα την ετήσια έρευνά τους σε πανελλαδικό δείγμα 700 ατόμων με θέμα «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης». Η έρευνα αυτή, που πραγματοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, αποτυπώνει την καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing, αναδεικνύει τη συνεχώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του κοινού σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και καταγράφει τη στάση, τις αντιλήψεις και την ανταπόκριση του Έλληνα καταναλωτή απέναντι στις υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές.
Για παράδειγμα, σύμφωνα με την έρευνα, ένα 46% των Ελλήνων καταναλωτών αγοράζει οικολογικά προϊόντα, ανακυκλώνει διάφορα υλικά και προβαίνει σε ενέργειες για την εξοικονόμηση ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος, ενώ μόλις ένα 4% δεν κάνει τίποτα απ’ όλα αυτά.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ειδική εσπερίδα στις 2 Μαρτίου 2011, στο αμφιθέατρο «Άγγελος Γουλανδρής» του Κέντρου ΓΑΙΑ. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη κατόπιν προσκλήσεων. Στην εσπερίδα θα γίνει και παρουσίαση πρακτικών πράσινου μάρκετινγκ από τις εταιρείες – υποστηρικτές της εκδήλωσης ενώ οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, οι οποίες θα εκλυθούν κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, θα υπολογισθούν και στη συνέχεια θα αντισταθμισθούν βάσει διεθνών κριτηρίων από το CSE, εκδίδοντας πιστοποιητικό «climate neutral» μέσω του μη κερδοσκοπικού Ελβετικού Οργανισμού myclimate.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της Πανελλήνιας έρευνας, το CSE παρουσιάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη Διάκριση “Μείωσης Εκπομπών Ρύπων myclimate” σε εταιρικό ή προϊοντικό επίπεδο και θα βραβεύσει ελληνικές επιχειρήσεις για τις περιβαλλοντικές τους πρωτοβουλίες. Έργο των Βραβείων myclimate είναι η επιβράβευση και η ανάδειξη προϊόντων και υπηρεσιών που έχουν προχωρήσει αποδεδειγμένα σε ενέργειες μείωσης των εκπεμπόμενων αερίων του θερμοκηπίου από τις δραστηριότητές τους.
Η εκδήλωση πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, του Ινστιτούτου Εταιρικής Ευθύνης (CRI) και της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ (ΕΛ.Α.Μ.), ενώ την έναρξη των εργασιών της εσπερίδας θα κηρύξει ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας & Κλιματικής Αλλαγής, κ. Ι.Μανιάτης.
Χορηγός δημοσιότητας της εκδήλωσης είναι η εταιρεία Ολικής Επικοινωνίας mscomm και χορηγοί-υποστηρικτές οι εταιρείες Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Βλαχάκης Α.Π.Ε.Ε., Apivita Natural Products, Chiquita, EFG Eurobank, Energa, Frigoglass και Vitex. Χορηγοί Επικοινωνίας είναι οι τηλεοπτικοί σταθμοί ΣΚΑΪ και SBC, ο ραδιοφωνικός σταθμός 9,84, η DIRECTION και το ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την εκδήλωση επικοινωνήστε με το Κέντρο Αειφορίας (CSE) στο 210 80 85 565 ή μέσω e-mail στο csr@cse-net.org με την κυρία Έλενα Σαρρή.