Η British Airways προχώρησε σε διακανονισμό προκειμένου να κλείσει υπόθεση παραβίασης δεδομένων όπου υπήρξε διαρροή δεδομένων πελατών και προσωπικού το 2018.
Η δικηγορική εταιρεία PGM BM είπε ότι όσοι επηρεάζονται από τη διαρροή δεδομένων θα λάβουν εμπιστευτική διευθέτηση μετά από διαμεσολάβηση με την British Airways.
Ο διακανονισμός δεν περιλαμβάνει αποδοχή ευθύνης από την αεροπορική εταιρεία, πρόσθεσε. Η British Airways, που ανήκει στην IAG, αποκάλυψε παραβίαση των συστημάτων ασφαλείας της το 2018 που προκάλεσαν τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 420.000 υπαλλήλων και πελατών.
Θυμιζουμε ότι το Γραφείο του Επιτρόπου Πληροφοριών της Βρετανίας, τον Οκτώβριο, επέβαλε πρόστιμο στην British Airways 20 εκατομμυρίων λιρών (27,7 εκατομμύρια δολάρια) – εξαιρετικά μεγάλο πρόστιμο – για την παράλειψη προστασίας των προσωπικών και οικονομικών στοιχείων των πελατών της.