Τους ανθρώπους των δικτύων 7 Ασφαλιστικών εταιρειών, τους επαγγελματίες που διακρίθηκαν για τη μεθοδολογία και την πρακτική τους αλλά και αυτούς που καινοτομούν εν έτει 2017 βράβευσαν για 25η χρονιά τα Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης.
Την Παρασκευή 30 Ιουνίου στο Balux Prive, 250 άνθρωποι της ασφαλιστικής αγοράς έδωσαν το παρών σε μία εκδήλωση που ένωσε τους ανθρώπους των δικτύων με απονομές βραβείων που έγιναν από εκπροσώπους εταιρειών σε συνεργάτες άλλων εταιρειών.
Παρουσιαστής της βραδιάς με το ξεχωριστό χιούμορ και την αμεσότητα που τον χαρακτηρίζει ο Γιώργος Καπουτζίδης, μίλησε για την οξυδέρκεια και την ικανότητα της πειθούς που έχουν οι ασφαλιστές.
Φέτος οι βραβεύσεις πρωτοτύπησαν για ακόμη μια χρονιά καθώς ξεχώρισαν τους “έντεχνους” Ασφαλιστές, δηλαδή εκείνους που διακρίθηκαν από τις εταιρείες τους βάσει ποιοτικών χαρακτηριστικών όπως επίσης τις κορυφαίες γυναίκες ασφαλίστριες και διευθύντριες γραφείων αναγνωρίζοντας τη δουλειά τους σε μια σχετικά ανδροκρατούμενη αγορά.
Για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων, ο Γιώργος Καπουτζίδης τους καλωσόρισε λέγοντας την ιστορία του πρώτου ασφαλιστηρίου συμβολαίου που έχει καταγραφεί στην ιστορία με τον Ευθύβουρο και τον Εμπεδώρα.
Ο Γ. Καπουτζίδης δήλωσε χαρακτηριστικά:
“Ο Ευθύβουρος ήθελε να πουλήσει πέντε άλογα στον Εμπεδώρα, αλλά ο Εμπεδώρας λόγω της ζέστης φοβόταν ότι τα άλογα δεν θα αντέξουν στο δρόμο. Για αυτό και του πρότεινε να τον πληρώσει τα μισά λεφτά εάν τελικά τα άλογα δεν άντεχαν την απόσταση” και συνέχισε “Αυτό ήταν το πρώτο ασφαλιστήριο συμβόλαιο και έψαξα πολύ για να σας το πω. Αλλά σας είπα ψέματα η ιστορία αυτή ήταν φανταστική”.
Την έναρξη των Insurance Awards Φίλιππος Μωράκης 2017 έκανε ο Μιχάλης Μωράκης, Πρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Morax Media S.A. ενώ ακολούθησαν εκπρόσωποι των χορηγών της βραδιάς κ. Θ. Καρούτζος, Διευθύνων Σύμβουλος Affidea Ευρωιατρική & Μ. Μαρκόπουλος, Γενικός Οικονομικός Διευθυντής Ομίλου Ιατρικού Αθηνών και Γενικού Διευθυντή Ιατρικού Κέντρο Αθηνών.
Θεόδωρος Καρούτζος: Η αριστεία στο κέντρο της φιλοσοφίας της Affidea
“Σήμερα βρισκόμαστε σε μία εκδήλωση για την αριστεία από την οποία η affidea δεν θα μπορούσε να είναι απούσα, καθώς το αριστεύειν βρίσκεται στο κέντρο της φιλοσοφίας του Ομίλου μας. Θέλουμε να αριστεύουμε σε όλα τα επίπεδα από την επιστημονική μας ομάδα μέχρι τους υπερσύγχρονους χώρους, τον ιατρικό εξοπλισμό και τις υπηρεσίες υγείας”.
Μανώλης Μαρκόπουλος: Είμαστε ο πλέον στενός συνεργάτης της ασφαλιστικής αγοράς
“Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε συμβάλλει σε αυτή την εκδήλωση. Το Ιατρικό παρέχει υπηρεσίες σε χιλιάδες ασφαλισμένους. Έχουμε καταφέρει να καταστούμε ο πλέον στενός συνεργάτης της ασφαλιστικής αγοράς”.
Συνολικά επί σκηνής, παρουσία του Νίκου Μωράκη, αρχισυντάκτη του περιοδικού Ασφαλιστικό Marketing και του Insurancedaily.gr, βραβεύτηκαν 53 συνεργάτες ασφαλιστικών εταιρειών.
Πιο συγκεκριμένα:
- Στην πρώτη κατηγορία “Κορυφαίοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ανά εταιρεία βάσει παραγωγικών στοιχείων 2016” βραβεύτηκαν συνολικά 21 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές.
- Στη δεύτερη κατηγορία “Κορυφαίοι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές ανά εταιρεία βάσει ποιοτικών χαρακτηριστικών 2016” βραβεύτηκαν 6 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές.
- Στην τρίτη κατηγορία “Κορυφαίες Γυναίκες της Ασφαλιστικής Αγοράς 2016” βραβεύτηκαν 6 Ασφαλιστικές Διαμεσολαβήτριες ενώ στις λοιπές κατηγορίες ΕΚΕ & Marketing & Digital Awards βραβεύτηκαν οι εταιρείες Εθνική Ασφαλιστική, Ευρωπαϊκή Πίστη, Interamerican & Carglass όπως επίσης και 5 Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές.
Οι εταιρείες που συμμετείχαν στις βραβεύσεις ήταν οι ΑΤΕ, Εθνική Ασφαλιστική, Interamerican, Ευρωπαϊκή Πίστη, Allianz, ERGO και ARAG.
Οι Βραβεύσεις έκλεισαν με ομιλία του Νίκου Μωράκη ο οποίος ανακοίνωσε τη δημιουργία επιτροπής μέσα στο 2017 για τις βραβεύσεις που θα ακολουθήσουν όπως επίσης και το σκοπό των βραβείων για μια συσπειρωμένη Ασφαλιστική Αγορά έτοιμη να αντιμετωπίσει και να προσφέρει λύσεις ενωμένη στην ανασφάλεια του κόσμου.
Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με μεγάλο χορηγό την Affidea Ευρωιατρική, χορηγό τον Όμιλο Ιατρικού Αθηνών, χορηγούς επικοινωνίας τη “Ναυτεμπορική”, το naftemporiki.gr, το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, το Insurancedaily.gr και το csrindex.gr. Ενώ τελούσε υπό την αιγίδα του ΕΕΑ, του ΕΕΠ και της ΕΑΔΕ.
Δείτε όλους τους βραβευθέντες εδω